Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne stukanie pod schowkiem


mirhof
 Share

Recommended Posts

Witam .

 

wczoraj podczas jazdy pojawił się komunikat awaria wtrysków auto gaz

najbardziej mnie nie pokoji że auto jest dopiero 4 miesiace na gazie a druga rzecz która mnie bardziej nie pokoji

to że podczas zapalania auta , zaczynana się stukanie od strony pasażera a dokładniej to pod schowkiem jest to dość głośne czy bedzie to spowodowane awarią wtrysków czy może być to jakas kolejna awaria .

Link to comment
Share on other sites

pod schowkiem jest wentylator nawiewu zdejmij schowek i posłuchaj lub wyłacz nawiew i posłuchaj czy są.

Link to comment
Share on other sites

po właczeniu nawiewu odgłosy są a powyłaczeniu już nie zaczłałem demontaż wentylatora z tego co widzę dużo jest odkręcania i nie przyjemna pozycja .

Link to comment
Share on other sites

bez przesady zobacz czy nie rozpadł sie filtr kabinowy i wpadło coś w łopatki jak wyjmiesz filtr to wsadzisz reke i poczujesz  lub zogaczysz po zaświeceniu w łopatki.

 

wyłacz stacyjke by sie nie uruchomił.

Link to comment
Share on other sites

Przyczyna już zlokalizowana i usunięta dzięki jacek za wskazówki a co do przyczyny do wirnika dosłata się mysz :) po jej wyciągnięciu wszystko smiga jak wcześniej .

Link to comment
Share on other sites

super że tylko to .

u mnie capi z wentylacji ,ile już sie namęczyłem pzy czyszczeniu a i tak jedzie.

pewnie i ja mam ciałko gdzieś na chłodnicy ale by sie dostać musiałbym demontować deskę rozdzielczą-

 

coż na razie posłuchałem rady shreka i osła -zainwesuje w tik taki----taki żarcik.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o filtr - czy jak się rozwali, to możliwe żeby później przez otwory wentulacyjne wylatywały farfocle? Kiedyś tak miałem i zastanawiałem się skąd to sie bierze...

Link to comment
Share on other sites

jak najbardziej możliwe, przez uszkodzony filtr lub jego brak śmieci mogą dostawać się do otworów wentylacyjnych

Link to comment
Share on other sites

nawet polecam wyciagnąc filtr i go przeczyscić bo u mnie było tak zawalony że bo zmontowaniu i odpaleniu była duża różnica w tym jak wszystko pracowało :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, tyle że z tego co pamiętam, to farfocle wyglądały właśnie jak kawałki filtra (brązowa pianka w paskach). Ciekawi mnie po prostu czy gdzieś to jeszcze nie zalega, bo w kiepskich warunkach szyba odparowuje tak do 5 minut - kiedyś wydawało mi się, że dzieje się to szybciej.

Link to comment
Share on other sites

nawet polecam wyciagnąc filtr i go przeczyscić bo u mnie było tak zawalony że bo zmontowaniu i odpaleniu była duża różnica w tym jak wszystko pracowało :)

Filtr lepiej od razu wymienić, zamiast bawić się w czyszczenie. ~40zł raz na rok/sezon, to nie są jakieś olbrzymie pieniądze

Link to comment
Share on other sites

Te piankowe czarne farfocle to niestety kawałki uszczelnienia klap przełączających kierunek powietrza NOGI-DESKA-PRZEDNIA SZYBA. W wielu autach z czasem się to kruszy. Też taki smark czarny czasem mi zawiśnie przy wylocie nawiewu :(

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

U mnie pojawiły się stuki po przekreceniu zapłonu (kilka sekund)  i po uruchomieniu silnika (drugi raz na kilka sekund)  Podejrzewam że zablokowała się zapadka która zamyka obwód nawiewu na szybę bo jak przekręcę pokrętło w pozycję A/C (całkiem w lewo)  to nie stuka a jak w jakąkolwiek inną pozycję to słychać działanie silniczka i zaczyna się stuk.  Jak tam się dostać żeby naprawić ten problem.? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...