Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nie kupujcie części tej firmy


Maciek90

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym wam stanowczo odradzić zakup jakichkolwiek części firmy denckermann. W mojej n16 byłem zmuszony wymienić tarcze z przodu,bo prawa robiła dudududu przy hamowaniu(była wyryta od wewnętrznej strony). Zdecydowałem się niestety na zakup kompletu tarcze+klocki firmy denckermann, zestaw był tani więc się skusiłem. Założyłem ten zestaw i pojechałem się przejechać,już przy pierwszym hamowaniu z 20km/h czułem silne szarpanie autem, jakby hamulce przepuszczały, pomyślałem że się muszą ułożyć, pojeździłem na tym zestawie 800km i nic się nie poprawiło z 80km/h nie dało się utrzymać kierownicy, a o wyższych predkościach już nie wspomne. Wielokrotnie rozbierałem hamulce i szukałem przyczyny, piasty czyste, klocki luźno pracują tłocZki i cylinderek też. Zdenerwowany tymi szarpaniami założyłem z ciekawości stare tarcze, efekt jak ręką odjął. Bez chwili namysłu pojechałem tego samego dnia zakupić tarcze boscha. Mam je teraz założone i jest ok, dosłownie płynie się a nie hamuje. Próbowałem bezskutecznie reklamować tarcze denckermanna, producent stwierdził że to była moja wina bo napewno przy docieraniu ostro hamowałem z dużych prędkości i wjechałem w kałuże, tylko że tak nie było, docierałem je normalnie i nie wpadłem w żadną kałużę,także odradzam bo szkoda pieniędzy i nerwów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie trafiłeś na na złe egzemplarze. Nie wiem również /gdyż nie napisałeś tego dosłownie, jak odniosła się do tego wspomniana firma, czy masz pisemną od nich odpowiedź/.

Ja miałem podobny przypadek..... Metodą prób i błędów doszedłem do tych niedogodności /w innych tematach opisywałem i dawałem fotki/....

Np. 

-Pierwsze - to dokładnie oczyścić piastę z rdzy oraz brudu przed założeniem nowych tarcz;

-Drugie - sprawdzić dokładnie trzpienie-prowadnice /u mnie np. była skruszała i spuchnięta gumka/ po wymianie trzpieni, wszystko wróciło do normy;

-Trzecie - również dokładnie oczyścić felgę w miejscu gdzie będzie stykała się z tarczą. 

Cały czas posiadam również nowe tarcze i też tej firmy, gdyż przed ich założeniem - najpierw robiłem to co napisałem wyżej.

Pulsacji przy hamowaniu nie ma, a tarcze leżą i czekają jak te aktualne skończą swój żywot.

Czasami pulsacje hamulca i drganie kierownicy może być na wskutek złego działania hamulcy tylnych i też trzeba sprawdzić to co napisałem wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirekg9 - miałem z przodu klocki hamulcowe tej firmy - g****o jakich mało - jakiekolwiek ostrzejsze hamowanie to nawet nie było mowy - klocki ślizgały się po tarczy. Co więcej klocki zeszkliły się, a wtedy to już nie było mowy o jakimkolwiek hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połowicznie przyznam Ci rację.

Dlaczego?

Nie każdy klocek nadaje się do danej tarczy i na odwrót.

Czasami również klocki jak i tarcze tej samej firmy nie współgrają ze sobą - a testy "mówią" iż powinno być wszystko ok. i stosunki wytrzymałości co do tarcia powinny być odpowiednie co do części.

Często już słyszałem iż znajomi szybciej wymieniali tarcze niż klocki, ale powodem wymiany tarczy było jej zużycie-wytarcie. Klocki były grube a tarcze wyszlifowało i zjechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Musiałeś kolego źle trafić , montuję zawieszenia i hamulce z tej firmy i nie narzekam, zarówno ja jak i klienci.A pro po reklamacji ,to musisz otrzymać oficjalną odpowiedź od działu reklamacji tej firmy, bo tak na gębę, to nie mogą cię zbywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...