Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wtryski 1.9 dci oraz alternatywa dla Nissana Primery 1.9 DCi


Carlos217
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Można powiedzieć że nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissana mam już do samego końca jego lub ewentualnie mojego. Sprzedać go nie sprzedam. Mogę tez oddać go bez kasy, ale chyba tylko największemu wrogowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli tracę już wiarę w nissana ale trochę sił mi jeszcze zostało

 

Nie bluźnij. Wiarę trać w Renault. Nissan tutaj paluchów nie maczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dość. Czas na kolejny pojazd. Ja swoim póki co zrobiłem jakieś 60 kkm. I mam nadzieję, że nagle nie zacznie wyszstko świrować, jak pęknie 200 kkm, bo to jest swego rodzaju magiczna granica dla silników Pb. Ale - nawet jak się zacznie mocno krzaczyć, to kapitalka silnika u mnie kosztuje 3-4 kpln. Całego silnika. I to jest piękne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 I mam nadzieję, że nagle nie zacznie wyszstko świrować, jak pęknie 200 kkm, bo to jest swego rodzaju magiczna granica dla silników Pb.

 

Skąd taka krytyczna ocena? W Mondeo 1,8 mam 230000 i dopiero się dotarł. Kolega ma Merca W124 2.0pb i na blacie 460000 bez remontu :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznał sie ze ostatnio robiłem przymiarkę do nowego ceeda. Koleżanka kupiła pojeździlem kilka dni oczywiscie jak nissana mi naprawiali. Auto fajne. Silnik 1.6 oczywiscie w olej napedowy. Spodobało mi sie. Tylko co sie okazało auto to porażka. Psuje sie cześciej niż nissan ostatnio po 25 000 km skończyła sie dwumasa. Silnik był już wymieniany na nowy - poprzednim blok pękł.

Wiec na co ja mam zmienić mojego nissana?? Cieżka sprawa z nowymi autami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Kto się wpisał w mój post? Drugie zdanie-wers???!!!!!

Mateusz, pewnie to Ty?

Przepraszam ale mój komp ześwirował. Zamiast cytuj to zaakceptowało się edytuj ;/

 

 

W ogóle coś nie teges z tym Twoim wpisem Mirek

Mój błąd bo mi sprzęcik ześwirował ;)

Ja jeszcze czasami dodaję jakieś dodatki do czyszczenia układu paliwowego, czyszczenia wtrysków.

Masz CR w Tino? Słyszałem że tych dodatków nie można lać do silników z szyną CR a zastanawiam się czy nie dodać do mojego Puga zachowawczo. Do primery lałem i nic sie nie działo dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale mój komp ześwirował. Zamiast cytuj to zaakceptowało się edytuj ;/

Mój błąd bo mi sprzęcik ześwirował ;)

Masz CR w Tino? Słyszałem że tych dodatków nie można lać do silników z szyną CR a zastanawiam się czy nie dodać do mojego Puga zachowawczo. Do primery lałem i nic sie nie działo dlatego pytam.

 

A co to ma wspólnego jedno z drugim. Można się jedynie obawiać pompy-ale te dodatki nie szkodzą. Szybciej jednak zaszkodzi dolewanie oleju do ON.

Jeśli obawiasz się STP, to lej LM 2666.

Wiec na co ja mam zmienić mojego nissana?? Cieżka sprawa z nowymi autami....

 

Jak lubisz limuzyny, to może coś z tego?  http://allegro.pl/chevrolet-epica-49228

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Można się jedynie obawiać pompy-ale te dodatki nie szkodzą. Szybciej jednak zaszkodzi dolewanie oleju do ON.

Jeśli obawiasz się STP, to lej LM 2666.

 

No własnie o to chodzi. Gros mechaników twierdzi że są one szkodliwe dla pompy i wtrysków. STP czy LM to w sumie to samo bo działane takie same.

Nie wiem kurde bo jakoś się boje to dodać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej miałem na myśli, że mniej więcej przy tym przebiegu (200 kkm) zaczynają się awarie osprzętu (pompy wody, alternatora itp.). A są to rzeczy upierdliwe, jeśli zaczynają się zdarzać coraz częściej.

Póki co na Nissana nie narzekam. A kupiłem go totalnie przez przypadek, bo szukałem po innych markach używek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie czyścili LM5154, tym stężonym /dla warsztatów/ który wlewa się do "odpowiedniej maszyny"  Jet Clean Tronic.

 

Pro-Line Diesel-System-Reiniger 5154

 

OPIS

Diesel-System-Reiniger jest skutecznie czyszczącą i ochronną kombinacją dodatków. Jego zadaniem jest szybkie oczyszczenie ze szkodliwych osadów układu paliwowego w silnikach Diesla. Specjalne dodatki zapewniają optymalną ochronę przed korozją i podwyższają zdolność zapłonu.

 

WŁAŚCIWOŚCI

- oczyszczanie układu paliwowego silników Diesla,

- minimalizowanie zużycia,

- usuwanie osadu z układu paliwowego oraz wtryskiwaczy,

- podwyższenie zdolności zapłonu oleju napędowego,

- ochrona przed korozją,

- optymalizacja spalania i osiągów silnika,

- redukcja emisji szkodliwych substancji w spalinach,

- mniejsze zużycie paliwa,

- podwyższona niezawodność silnika,

- szybkie i oszczędne rozwiązywanie problemów

 

 ZASTOSOWANIE -- Wszystkie silniki Diesla również Common-Rail i Pompo-Wtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...