Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja obstawiam dobre piwo że w ciągu kolejnego miesiąca znowu coś sie sfajczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Daj mi najpierw zrobić auto, aby mogło sie cos wp***dolić, dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 miesiąc od zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 k**wa ale tam już nie ma sie co zepsuć... Większość gratów już wymieniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 " Never say Never " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Takie auto, ale nie patrz na to patrz na serce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Carlos, to chyba Ci się nie opłaci go sprzedawać... Wiesz co masz , a raczej co już (i ile $) w niego wsadziłeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Można powiedzieć że nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Nissana mam już do samego końca jego lub ewentualnie mojego. Sprzedać go nie sprzedam. Mogę tez oddać go bez kasy, ale chyba tylko największemu wrogowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Powoli tracę już wiarę w nissana ale trochę sił mi jeszcze zostało Nie bluźnij. Wiarę trać w Renault. Nissan tutaj paluchów nie maczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Mogę tez oddać go bez kasy, ale chyba tylko największemu wrogowi. Ładnie życzysz wrogom No no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 W sumie to nie jest złe auto przejechałem nim 100000 łanem rylko paliwo i zmieniałem olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 No i dość. Czas na kolejny pojazd. Ja swoim póki co zrobiłem jakieś 60 kkm. I mam nadzieję, że nagle nie zacznie wyszstko świrować, jak pęknie 200 kkm, bo to jest swego rodzaju magiczna granica dla silników Pb. Ale - nawet jak się zacznie mocno krzaczyć, to kapitalka silnika u mnie kosztuje 3-4 kpln. Całego silnika. I to jest piękne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 100 tys i tylko paliwo?? Łeee to nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja jeszcze czasami dodaję jakieś dodatki do czyszczenia układu paliwowego, czyszczenia wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 paliwo, olej co 10000 i kilka razy klocki były robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 I mam nadzieję, że nagle nie zacznie wyszstko świrować, jak pęknie 200 kkm, bo to jest swego rodzaju magiczna granica dla silników Pb. Skąd taka krytyczna ocena? W Mondeo 1,8 mam 230000 i dopiero się dotarł. Kolega ma Merca W124 2.0pb i na blacie 460000 bez remontu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Przyznał sie ze ostatnio robiłem przymiarkę do nowego ceeda. Koleżanka kupiła pojeździlem kilka dni oczywiscie jak nissana mi naprawiali. Auto fajne. Silnik 1.6 oczywiscie w olej napedowy. Spodobało mi sie. Tylko co sie okazało auto to porażka. Psuje sie cześciej niż nissan ostatnio po 25 000 km skończyła sie dwumasa. Silnik był już wymieniany na nowy - poprzednim blok pękł. Wiec na co ja mam zmienić mojego nissana?? Cieżka sprawa z nowymi autami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Kto się wpisał w mój post? Drugie zdanie-wers???!!!!! Mateusz, pewnie to Ty? Przepraszam ale mój komp ześwirował. Zamiast cytuj to zaakceptowało się edytuj ;/ W ogóle coś nie teges z tym Twoim wpisem Mirek Mój błąd bo mi sprzęcik ześwirował Ja jeszcze czasami dodaję jakieś dodatki do czyszczenia układu paliwowego, czyszczenia wtrysków. Masz CR w Tino? Słyszałem że tych dodatków nie można lać do silników z szyną CR a zastanawiam się czy nie dodać do mojego Puga zachowawczo. Do primery lałem i nic sie nie działo dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Przepraszam ale mój komp ześwirował. Zamiast cytuj to zaakceptowało się edytuj ;/ Mój błąd bo mi sprzęcik ześwirował Masz CR w Tino? Słyszałem że tych dodatków nie można lać do silników z szyną CR a zastanawiam się czy nie dodać do mojego Puga zachowawczo. Do primery lałem i nic sie nie działo dlatego pytam. A co to ma wspólnego jedno z drugim. Można się jedynie obawiać pompy-ale te dodatki nie szkodzą. Szybciej jednak zaszkodzi dolewanie oleju do ON. Jeśli obawiasz się STP, to lej LM 2666. Wiec na co ja mam zmienić mojego nissana?? Cieżka sprawa z nowymi autami.... Jak lubisz limuzyny, to może coś z tego? http://allegro.pl/chevrolet-epica-49228 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Można się jedynie obawiać pompy-ale te dodatki nie szkodzą. Szybciej jednak zaszkodzi dolewanie oleju do ON. Jeśli obawiasz się STP, to lej LM 2666. No własnie o to chodzi. Gros mechaników twierdzi że są one szkodliwe dla pompy i wtrysków. STP czy LM to w sumie to samo bo działane takie same. Nie wiem kurde bo jakoś się boje to dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 A myślisz że np. w Boschu to czym czyszczą układ paliwowy i wtryski. Popatrz na youtubie o LM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Bardziej miałem na myśli, że mniej więcej przy tym przebiegu (200 kkm) zaczynają się awarie osprzętu (pompy wody, alternatora itp.). A są to rzeczy upierdliwe, jeśli zaczynają się zdarzać coraz częściej. Póki co na Nissana nie narzekam. A kupiłem go totalnie przez przypadek, bo szukałem po innych markach używek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 A myślisz że np. w Boschu to czym czyszczą układ paliwowy i wtryski. Popatrz na youtubie o LM. Nie wiem czym, dlatego zapytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mnie czyścili LM5154, tym stężonym /dla warsztatów/ który wlewa się do "odpowiedniej maszyny" Jet Clean Tronic. Pro-Line Diesel-System-Reiniger 5154 OPIS Diesel-System-Reiniger jest skutecznie czyszczącą i ochronną kombinacją dodatków. Jego zadaniem jest szybkie oczyszczenie ze szkodliwych osadów układu paliwowego w silnikach Diesla. Specjalne dodatki zapewniają optymalną ochronę przed korozją i podwyższają zdolność zapłonu. WŁAŚCIWOŚCI - oczyszczanie układu paliwowego silników Diesla, - minimalizowanie zużycia, - usuwanie osadu z układu paliwowego oraz wtryskiwaczy, - podwyższenie zdolności zapłonu oleju napędowego, - ochrona przed korozją, - optymalizacja spalania i osiągów silnika, - redukcja emisji szkodliwych substancji w spalinach, - mniejsze zużycie paliwa, - podwyższona niezawodność silnika, - szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów ZASTOSOWANIE -- Wszystkie silniki Diesla również Common-Rail i Pompo-Wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.