Guest grzennio Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Tak jak w temacie. Czy ktoś jeszcze ma coś takiego? Auto nie ma żadnej dziury w obrotach, płynnie przyśpiesza, przy innej prędkości obrotowej też nic się nie dzieje. Brzęczenie występuje tylko podczas przyśpieszania, albo jazdy ze stałą prędkością. Podczas chamowania silnikiem tego nie ma. Martwię się, że to rozrząd. Brzęczenie występuje tylko i wyłącznie w podanej sytuacji. Czekam na każdą opinię (najlepiej fachową). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 brzeczec moze jakakolwiek obudowa, mialem do samo, potem wywalilem obudowe kolektora wydechowego przy wymianie i brzeczenie zniklo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 osłona rury wydechowej lub katalizatora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 a u mnie coś brzęczy przy 2000 i to coraz głosniej też nie wiem co to a zrobiłem dzis 300 km i myslałem że na parkingu rozkręce zaraz z nerwów samochód... ale to brzeczenie było z okolicy ścianki pomiędzi silnikiem a kierownicą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Pewnie jakas osłona na układzie wydechowym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 a u mnie coś brzęczy przy 2000i to coraz głosniej też nie wiem co to a zrobiłem dzis 300 km i myslałem że na parkingu rozkręce zaraz z nerwów samochód... ale to brzeczenie było z okolicy ścianki pomiędzi silnikiem a kierownicą przy 2000 to u mnie brzęczy najgłośniej rozrząd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzennio Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Dzięki za rady, postaram się wszystko podokręcać i zobaczyć co z tego będzie. Troszkę to będzie ciężkie bez kanału, ale jakoś dam radę. Uspokoiliście mnie, też myślałem, że to tylko jakaś osłona, ale w jednym poście bylo coś o słabnięciu silnika właśnie przy takich obrotach i był to właśnie rozrząd. U mnie na szczęście nie słabnie! Dziękuję za odpowiedzi! Dam później znać czy wszystko w porządku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pjfox Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Daj daj koniecznie bo ja mam to samo, tylko maksymalny brak czasu. A jak zostawiłem mechanikowi to powiedział, że on nic nie słyszy i nic nie zrobił..... tzw. leszczostwo świata.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Seba7207 Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Ja miałem ze Sporage niezłe jaja. Zaczęło mi jakby klekotać przy obrotach 1500-2000. Pojechałem do Norauto w Poznaniu. Gościu pochodził, kazał wcisnąć sprzęgło i stwierdził, że docisk. Pojechałem do drugiego Norauto. Klient (ponć fachowiec od terenowców) posłuchał i stwierdził, że to panewki albo od wału lub od korbowodów i żeby tym się nie przejmoweać. Pojechałem więc do "szrego Mietka-mechaniora". Powiedział żeby zostawić padakę na 2h. Wróciłem i co się okazało?: że w pasku napędu alternatora (ząbkowany) parę ząbków "się zgubiło". Koszt z wymianą 50zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoover Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Ja słyszałem u siebie jakieś "charczenie" przy, zdaje się 2500 obrotów. Okazało się że to osłona tłumika. Po zaciśnięciu opaskami metalowymi wszystko ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Seba7207 Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Nie sądzę żeby to był rozrząd. Brzęczałby przy każdej prędkości obrotowej. Sprawdź przy tłumiku. Jest tam taka "plecionka - harmonijka". Jak miałem Nissana Primerkę to ona mi popękała i też brzęczało. Koszt około 70-80zł. Ja bym zaczął od tego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KURCZAK Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Własnie wróciłem z warsztatu w mojej NYSCE tez cos brzeczało przy tłumiku okazało sie ze to obudowa rury tłumika ktora tzrzeba było zdemontowac. Koszt 20 zł trzeba było uzyc palnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek503 Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 U mnie w P10 było słychać dziwne dzwięki przy 2000obr. pochadzące dokładnie z środkowego nawiewu. Zdemontowałem prawie cały kokpit, fotele i wykładzinke myśląc że to moneta wpadła do nawiewu, owszem znalazłem monete (50centów ) ale dzwięki nie ustały Później nastukałem pare młotków osłonie środkowego tłumika i po problemie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 U mnie w czasie jazdy przy ~`2500 tyś. obrotów pobrzękiwało metalicznie.Na postoju było ok.Ostatnio u kumpla na kanale popukałem ,postukałem i w zasadzie do niczego nie doszedłem ,padło niepewne podejrzenie że to blacha pod katalizatorem,wiec ją od tyłu kata.troszeczke odgiołem i co okazało sie że to był strzał w 10! teraz już nic nie brzęczy.Pzdr.Powodzenia :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maras Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 U mnie też wpada coś w rezonans przy ok 2500 obr/min, po czym w miarę zwiększania obrotów cichnie. Przy pierwszej okazj obejrzę katalizator, bo juz mnie to mocno wkurza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest japim Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Ja mialem dwa brzeki. Nie mam obrotomierza ale w skrocie wygladalo to tak: Przy dodawaniu gazu najpierw brzeczala siatka - po prostu tak metalicznie walilo w okolicach dzwigni skrzyni biegow. Jak wymienili siatke (ciut dluzsza) to zaczal mi brzeczec z tylu tlumik ktory dotykal do stalowej belki pod zderzakiem. Podgieli troche mocowania i tlumik nie brzeczy ale znowu brzeczy siatka -> czeka mnie kolejna wizyta w warsztacie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macias-1981 Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Siemka. U mnie znowusz przy 2200tys obr tlumik brzęczał bo dotykał o osłonę to jest blachę która przytwierdzona jest do podwozia. Wlazłem na kanał i podgiąłem ją i jest gites... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.