BarracuDa Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) A wiec stalo sie kupilem oto takiego QQ Trkna 2.0i z LPG i przebiegiem 61.000km Zauwazylem ,ze auto ma kilka niedorobek i moze wy znacie te menkamenty a)Maska silnika jest jakby nie zamknieta tzn jak ja poruszam to tak chodzi na ok 3mm , wrazenie jakby zamek nie byl dobrze ustawiony. (zrobione-zamek byl o ok 3mm za wysoko ustawiony) b)Przycisk od podgrzewania foteli na pozycji 1 nie swieci sie i jakby nie wciskal sie do konca,to chyba wina przycisku? c)Coming Home dziala ale po wlaczeniu "dlugich" czy nie ma czegos takiego ,ze przy otwarciu/zamknieciu auta same sie wlaczaja na kilka sekund? d)Auto jest wyposazone w fabryczny subwoofer Bose ale z racji ,ze jest zbiornik lpg to jest jakby to powiedziec "luzem" czy macie jakis pomysl na jego umocowanie/zabidowanie w boczna wneke? e)Konsterwacja podwozia.W sumie nic nie widze aby auto rdzewialo o spodu (jest prawie 3 letnie) ale moze warto zabezpieczyc od spodu czyms u kogos? czy wystarczy fabryczna konserwacja? Pytanie czy Lifting rdzewieje? f)Sprezyny.Kazdy chcialby obnizac a ja chcialbym podniesc auto Da sie? Pozdro Edytowane 18 Stycznia 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 a) Też tak u mnie było po zakupie. Maska latała i to bardzo. Musisz zdjąć plastikowy grill z logo . On siedzi na takich języczkach, które trzeba delikatnie podważać. Jak Zdejmiesz atrapę, to masz cały zamek "jak na dłoni" Musisz popuścić śruby i do troszkę przestawić, aby był niżej. U mnie klapa znowu zaczyna mieć delikatny luz i chyba znowu będę musiał poprawić mocowanie zamka c) Coming home działa tak jak piszesz. Dodam, że każde kolejne mignięcie długimi przedłuża czas o 30s, czyli możesz sobie je zaświecić na np. 2 minuty (30,60,90,120s). Gorzej z powrotem do samochodu, bo ta funkcja nie działa z pilota. Z tego co się orientuję to w QQ II już to poprawili i tam coming home działa po zmroku (jeżeli się mylę, to mnie poprawcie). f) Tu Ci nie poradzę, bo wg. mnie QQ ma bardzo dobrze dobraną twardość zawieszenia, a nawet mógł by być ciut twardszy. Nie obawiasz się, że jak zrobisz bardziej miękkie zawieszenie, podniesiesz środek ciężkości, samochód będzie się gorzej prowadził? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Chodzi mi o utwardzenie poprzez zahartowanie i podwyzszenie Ale wraz z podniesieniem auta wzrasta srodek ciezkosci :/ Co do maski to zabiore sie w tym tyg za to (cenna rada ! ) Coming home mam kolege eletryka/elektronika ktory robi rozne moduly wiec pewnie to jakos ogarnie , poinformuje was bo pewnie sie to przyda. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 J10 spróbuj wyregulować maskę na gumach, masz luz 3mm to je troch wykręć powinno pomóc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 J10 spróbuj wyregulować maskę na gumach, masz luz 3mm to je troch wykręć powinno pomóc Problem tkwil w zamku,ok 3mm opuscilem go na 3 srubach (13) i teraz pieknie jest zamknieta Ok kilka km za soba juz mam Zauwazylem ,ze wszystko jest ok z przyciskiem , poprostu jak sie nagrzeje to slabsza opcja jest automatycznie wylaczna,niemniej slabo grzeje,ale po nacisnieciu 2 przyciskow troszke mocnej. c) Daruje sobe ten bajer. d)Narazie jest jak bylo e)Ogarne temat jak bede w Pl f)Nie bede nic dlubac w sprezynach,hartowanie itp moga tylko pogorszyc jakosc materialu ale moge podniesc auto za pomoca podkladek gumowych lub takich jak w linku http://poliuretany.olkusz.pl/pl/nissan-patrol-y60-y61-podkladki-sprezyn-przod-tyl-50-mm-4szt.html Pytanie czy sa takie do QQ i czy macie jakies z tym doswiadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-car-Spring-Buffer-Rubber-Car-Urethane-Absorbers-Rubber-C-Type-for-NISSAN-Teana-Tiida/1700455914.html Nie mam z tym doświadczenia , ale chyba skraca to skok sprężyny przez co auto staje się sztywniejsze , ale czy wyższe..... ??? W dole strony masz innych producentów , a raczej sprzedawców tego samego ,poszukaj najtańszej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrews Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Witam, podepnę się z moim pytaniem pod ten temat. Zakupiłem QQ +2 J10 po lifcie 2011 benzyna 140km. Czy można sprawdzić gdzieś w internecie np. po VIN (w sensie że bez zaglądania pod maskę) czy dany model posiada np. pasek rozrządu czy łańcuszek ? Albo czy dany silnik jest na wtrysku pośrednim czy bezpośrednim ? Pozdry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Wydaje mi się, że najdokładniejsze informacje na ten temat uzyskasz w ASO. Jeżeli w 2.0 benzynowym był np. montowany różny rodzaj rozrządu to w internecie mogą być sprzeczne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Andrews Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrews Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Fergul11 ja mam ten motor który zaznaczyłeś ale w manualu, ale rozumiem że te dane będą nadal aktualne ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To masz już symbol silnika do poszukiwania wiadomości w necie , lub skontaktuj się z KajusDE , zorientowany człowiek i ma ten sam silnik i na pewno udzieli Ci wyczerpujących info . PS masz instrukcję do auta , tego scren'a wkleiłem z instrukcji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) 2.0i to silnik na lancuchu i ma wtrysk wielopunktowy MPI. Edytowane 7 Lutego 2015 przez BarracuDa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrews Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 A ja mam inne pytanie czy w tych silnikach trzeba co jakis czas ustawiac luz zaworowy? lub czy przy lpg trzeba to jakos inaczej ustawic? Jezeli tak to co w przypadku kiedy auto chodzi na PB ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Jeśli masz źle wyregulowaną instalacje to może sie tak zdarzyć ze będzie wymagana regulacja luzów zaworowych. Operacja nie prosta bo rozrzad na łańcuchu. O ile sie nie mylę to ktos tu niedawno opisywał ze to robił a koszt był powyzej tysiąca (nie jestem pewien na 100%). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Jeśli masz źle wyregulowaną instalacje to może sie tak zdarzyć ze będzie wymagana regulacja luzów zaworowych. Operacja nie prosta bo rozrzad na łańcuchu. O ile sie nie mylę to ktos tu niedawno opisywał ze to robił a koszt był powyzej tysiąca (nie jestem pewien na 100%). A co ma łańcuch do regulacji luzów zaworowych? taka sama regulacja jak na pasku.... wymiana na odpowiedniej grubości płytki lub szklanki w zależności od konstrukcji i tyle nie ma różnicy. Faktem jest że koszt takiej regulacji w serwisie to wydatek grubo ponad tysiąc, ale u normalnego mechanika znacznie taniej. Przerabiałem to na przykładzie poprzedniego auta - Zafira B i kosztowało mnie to dwieście parę złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 To ze łańcuch trzeba "wyrwać" z auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 a po kiego ty chcesz "wyrywać" łańcuch do regulacji zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Jak pisałem wcześniej nie jestem pewien ale ktos to tu opisywał jak to wyglada i ile kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 A jaki jest objaw zle wyegulowanych zaworow? Bo ogolnie jak odpale to czasami ze 4 sek jest takie lekkie stukanie ale za chwile nie slychac nic... Co do ustawiania zaworow,to nie wiem jak jest z rozrzadem na lancuchu ale usawialem zawory z rozrzadem na pasku i w sumie to ni jest trudna sprawa i nic za wyjatkiem pokrywy zaworow nie sciagalem a zawory pieknie ustawilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Objawy , to że silnik troszkę słabnie i trochę robi się głośniejszy . Brzemienne są skutki źle wyregulowanych zaworów , to po czasie wypalenie gniazd co jest bardzo drogą usterką w naprawie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Zle wyregulowany zawor bedzie schychac caly czas , jesli w Twoim aucie słychać tylko przez pare sekund to wszysko ok. Smarowanie i pelne ciśnienie uzyskuje silnik wlasnie po tych paru sekundach , pozniej powinno byc cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Ok Wlasnie tak jest,na poczatku mialem wrazenie ,ze silnik zgasl...Jest bardzo cichy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Jak pisze Fergul auto słabnie. Sprawdz kompresje. Sprawdz w końcu te instalacje. Niemcy to dziady w instalkach. W poniedziałek byłem oglądać dla kolegi Mustanga z 2011 z 3 miesięczną instalacją, szkoda ze zdjeć nie zrobiłem. Dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 No wlasnie ..Napisalem do centrali glownej BRC w De i w pt jade do goscia ktory "podobno zna sie" i tego sie obawiam bo to prawdziwy rodowity Niemiec jest...Chociaz kiedys poznalem Polaka ktory probowal wcisnac jakies kosmiczne opowiesci.. Ale musze sprawdzic instalacje dla swietego spokoju bo nie wiem kiedy czeka mnie wyjazd do naszego kraju. Zajebisci sa ci mechanicy "spece od gazu" po jezdzie probnej pan powiedzial Spec:Nie widze nic szczegolnego ale musialbym to wszystko rozebrac i wtedy moze bym cos wiedzial Ja:A moze podlaczenie komputera cos nam powie? Spec:Zanim go podlacze wole rozebrac i przejrzec ta instalacje , niech Pan wymieni swiece moze to cos da. No coz , to chcialem zeby mi wymienil ale mowi ,ze nie ma czasu dzisiaj... Podjechalem do innego warsztatu czy wymienia mi swiece, Mechanik:tak wymienimy ale nie dzisiaj bo swiece musimy zamowic Ja: Swiece mam,da Pan rade bo tutaj troche jest zabawy Mechanik:Co za glupie pytanie jestem mechanikiem nie ma rzeczy nie do zrobienia...otwiera maske ooooo LPG nic pan nie mwowil... Ja:No wlasnie chcialem sie Pana zapytac czy da Pan rade bo tu jest LPG ale nie pozwolil mi Pan skonczyc... Mechanik patrzy i szuka gdzie one sa,... Po chwili przychodzi drugi mechanik i patrza jak to zrobic... i nagle drugi mechanik chyba majster i potwierdza : Tak to jest auto na gaz Ja:Tak to prawda Mechanik: Tu jest sporo zabawy ... Spojrzal na majstra ..Po chwili odeszli sprawdzic w kompie gdzie sa swiece.. Przychodzi majster z mechanikiem i jakas kobieta,chyba szefowa.. Szefowa:Prosze Pana tu jest LPG tak? Ja: TAK! Szefowa:roboty jest na 3 godziny i trzeba samochod zostawic na caly dzien i to bedzie 120€ Wsiadlem do QQ i pojechalem do domu...Cena zmotywowala mnie do wymiany samemu swiec... Ale po zapoznaniu sie z tematem nagle okazuje sie ,ze nie mam 14 klucza do swiec Jednym slowem tutaj nie ma normalnych ludzi ktorzy najpierw podpinaja kompa aby zaznajomic sie z bledami...Oni chca rozmierac... Lipiec niedaleko wiec wtedy w PL znajde kogos kto mi to ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.