Gość psujaut Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 :shock: to dziwna wczoraj dopisałem tam swoją opinię a dziś jak zajżałem nie było jej :shock: dopisałem drugi raz i cziekawe ,czy też zniknie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 e sa wszystkie wypowiedzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUNTE Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 DLA MNIE BOMBA MAXIMA TO MÓJ DRUGI NISSAN (PIERWSZY TO BLUEBIRD 2.0D) NISSAN IS THE BEST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pozora Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 nie bede pisal wierszy o maximie....powiem tylko ze to za***iste auto! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam! Wczoraj kupilem Maxime92 i mimo paru uciazliwych dosc wad ktore przy odrobinie wysilku da sie naprawic jestem Bardzo Zadowolony Mimo wszystko obawiam sie co do kosztow zwiazanych z tym atem i na dobra sprawe nie znam podstawowch podstawowych parametrow jak np wymiart itd Ale mysle ze warto bedzie spedzic dlugie wieczory poznajac moja Maxime. W koncu zapozyczylem sie aby ja kupic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Mimo wszystko obawiam sie co do kosztow zwiazanych z tym atem Nie jest tak źle jak Ci sie wydaje są wszystkie części i to prawie od ręki. Napisz skąd jesteś, jak z okolic Wawy to wpadaj na spota dziś do Fortu Wola o 19.00 albo możemy zrobić porównanie gdzieś na mieście, moja Maxima jest z 91 roku więc moge Ci troche podpowiedzieć Pozdro i witamy w Maxima team :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Hehe wielkie dzieki:) Tak na dobra sprawe to wczoraj w nocy napisalem dluzszego posta ale gdzies zniknol po drodze:) Na poczatek mialbym tylko kilka pytan co do podstawowch parametrow tego auta bo nigdzie w internecie nie moglem znalesc zadnych danych i w sumie nie dokonca wiem czym tak naprawde jezdze Ale niestety sie nei spotkamy bo mieszkam w Gdansku i jezeli moja Maximka bedzie sie trzymala to zobaczymy sie na zlocie w czrwcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robson Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Mam maxime 3.0 V6 ,24 rok 95 automat wersja USA.Jestem zadowolony mimo ze po samym kupnie padł mi przepływomiez powietrza ,wymieniłem wachacze,nowy rozrzad ,drazki kierownicze i pare innych zeczy .Autko jest tego warte,za jkis czas planuje dokupic turbine i czip mocy tylko musze sie zorietowac czy silnik wytrzyma bez wiekszych przerubek . POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Mam maxime 3.0 V6 ,24 rok 95 automat wersja USA.Jestem zadowolony mimo ze po samym kupnie padł mi przepływomiez powietrza ,wymieniłem wachacze,nowy rozrzad ,drazki kierownicze i pare innych zeczy .Autko jest tego warte,za jkis czas planuje dokupic turbine i czip mocy tylko musze sie zorietowac czy silnik wytrzyma bez wiekszych przerubek . POZDRAWIAM rozrzad?? a po co?? to ostatnia rzecz jaka moze siasc w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Mam maxime 3.0 V6 ,24 rok 95 automat wersja USA.Jestem zadowolony mimo ze po samym kupnie padł mi przepływomiez powietrza ,wymieniłem wachacze,nowy rozrzad ,drazki kierownicze i pare innych zeczy .Autko jest tego warte,za jkis czas planuje dokupic turbine i czip mocy tylko musze sie zorietowac czy silnik wytrzyma bez wiekszych przerubek . POZDRAWIAM rozrzad?? a po co?? to ostatnia rzecz jaka moze siasc w tym silniku Mimo wszystko wydaje mi sie ze warto wymienic rozrzad i jezdzic spokojnie W koncu niewiadomo kiedy poprzedni wlasciciel tak naprawde wymienial a kiedy to pojdzie to samochod bedzie warty tyle ile bedzie wazyl :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 W koncu niewiadomo kiedy poprzedni wlasciciel tak naprawde wymienial Ale tu jest lancuch! Dopoki nie zacznie dzwonic mozna spokojnie kezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek.z.25 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Maxima 98, 3.0 automat ful opcja Auto 1 liga = jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Maxima 98, 3.0 automat ful opcja Auto 1 liga = jestem bardzo zadowolony :one: tak ma być :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 TO JEST AUTO ZNAKOMITE , PASUJE MI JAK ŻADNE INNE ( A MIAŁEM OK. 15-tu RÓŻNYCH MAREK , OSTATNIE 4-y TO JUŻ WYŁĄCZNIE NISSANY ) . AUTO JEST BEZAWARYJNE - W CIĄGU 2-óch LAT WYMIENIŁEM JEDYNIE JEDNĄ CEWKĘ ( UŻYWANA , ZA 130 PLN ) ORAZ AKUMULATOR ! V6 BRZMI TAK JAK TRZEBA , AUTOMAT OCHOCZO REDUKUJE . JEST TO STOSUNKOWO LEKKIE AUTO , WIĘC PRZY 193 KM MA CAŁKIEM PRZYZWOITY CIĄG ... CIEKAW JESTEM , CZY W INNYCH MAXACH W OPCJI SPORT OSTATNI BIEG WCHODZI RÓWNO PRZY 200 km/ h (PYTAM O AUTA BEZ MODYFIKACJI ) ? W UB . ROKU CHCIAŁEM GO SPRZEDAĆ , ALE MI PRZESZŁO - NA SZCZĘŚCIE . PODSUMOWUJĄC : MAXIMA JEST JAK WYMARZONA DZIEWCZYNA , KTÓRA CHĘTNIE POZWALA CI NA WSZYSTKO NIE ŻĄDAJĄC ZBYT WIELE . POZDRAWIAM SERDECZNIE WSZYSTKICH MAXYMALNYCH KAROL-QX 3.0 99r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jedrula Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam,rowniez mam sporo wspolnego z Maximami i jak mialem pierwsza to powiedzialem ze chce zawsze juz tylko jezdzic tym autem.Moja pierwsza Maxima 3.0 full byla z 97r,jezdzil nia przedemna jakis pseudo dyrektor i wogole o nia nie dbal,ale wzialem ja w rozliczeniu i zostawilem:) Ja dokrecilem do 270tys. km. i kompletnie nie mialem problemow z nia.Dodam ze miala zwykly gaz i nie bylo zle, a nawet calkiem fajny efekt jak przy wyprzedaniu wlaczalem na benzyne to tak jakby jakas malo turbinka sie zalaczala;) Teraz mam maxime 99 r po dyrektorze bylego Nissan Poland i auto jest jak laleczka,poprostu igla, na temat tego egzemplarzu nie moge wile powiedziec bo zrobilem nim tyle co trase z Wawy do Torunia.Jednaze w szkodu bylem, poniewaz srednio predkosc wynosila kolo 100km/h z powodu zmeczenia a spalanie przynajmniej na komputerza pokazywalo 7.4l:) Kolejna maxima to auto mojego Taty i jest to A33 z 2000r i rowniez sie swietnie sprawuje,do tego jest w manualu i poprostu lata,czasami ciezko zauwazyc ze nalezy zmienic bieg:) Jakbym mial kupowac auto to tylko Maxime bo jest jak miecz samuraja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ... CIEKAW JESTEM , CZY W INNYCH MAXACH W OPCJI SPORT OSTATNI BIEG WCHODZI RÓWNO PRZY 200 km/ h z tego co pamietam to tez mi wskakiwal ostatni bieg przy 120mph (przy pedale gazu w podloodze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 oczywiście , Wielki Wacu : miałem na myśli ostatni bieg wskakujący przy 200 km/h przy pedale w podłodze . To jedna z tych chwil , gdy endorfinki szczęścia wydzielają się w moim organizmie . Dziękuję za odpowiedż : teraz wiem , jak jest w Twojej Maksie . Pozdrawiam Cię - karol . P. S : A może inni wypowiedzą sę na temat ekstremalnych możliwości automatu w fabrycznej Maksimie ? [ Dodano: Pią 02 Mar, 2007 01:17 ] nikt nie ma ochoty pogadać ? w takim razie zapytam : przy jakim przełożeniu skrzynki pod światłami Wasza Maxa szybciej dochodzi do 100km/h: D , 2 , 1 czy też Sport ? (pytam o maxy nie modyfikowane - czyli dziewicze , jak moja ) . Może ktoś odpowie ? :one: Pozdrawiam Maksymalnych [ Dodano: Pią 02 Mar, 2007 01:41 ] ... CIEKAW JESTEM , CZY W INNYCH MAXACH W OPCJI SPORT OSTATNI BIEG WCHODZI RÓWNO PRZY 200 km/ h z tego co pamietam to tez mi wskakiwal ostatni bieg przy 120mph (przy pedale gazu w podloodze) Jeśli 200 km/h = 120mph (tego nie wiem ) , to znaczy , że mamy tak samo . pozdra m. Ale Ty modyfikowałeś ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Dzis po 9-ciu miesiacach razem i okolo 20 000 km po raz pierwszy zawiodla mnie moja maximka (tak sama z siebie) kiedy wlasnie najbardziej jej potrzebowalem. Hydrauliczny silownik sprzegla wypluł olej i wzial sobie 1 dzien wolnego Nadal zadowolony posiadacz Maximy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Witanko, Przejechałem jakieś 3000 km. Najpierw wady (subiektywne): 1.Auto jest dla osobników poniżej 190 cm wzrostu a jesli powyżej to według wzoru:"krótkonogi, długoręki". Mam 192 cm oraz długie nogi - regulacja fotela i kierownicy (tylko w jednej płaszczyźnie) jest niewystarczająca. Regulacja zagłówków tylko dla Japończyków - za mała. 2. Słabe reflektory z żarówkami H4. To trochę kwas żeby auto bądź co bądź klasy wyższej z 1998 r. miało takie słabe oświetlenie. Miałem kiedyś peugeota 406 z tego samego 1998 r. i ten miał dużo lepsze lampy z żarówkami H7 (mimo że klasa o numerek niżej od Maxi). 3. Tanie plastiki, które przegrywają (faktura, miękkość) z tymi z europejskich aut o klasę niżej z tej samej generacji (np. ww. P406, VW Pasek etc) 4. Zadziwiająca oszczędność (jeśli nie totalne skąpstwo) co do kontrolek, brak kontrolki świateł mijania, przecimgielnych, słabiutkie, blade podświetlenie dashboard'u. 5. Prawie brak schowków, schowki: na rękawiczki, pod podłokietnikiem oraz w drzwiach przednich - dramatycznie, śmiesznie małe (miałem wrażenie że zaprojektował je jakiś złośliwy troll, nic tam nie można zmieścić) w tylnych drzwiach schowkówwcale nie ma (skąpstwo). 6. Zawiasy pokrywy bagaznika wnikające do środka i ugniatające bagaż (jak w tanich samochodzikach typu: Dacia Logan, Renault Tahlia) ZALETY: 1. Ładna ponadczasowa stylizacja (A32) Od momentu zaprezentowania minęło 12 lat a auto ciągle może się podobać. BTW: A33 też jest bardzo udana. 2. Znakomity silnik 3.0 V6. Mocny, kulturalny i niezbyt łakomy nawet z automatem: przy spokojnej jeździe - 10 l/100km trasa oraz 13 l/100 miasto (takie z tych większych). 3. Bardzo dobra widoczność na wszystkie strony. 4. Duże wygodne fotele (pomimo skromnej regulacji). 5. Super cruise control, wygodniejszy i bardziej skomplikowany od tych z którymi miałemdotychczas do czynienia - np. sam potrafi przyspieszyć do wcześniej zadanej prędkości. 6. Auto ma na prawdę "to coś"dzięki czemu mozna mu wybaczyć niektóre wady. GENERALNIE jestem zadowolony :) pozdrawiam serdecznie psubrat Czarna Mambaxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Najpierw wady (subiektywne): 2. Słabe reflektory z żarówkami H4. To trochę kwas żeby auto bądź co bądź klasy wyższej z 1998 r. miało takie słabe oświetlenie. Miałem kiedyś peugeota 406 z tego samego 1998 r. i ten miał dużo lepsze lampy z żarówkami H7 (mimo że klasa o numerek niżej od Maxi). 3. Tanie plastiki, które przegrywają (faktura, miękkość) z tymi z europejskich aut o klasę niżej z tej samej generacji (np. ww. P406, VW Pasek etc) Przepraszam, ze w tym wątku, ale chyba nie wiesz o czym mówisz, na podwórku stoi moja maxima obok passata B5 ojca, jesli chesz mi powiedzieć, ze passat ma lepsze plastiki to chyba w życiu nie widziałeś passata, bo ma tandetne piszczące łamliwe plastik! Kolego poważnie pojedz sobie do jakiegoś znajomego lub komisu bo nie wiesz o czym mówisz, albo prościej poszukaj opinii na forum passata, sami właściciele sie skarżą na te plastiki tandetne. Co do żarówek, tez tak myślałem, ze cos slabe te lampy w maximach, ale znalazłem test w necie zarowek i kupilem zasugerowany opiniami: Osram za 12zl, widoczność znacznie sie poprawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Co do punktu nr 3 to jedyne niedociagniecie jakie zauwazylem to skrzypienie elementu, ktory jest przy przelaczniku od szyb elektrycznych. Zauwazylem to w maximie brata oraz Szalonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 OK, może się trochę zagalopowałem z tym plastikami W ogóle mam nadzieję, że nikogo z szanownego koleżeństwa nie uraziłem... Powtarzam, jestem zadowolony. Tym bardziej, że po wymianie oleju w skrzyni biegów i dokładnym uszczelnieniu połączeń, auto normalnie pali. Wcześniej były trudności z uruchomieniem na ciepłym silniku... Obszyłem kierownicę i teraz wnętrze wygląda o niebo lepiej, kierownica była strasznie wyślizgana po 270.000 km przebiegu. Nowa skóra na kierowniku zdecydowanie poprawiła estetykę i ładnie koresponduje z kolorem dashboard'u bo jest ciemnoszara a nie czarna. :) pozdr. psubrat Czarna Mambaxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 OK, może się trochę zagalopowałem z tym plastikami W ogóle mam nadzieję, że nikogo z szanownego koleżeństwa nie uraziłem... Hehe, dobrze ze rano nie odpisalem na Twojego posta bo odpowiedz bylaby ostrzejsza Na po czatek opierdziel dla Dylsona, ktory pisze ze plastik od sterowania szybami skrzypi :027: Z tego co pamietam, to jak naciskales ten plastik u mnie na otwartych drzwiach, to nawet juz zawiasy zaczely puszczac i balem sie ze zaraz mi drzwi urwiesz Wierz mi Dylson, ze jakbym ja Cie tak przycisnol, to tez bys skrzypial, ale Cie lubie i tego nie zrobie A teraz odpowiedzi do uwag psubrata Ad.1 Ja co prawda mam ponizej 190cm wrostu, bo 187 i waze obecnie nie za duzo 108kg, ale problemow z wygodnym dopasowaniem sie w przestrzeni kierownica, pedaly, fotel nie mam. Moim zdaniem miejsca jest naprawde sporo i nie ma co narzekac, bo dla przykladu podam, ze np. siatkarz Gruszka i Śp. aktor Perepeczko jezdzili swego czasu fiatem 126p Ad.2 Tutaj duze znaczenia ma jak Grzechu juz wspomnial zarowka, ale wazne jest tez w jakim stanie jest lustro rozpraszajace, czy lampa nie miala jakis nieszczelnosci i nie parowala, bo wtedy lustro napewno mialo prawo sie zniszczyc. Wspominales cos kiedys o przejsciach swojej maxi u poprzedniego wlasciciela, moze masz zalozone nieorgiinalne lampy i tu lezy problem ? Najlepszym jednak rozwiazaniem w tej sytuacji bedzie zastosowanie Xenonow i wtedy bedzie naprawde mega widno Znam to z autopsji Ad.3 Z plastikami , to mamy temat chyba juz zamkniety Ad.4 Co do kontrolek to sie musze zgodzic, bo faktycznie bylo tam sporo wolnego miejsca Ad.5 Zalezy jak na to patrzec, dla mnie sa OK. Pochwal sie co Ty tam chcesz w nich wozic ? Ad.6 Tu masz racje, ale da sie do tego przyzwyczaic. Trzeba opracowac technike ukladania bagazy i wszystko sie powinno zmiescic Co do zalet, to nie bede zabieral glosu bo sie zgadzam Mnie najbardzie brakuje w Maxi napedu 4x4, oczywiscie mile widziana bylaby mozliwosc rozlaczania i naped tylko na jedna os. Jak co niektorzy wiedza, ze ja lubie wszelkiego rodzaju przerobki i poprawki po Japoncach, ale za to chyba sie nie wezme Choc jak to mowia " nigdy nie mow nigdy " GENERALNIE, tez jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Dobra, już się nie czepiam, dzięki za wyrozumiałość Zostawiam inne kwestie. Wspomnę tylko o oświetleniu. Jeden reflektor miałem wymieniany, pękł podczas stłuczki. I ta lampa ma wyraźnie jaśniejszy odbyłyśnik - jak się przyjrzeć w świetle dziennym. Jednak intensywnośc świecenia obu reflektorów po zmroku (na oko) jest taka sama. Na razie dokonałem zakupu nowych żarówek Philips Night Guide +50%. Zobaczymy jaka bedzie różnica. Muszę też porządnie ustawić światła. Co do ksenonów. To rozumiem że już gdzieś o tym było na forum, więc sobie poszukam, bo bardzo mnie to interesuje. Ale z tego co wiem to oprócz instalacji lamp wyładowczych trzeba zgodnie z przepisami dać system samopoziomujący oraz spryskiwacze wysokociśnieniowe. To napewno kosztuje.... pozdrawiam serdecznie, psubrat Czarna Mambaxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Jesli chodzi o system samopoziomujacy to mozesz o tym zapomniec. Ja juz dawno przekonalem sie ze te systemy wcale nie sa tak doskonale, zwlaszcza jak juz maja 2-3 lata. Dlatego jak jedziesz i z przeciwka jedzie kolo na Xenonach to Cie oslepia!! Ja u Siebie mam dobrze ustawione swiatelka i jeszcze nie widzialem zeby ktos z przeciwka mi mrugal A jesli chodzi o spryskiwacze, to mialem to zrobic ale narazie brak mi mobilizacji ( nie mialem problemow z przegladam rejestracyjnym, ani z nie zabrali mi jeszcze dowodu rejestracyjnego Miski ). Koszt pompiki wysokocisnieniowej i dysz okolo 250zl maksymalnie i jakies 3 godzinki robotki Pozdrawiam, Szalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.