Thunder Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja swojego chyba spale. Więcej frajdy bedzie nic sprzedawać za grosze.... Przyjedź na piknik, zrobimy ognicho Ludzie co przyjeżdzali i oglądali oczekują ze auto zatankuje na fulla, dam upust bo radio stare bez CD. Lecz mistrzem był facet z Siedlec powiedział ze muszę zejść z ceny bo on musi auto przerejestrować. Pobujam sie z nim do piątku jak sie nie uda sprzedać to kierunek złom tam tysiaka biorę. Choć szkoda sereny .... Ludziska są bez litości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Pobujam sie z nim do piątku jak sie nie uda sprzedać to kierunek złom tam tysiaka biorę. 550 zł na złomie -czyli tyle ile płącimy za tą chorą opłąte recyklingowa ;/ No wiadomo że szkoda sprzedać ale cóż Czas taki przychodzi no chyba że planujesz byc z nim do końca( Twojego albo jej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Mówisz o Serenie czy P12? Bo w sumie oba to pomniki ALe zrobiłsię OT. Wracamy do tematu wtrysków.Podziałałeś cos? Zaczeło buczec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Obecnie temat wtrysków umarł. Nie nam czasu sie za to zabrać... Chory jestem angina i L-4... Mam pytanie na czym polega sprawdzenie wtrysków bez ich wyciągania jak to zrobić, podobno menzurki sie podłącza i wszystko widać. Czy to prawda czy mit? Powiem ze znam tylko jedna metodę a mianowicie stół probierczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Centrum Boscha. Odpowiedni program sprawdzi wydajność pompy oraz działanie wtrysków-który ile daje a ile dawać powinien. Coś przemycę - czekam na wpłatę za polarki..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 JEst to tzw test przelewowy. Podłącza się pod wtryski przezroczyste rurki,powroty i każdy wtrysk do jednego słoiczka. Tam gdzie jest walnięty wtrysk to od razu zapełnia się menzurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam Nie mit to prawda Robilem prÓbę przelewowa wtryskow Kupilem wezyki i cztery buteleczki na siusiu :-) Sciagamy przelewy i wtykamy do wtrysku wezyki kazdy osobno kazdy do swojej butelki A przelewy mostkujemy wezykami Odpalamy silnik na chyba minute niE Pamiętam , bo Dawno to robilm W tej butelce jak bedzie za duzo to ten leje Przepraszam za bledy pisze z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 W przyszłym tygodniu zrobię taki test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 PopatRZ na youtube jak w innych autach robią. Zasada jest ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Sam sie za to nie biorę. Szkoda mi nerwów i czasu. Podjade do warsztatu i zrobią mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler1906 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Koledzy mam problem byłem dzis na kompie i zrobił mi test na 1 2 3 wtryskach pisze ze jest -0.80 , -1.1 zalezy na jakich obrotach lecz na 4 wtrysku pisze + 2.50 , + 3.20 ... Samochód chodzi nie równo znaczy chodzi i nagle musi mu dać nagle inna mieszanke by wyrównał co słychac działaniem silnika nagle zaczyna mocniej chodzic i co w tym momencie ? czeka mnie wymiana wtryskow ? mechanik mowił że podobno wyciągnięcie i sprawdzenie plus regeneracja to koszt 100zł i bym w środę do niego wpadł . Primera to oczywiście 1.9 dci i ma przejechane 206tys od nowosci jeden właściciel i do 200tys nic się nie działo a od magicznej bariery poszedł napinacz świece półośka prawa ( 2 tyg temu z którą było nie lada zadanie by ją znaleźć lecz jej nie ma nigdzie i trzeba było regenerować ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 dosyć spora różnica. Wachana w granicy 0.5 to jeszcze nic dziwnego ale tu masz sporą korekte.100 zł za regeneracje? COś mało,ale w sumie jest dużo aukcji z taką kkwotą podana. Zapytaj co wchodzi wskłąd tej regeneracji. Bo może się okazać ze za 100 to Ci je tylko ultradziwękowo "wymyje" i na tym się skonczy. : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler1906 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 no w srode bede jechal do niego to musze pogadac co i jak z tym robia lecz problem jest w tym ze zapewne rozrzad tez bedzie do wymiany gdyz caly silnik chodzi jak traktror.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p12p10 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Po kilkunastu naprawach podzespołów sprawnych po wydaniu worka pieniędzy na pseudofachowców ustaliłem, iż w mojej 12 padły 3 wtryski. Przeglądając popularny portal z aukcjami zauważyłem ze każdy No moze praktycznie każdy ze sprzedających pisze iż te napewno bedą pasować i tu nasuwa mi sie pytanie jakie oznaczenie powinny mniec wtryski w silniku 1.9 dci. Jak przyglądałem sie tym zamontowanym u mnie to nie zauważyłem na nich żadnych oznaczeń... Mam tez kolejne pytanie: regenerować czy nowe kupić?? Dzięki za odpowiedzi Witam wszystkich. Alternatywy to raczej nie widze chyba ze jakis spec od wtryskow potrafi takowe dobrac i przeprogramowac firmware tak zeby parametry wtrysku byly takie jak na orginalnych. Oznaczenie orginalne wtryskiwacza to OE-NR 16600AW300 ale ciezko dostac i kosztuje duzo - http://autopartmaster.com/de/?action=catalog_price_view_alt&only_by_code=1&name=nissan&code=16600AW300&id_provider=765308&price_type=retail&price_margin= alternatywa jedyna to orginalny zestaw naprawczy wtryskow nie drogi ok.20 euro OE-NR 19258AW300 mozna dostac np. tu - http://eshop.original-teile.de/?cl=search&searchparam=19258AW300 wedlog mnie to powinienes te swoje orginalne dac zregenerowac do warsztatu takiego co tylko zajmuje sie taka regeneracja i najpierw sie ich zapytac czy maja takowy zestaw naprawczy , bo za 100zl to nie chce mi sie wiezyc ze ktos to robi naprawde dobrze jesli regenerecja tylko jednego wtrysku zajmuje ok.20 min. I wtedy bedziesz mial pewne na conajmniej nastepne 200.000 tys jazdy . A tak z ciekawosci zapytam - jak doszles do tego ze twoje wtryski sa do wymiany . Zycze dalszej wytrwalosci ja nisanka mojego nie pozuce wlasnie jakims cudem wpadla mi blacha w pasek rozrzadu i gdyby nie wymiana oleju u kumpla w garazu to bym tego nie zauwazyl . Rozerwalo mi pasek do polowy cale szczescie ze nie strzelil calkiem w wtorek wymieniam pasek w garazu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Pytasz jak doszedłem ze to wtryski. Objaw był taki ze auto miało problemy z zapaleniem, na mrozie -4 już nie zapalało. Kręciło poprawnie (nowy akumulator) lecz nie zaskakiwało. Jadąc stała prędkością wystarczyło dać więcej gazu i samochód wchodził w tryb awaryjny... Udałem sie wiec do warsztatu Klucz przy ulicy Łodygowej w Warszawie. Wtryski obecnie mam po regeneracji i zaczęło auto w koncu poprawnie jeździć. Trochę kasy mnie to kosztowało ale z efektu finalnego zadowolony jestem Co do mojej wytrwałości, chyba sie powoli kończy. Mam jakiś sentyment do tego auta, ze go jeszcze na złom nie sprzedałem. Pytasz jak doszedłem ze to wtryski. Objaw był taki ze auto miało problemy z zapaleniem, na mrozie -4 już nie zapalało. Kręciło poprawnie (nowy akumulator) lecz nie zaskakiwało. Jadąc stała prędkością wystarczyło dać więcej gazu i samochód wchodził w tryb awaryjny... Udałem sie wiec do warsztatu Klucz przy ulicy Łodygowej w Warszawie. Wtryski obecnie mam po regeneracji i zaczęło auto w koncu poprawnie jeździć. Trochę kasy mnie to kosztowało ale z efektu finalnego zadowolony jestem Co do mojej wytrwałości, chyba sie powoli kończy. Mam jakiś sentyment do tego auta, ze go jeszcze na złom nie sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.