irek78 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Hej mam takowy pomysł żeby do swojego terrano włożyć silnik 2,7 td od terrano ja mam 3.0v6 i niestety nie widzi mi sie jego uzytkowanie na pb pól baku na 120 km czy eystarczył by tylko silnik wraz z wiazka i filtrmi ropy czy skrzynia tez jest inna ogólnie co bym musiał mieć Edytowane 15 Grudnia 2014 przez irek78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 wszystko do wymiany, i w zasadzie mosty (przełożenia) też by było dobrze ja bym teraz chyba 3,0 wsadził albo w ogole coś z BMW powyżej 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Hubert, jak byś 3,0 pomalował na czerwono to też mu mocy nie zabraknie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Legalnie pb na diesla nie przerobisz a disla na pb tak ,,,to raz ,,, jak pali sporo to ELPI DZI ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 a czemu nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Mogę sie mylić ale z tego co gdzieś słyszałem to chodzi oto że konstrukcja pb jest inna od diesla choć w to nie wierzę tz bardziej wzmacniana i przepisy mówą tak że zmiana zasilania z on na pb tak a odwrotnie to nie ,,, Mogę sie mylić bo to się zmienia ale tak słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wymiana v6 na diesla będzie o niebo prostsza niż w drugą stronę ... Tofu, ramy nie różnią się niczym dla obu silników W "płaskich" to owszem ... różnica w masie samego silnika powoduje spore ryzyko przy takiej przekładce Mimo wszystko odradzałbym taką zamianę ... w tej chwili możesz zagazować v-kę (no wiadomo koszty być muszą, ale później wydajesz na gaz tyle co osobówka na pb) Przy dieslowym spalaniu rzędu 15/100 też nie będzie to auto do codziennej, bezstresowej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ja chętnie przygarnę twoją V6 - mnie bardziej zależy na mocy niż spalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a ja w golfie III który by k fabrycznie na PB wsadziłem 1.9 TDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Da się - znajomy zamiast 2.4 Pb wsadza też 2.7D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Z tym że nie wiem czy jak pisza wyżej koledzy nie bardziej oplaca sie montaż podtlenku gazu Bo bd na pewno taniej niz diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 3.0V na 2.7 potrzebne nowe mocowania poduszek silnika, 2.7 na 3.0V6 wystarczy wytoczyć podkładki pod poduszki od 3.0V6. Instalacja elektryczna jest prosta jeśli ktoś to umie zrobić, skrzynie różnią się dzwonem, no i zostaje kwestia przełożeń. Jak już to tylko 3.0V6 lub TD27ETI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał 1984 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) czy dzieje się coś w temacie bo ja również przymierzam się do przekładki silnika z 2.4 na 2.7 i jestem ciekaw czy się udało i jakie problemy mnie czekają Edytowane 4 Stycznia 2015 przez michał 1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Irek obecnie remontuje swoje 3.0 V6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 dokładnie dość duże spalanie ale ten odgłos v6 to jest jednak coś pięknego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Z tego co czytałem to nie takie duże spalanie jak na v6. Moje poprzednie terrano 2.4 spalało jakieś 25-28l LPG/100 i niestety nie brzmiało tak fajnie jak v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) To coś z nim miałeś nie tak - moje spala ok 18l lpg i mam go podkręconego przy skręceniu na oszczędną jazdę to ok 16l bieże Edytowane 4 Stycznia 2015 przez saydack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Tamten tyle w trasie palił przy prędkościach do 110km/h. Byłem u kilku mechaników i żaden nie miał pojęcia dlaczego tyle pali, więc go sprzedałem. Obecny pali w trybie mieszanym ok 15-16l LPG + trochę benzyny na rozruch, więc jazda prawie za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 z tego co wiem moje było sprowadzane z niemiec przez poprzedniego własciciela znajomy lecz taki że nie powiedział że uszczelka będzie do wymiany na połowie baku zrobiłem jakieś 140 km także wir w baku lecz wszystko praktycznie w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Poprzedni terrano jeździ jakieś 50km ode mnie i nawet jakieś 3 m-ce temu dzwonił do mnie nowy właściciel i powiedział, że jest bardzo zadowolony z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jak z reduktorem spalanie jest tak mniej wiecej x2, prznajmniej w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 ciekaw jestem ile mój bedzie łykał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 15-18 to standart w V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 v6 ma swój urok w klanku i mocy a przy gazie nie zabija kieszeni.szukałem kiedyś benzyny ale padło na osiołka z 27 td i nie narzekam choć mocy czasem brakuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 i da się zagazować ... to największa zaleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.