Gość grzennio Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Tak jak w temacie. Czy ktoś jeszcze ma coś takiego? Auto nie ma żadnej dziury w obrotach, płynnie przyśpiesza, przy innej prędkości obrotowej też nic się nie dzieje. Brzęczenie występuje tylko podczas przyśpieszania, albo jazdy ze stałą prędkością. Podczas chamowania silnikiem tego nie ma. Martwię się, że to rozrząd. Brzęczenie występuje tylko i wyłącznie w podanej sytuacji. Czekam na każdą opinię (najlepiej fachową). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 brzeczec moze jakakolwiek obudowa, mialem do samo, potem wywalilem obudowe kolektora wydechowego przy wymianie i brzeczenie zniklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 osłona rury wydechowej lub katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 a u mnie coś brzęczy przy 2000 i to coraz głosniej też nie wiem co to a zrobiłem dzis 300 km i myslałem że na parkingu rozkręce zaraz z nerwów samochód... ale to brzeczenie było z okolicy ścianki pomiędzi silnikiem a kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Pewnie jakas osłona na układzie wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 a u mnie coś brzęczy przy 2000i to coraz głosniej też nie wiem co to a zrobiłem dzis 300 km i myslałem że na parkingu rozkręce zaraz z nerwów samochód... ale to brzeczenie było z okolicy ścianki pomiędzi silnikiem a kierownicą przy 2000 to u mnie brzęczy najgłośniej rozrząd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzennio Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Dzięki za rady, postaram się wszystko podokręcać i zobaczyć co z tego będzie. Troszkę to będzie ciężkie bez kanału, ale jakoś dam radę. Uspokoiliście mnie, też myślałem, że to tylko jakaś osłona, ale w jednym poście bylo coś o słabnięciu silnika właśnie przy takich obrotach i był to właśnie rozrząd. U mnie na szczęście nie słabnie! Dziękuję za odpowiedzi! Dam później znać czy wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Daj daj koniecznie bo ja mam to samo, tylko maksymalny brak czasu. A jak zostawiłem mechanikowi to powiedział, że on nic nie słyszy i nic nie zrobił..... tzw. leszczostwo świata.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Ja miałem ze Sporage niezłe jaja. Zaczęło mi jakby klekotać przy obrotach 1500-2000. Pojechałem do Norauto w Poznaniu. Gościu pochodził, kazał wcisnąć sprzęgło i stwierdził, że docisk. Pojechałem do drugiego Norauto. Klient (ponć fachowiec od terenowców) posłuchał i stwierdził, że to panewki albo od wału lub od korbowodów i żeby tym się nie przejmoweać. Pojechałem więc do "szrego Mietka-mechaniora". Powiedział żeby zostawić padakę na 2h. Wróciłem i co się okazało?: że w pasku napędu alternatora (ząbkowany) parę ząbków "się zgubiło". Koszt z wymianą 50zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Ja słyszałem u siebie jakieś "charczenie" przy, zdaje się 2500 obrotów. Okazało się że to osłona tłumika. Po zaciśnięciu opaskami metalowymi wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Nie sądzę żeby to był rozrząd. Brzęczałby przy każdej prędkości obrotowej. Sprawdź przy tłumiku. Jest tam taka "plecionka - harmonijka". Jak miałem Nissana Primerkę to ona mi popękała i też brzęczało. Koszt około 70-80zł. Ja bym zaczął od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Własnie wróciłem z warsztatu w mojej NYSCE tez cos brzeczało przy tłumiku okazało sie ze to obudowa rury tłumika ktora tzrzeba było zdemontowac. Koszt 20 zł trzeba było uzyc palnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 U mnie w P10 było słychać dziwne dzwięki przy 2000obr. pochadzące dokładnie z środkowego nawiewu. Zdemontowałem prawie cały kokpit, fotele i wykładzinke myśląc że to moneta wpadła do nawiewu, owszem znalazłem monete (50centów ) ale dzwięki nie ustały Później nastukałem pare młotków osłonie środkowego tłumika i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 U mnie w czasie jazdy przy ~`2500 tyś. obrotów pobrzękiwało metalicznie.Na postoju było ok.Ostatnio u kumpla na kanale popukałem ,postukałem i w zasadzie do niczego nie doszedłem ,padło niepewne podejrzenie że to blacha pod katalizatorem,wiec ją od tyłu kata.troszeczke odgiołem i co okazało sie że to był strzał w 10! teraz już nic nie brzęczy.Pzdr.Powodzenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 U mnie też wpada coś w rezonans przy ok 2500 obr/min, po czym w miarę zwiększania obrotów cichnie. Przy pierwszej okazj obejrzę katalizator, bo juz mnie to mocno wkurza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japim Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Ja mialem dwa brzeki. Nie mam obrotomierza ale w skrocie wygladalo to tak: Przy dodawaniu gazu najpierw brzeczala siatka - po prostu tak metalicznie walilo w okolicach dzwigni skrzyni biegow. Jak wymienili siatke (ciut dluzsza) to zaczal mi brzeczec z tylu tlumik ktory dotykal do stalowej belki pod zderzakiem. Podgieli troche mocowania i tlumik nie brzeczy ale znowu brzeczy siatka -> czeka mnie kolejna wizyta w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Siemka. U mnie znowusz przy 2200tys obr tlumik brzęczał bo dotykał o osłonę to jest blachę która przytwierdzona jest do podwozia. Wlazłem na kanał i podgiąłem ją i jest gites... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.