sethh1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam Sprawdzałeś luzy zaworowe? Wypadanie zapłonu na pierwszym garnku może świadczyć o za ciasnym zaworze - sam przerobiłem ten temat. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Dzięki -sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 30 stycznia ci o tym pisałem. Z ciekawości pytam. Co to za badanie w nissanie ci zrobili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 u mnie był błąd wypadanie zapłonu na 1 garze (swiecił się check) przyczyną był przegryziony wąż podciśnienia przez jakiegoś zwierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 W nissanie podłączyli komputer i wykręcili świece- na tej podstawie stwierdzili,że albo pierścienie, albo uszczelka-ale bardziej stawiali na pierścienie. Wczesniej mój mechanik stwierdził,że uszczelka-świeca była mokra jakby od płynu z chlodnicy. Teraz na próbę nalałem płynu do zaznaczonego miejsca i zrobiłem około 400km trasy na autostradzie. Sprawdzilem płyn- troszkę go ubyło, olej w porządku, na korku silnika nie ma osadu, w zbiorniczku wyrównawczym nie ma tłustych plam. Samochód od paru tygodni odpala normalnie. Sam nie wiem co może być. Moze jednak ta uszczelka..................ups. No i na razie check się nie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 płyn i jego ubytek to sprawdz po nocy czy bo ubywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellko Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A obroty do ilu Ci dochodziły bo chyba też mam taki sam problem przy odpalaniu na zimno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 do 2-2,5 W nissanie twierdzą,że to skutki LPG- nie wiem jakto traktować, bo różne są opinie użytkownków. Zresztą na gazie zrobiłem dopiero 17 tys.km i już by coś walnęło z tego powodu? sorry dochodzi max do 1,8 tys obrotów Dziś sprawdziłem płny i dziwna sprawa bo przybylo go o ok 1cm w zbiorniku wyrównawczym. Płyn czysty, korek oleju też, nie kopci. Zakończę ten wątek- poszła uszczelka pod głowicą- ale wg mechanika był to błąd fabryczny- źle złożona- niestety Nissan tylko z nazwy jest japoński- teraz jeździ bez zarzutu- od remontu zrobiłem ponad 10 tys. km i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Nie chce chwalić ale mam kaszkaja który na gazie przejechał 91.000km i wszystko działa poprawnie pomimo tego,że gaz został założony w De... Dla tych co nie wiedzą , w De mało jest fachowców od gazu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Powinieneś sprawdzić ustawienia instalacji lpg. Wystroić ją prawidłowo po korektach i wtedy zobaczyć jak się auto zachowuje.Być może problem leży po stronie komponentów lpg np. wtryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek_q Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Czesc, obawiam sie ze z takimi owjawami jestes na poczatku (lub w polowie) braku lozow zaworowych na jednym z cylindrow, co w konsekwencji doprowadzi do naprawy glowicy... Plus jest taki ze w tym silniku (j10 MR20DE) luzy na cieplym sa wieksze niz na zimnym... ssanie zimny 0,26-0,34mm, cieply 0,30-0,41mm;wydech zimny 0,29-0,37mm cieply 0,30-0,40mm.Sprawdz sobie to, no i tez cisnienie sprezania , powinno byc ca 13,9 bar; minimum 11,4 bar, dopuszczalna roznica pomiedzy cylindrami 1,0 bar. Za nie dlugo bedzie ci pojawial sie bląd : MISFIRE... I przyczyna tego to raczej nie gaz tylko gorsze materialy zaworów uzyte do produkcji w połączeniu z poskładaniem silnika w dolnych zakresach tolerancji...przez producenta, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Czesc, obawiam sie ze z takimi owjawami jestes na poczatku (lub w polowie) braku lozow zaworowych na jednym z cylindrow, co w konsekwencji doprowadzi do naprawy glowicy... Plus jest taki ze w tym silniku (j10 MR20DE) luzy na cieplym sa wieksze niz na zimnym... ssanie zimny 0,26-0,34mm, cieply 0,30-0,41mm; wydech zimny 0,29-0,37mm cieply 0,30-0,40mm. Sprawdz sobie to, no i tez cisnienie sprezania , powinno byc ca 13,9 bar; minimum 11,4 bar, dopuszczalna roznica pomiedzy cylindrami 1,0 bar. Za nie dlugo bedzie ci pojawial sie bląd : MISFIRE... I przyczyna tego to raczej nie gaz tylko gorsze materialy zaworów uzyte do produkcji w połączeniu z poskładaniem silnika w dolnych zakresach tolerancji...przez producenta, niestety Przecież kolega napisał ,że problem rozwiązany Zakończę ten wątek- poszła uszczelka pod głowicą- ale wg mechanika był to błąd fabryczny- źle złożona- niestety Nissan tylko z nazwy jest japoński- teraz jeździ bez zarzutu- od remontu zrobiłem ponad 10 tys. km i jest ok. Chyba,że mówisz o kimś innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Witam od kilku dni mam taki problemsilnik 2.0 benzyna.Na zimnym silniku , bieg jałowy falują obroty . Po odpaleniu jest około 1600 i zaczynają spadać do około 1000 obrotów. Potem gwałtownie jakby gazu ktoś dodał wracają do 1600. Powtarza się to z 3 razy a potem jest ok. Na nagrzanym są na około 700 i nie ma żadnych problemów.Auto odpala bez problemu nie gaśnie, poza opisanymi objawami wyżej nic innego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Kiedy filtry wymieniane? Jaki przebieg, ile z tego przebiegu już na LPG? Edytowane 8 Marca 2016 przez scanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Temat połączony. Może wyżej znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Kiedy filtry wymieniane? Jaki przebieg, ile z tego przebiegu już na LPG? Filtry wymienione około 5 tyś temu przebieg 140 tyś z tego 10tyś na gazie Witam od kilku dni mam taki problem silnik 2.0 benzyna. Na zimnym silniku , bieg jałowy falują obroty . Po odpaleniu jest około 1600 i zaczynają spadać do około 1000 obrotów. Potem gwałtownie jakby gazu ktoś dodał wracają do 1600. Powtarza się to z 3 razy a potem jest ok. Na nagrzanym są na około 700 i nie ma żadnych problemów. Auto odpala bez problemu nie gaśnie, poza opisanymi objawami wyżej nic innego się nie dzieje. Dodam do tego jeszcze że klekoce na zimnym trochę jak diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Ty goń szybko na sprawdzenie luzów zaworowych!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Dokładnie, zbyt duże luzy powodują metaliczne stukanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Dokładnie, zbyt duże luzy powodują metaliczne stukanie... Metalicznego stukania nie ma raczej bardziej terkoce na zimnym. Na ciepłym chodzi idealnie. Dzisiaj rano odpaliłem z wyłączonym LPG i obroty ok. Tak więc być może problem z ustawieniami LPG i zmienia pracę silnika. Dodatkowo dzisiaj podłączony samochód u mechanika do komputera żadnych błędów nie ma. Jutro odpalę na zimnym z LPG i sprawdzę jak z tymi obrotami. Jak coś się będzie działo wizyta u gazownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Tak czy inaczej jak taki przebieg i LPG to na kontrole luzów na zaworach bym jechał na pewno. Koszt nie wielki a zaniedbanie może być tragiczne w skutkach. To na pewno nie jest silnik, który uwielbia LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Luzy zaworowe ok , wszystko wskazuje na zabrudzoną przepustnicę.Wyczyścić mogę sam tylko nie wiem jak wykonać w tym modelu adaptację ? Jak ktoś robił proszę o informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak już mowa o luzach zaworowych, to co ile kilometrów najlepiej regulować( przy założonej instalacji LPG)- silnik 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.