CE1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mam pytanie odnośnie wymiany sprzęgła co lepiej ruszyc skrzynię z reduktorem czy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 lepiej skrzynię mniej roboty i prościej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 oczywiście że skrzynia, wał, zawieszenie przednie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 oczywiście że skrzynię daj znać kiedy będziesz gotowy to udzielimy paru wskazówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam,mam takie pytanie ,, słychac stukanie podczas pracy na biegu jałowym , kiedy wcisnę sprzęgło stukanie całkowicie milknie, czy to łożysko oporowe? mógł by ktos podpowiedzieć? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) wydaje mi się, ze raczej powinno byc na odwrot jesli chodzi o lozysko, ale jesli mija to bedzie to coś ze sprzęgłem lub wałkiem sprzęgłowym, może łożysko na nim ma duże luzy. A jak podczas jazdy? Sa te stuki? Ja jeszcze troche to z zamknietymi oczami skrzynie bede zrzucal, w listopadzie 3 razy miałem tą nieprzyjemność . Wiec jak bedziesz wskazowek potrzebowal to pytaj. A propos nie ma ktos moze zbednej srubki od wału przedniego? Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 nie podczas jazdy jest ok, i jeszcze na domiar tego mryga mi światło wstecznego, ale kiedy docisnę drążek zmiany biegów przestaje i świeci ładnie też tak myślałem ze względu na te światło wstecznego ze powytłukiwane może są już łożyska albo jakieś panewki w skrzyni nie wiem jak ona w środku dokładnie jest zbudowana wydaje mi się, ze raczej powinno byc na odwrot jesli chodzi o lozysko, ale jesli mija to bedzie to coś ze sprzęgłem lub wałkiem sprzęgłowym, może łożysko na nim ma duże luzy. A jak podczas jazdy? Sa te stuki?Ja jeszcze troche to z zamknietymi oczami skrzynie bede zrzucal, w listopadzie 3 razy miałem tą nieprzyjemność . Wiec jak bedziesz wskazowek potrzebowal to pytaj. A propos nie ma ktos moze zbednej srubki od wału przedniego? no a wiesz moze jak teraz takie łożyska wymienić? to proste czy trzeba oddac do fachmistrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Idzie to zrobic samemu, bo i ja i Hugh wymienialismy, do bardzo prostych rzeczy nie nalezy duzo zdjec i serwisowka w rece i idzie zrobic, ale dokladnie to musisz spytac Hugh'a, bo zrobił to 10x razy lepiej ode mnie na pewno. Jest troche zabawy, poszukaj w wyszukiwarce, kilka zdjec powinienes znalezc. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Idzie to zrobic samemu, bo i ja i Hugh wymienialismy, do bardzo prostych rzeczy nie nalezy duzo zdjec i serwisowka w rece i idzie zrobic, ale dokladnie to musisz spytac Hugh'a, bo zrobił to 10x razy lepiej ode mnie na pewno. Jest troche zabawy, poszukaj w wyszukiwarce, kilka zdjec powinienes znalezc. no dzieki a warto to odrazu robic czy czekac az wyć zacznie czy też całkiem sie sypnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Ja czekalem az sie sypnie i jak sie syplo, zanim do domu dojechalem (15-20km) to nie mialem 1/2 zebatki na wałku sprzęgłowym, bo ją zjadło. Ale jak Ci nie wyje, to myśle, że na razie nie masz co ruszac, bo tylko zaszkodzic sobie mozna. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja czekalem az sie sypnie i jak sie syplo, zanim do domu dojechalem (15-20km) to nie mialem 1/2 zembatki na wałku sprzęgłowym, bo ją zjadło. Ale jak Ci nie wyje, to myśle, że na razie nie masz co ruszac, bo tylko zaszkodzic sobie mozna. no nie wiem ale na pewno wiesz co mówisz i to w sumie logiczne. ale jak znam życie to sypnie sie w naj mniej oczekiwanym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Ale najpierw przez dlugi czas bedzie Ci wyc. Masz teraz ja zlozona przez fabryke, skoro nic jej nie dolega to nie ma co rozbierac, koszt lozysk to ok 500 zł, bo nie warto wymieniac jednego czy dwoch bo reszta starych ma juz swoje jakies tam luzy. Wymienisz jedno to poleci nastepne. Lepiej zadbac o te lozyska, zalej dobrym olejem, tak z pol litra ponad stan najlepiej, bo jedno z lozysk ma kiepskie smarowanie na gorkach. (gdzies to jest lepiej uzasadnione) Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ale najpierw przez dlugi czas bedzie Ci wyc. Masz teraz ja zlozona przez fabryke, skoro nic jej nie dolega to nie ma co rozbierac, koszt lozysk to ok 500 zł, bo nie warto wymieniac jednego czy dwoch bo reszta starych ma juz swoje jakies tam luzy. Wymienisz jedno to poleci nastepne. Lepiej zadbac o te lozyska, zalej dobrym olejem, tak z pol litra ponad stan najlepiej, bo jedno z lozysk ma kiepskie smarowanie na gorkach. (gdzies to jest lepiej uzasadnione) no załatwiłem sobie ostatnio za***isty olej przekładniowy od turbin wiatrowych i bd chciał go wlac dopiero a terrano mam juz z rok czasu i nie wiedziałem jak to do konca zrobic a co do skrzyni to pisałem już nie wyje ani nic podczas jazdy tylko na luzie mi stuka no i te swiatło wstecznego nie łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) jeśli chodzi o światło wstecznego to może coś z czujnikiem być nie tak. Jest on po prawej stronie skrzyni bodajze. A skoro podczas jazdy Ci nie stuka, nie wyje, ani nic to musi byc coś nie tak ze sprzęgłem, chociaz podczas jazdy tez powinno jakies dzwieki chyba wydawac, ale moze nie slychac. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 jeśli chodzi o światło wstecznego to może coś z czujnikiem być nie tak. Jest on po prawej stronie skrzyni bodajze. A skoro podczas jazdy Ci nie stuka, nie wyje, ani nic to musi byc coś nie tak ze sprzęgłem. czujnik własnie zmieniłem i bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) No to moze gniazdo żarówki zaśniedziało i nie za dobrze łączy, ale gdzies jakiś przewód gdzies przetarty/przerwany i zalezy jak się ułoży. Tylko robi sie mały bałagan, moderatorzy będą mieli co robić. Musisz w odpowiednich tematach pytania zadawac. Masz tu światło: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69871-swiatlo-cofania/?fromsearch=1 Edytowane 28 Stycznia 2015 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Była teoria że to stukają sprężynki na tarczy sprzęgła. Też tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Była teoria że to stukają sprężynki na tarczy sprzęgła. Też tak mam. zostawie to na razie puki sie cos nie rozleci ,chociaż drażni mnie te stukanie Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Tadek26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tadek, nie sugeruj się przypadkiem tym że na IV-ce jest cisza ... "zaje...fajny olej od turbin wiatrowych" - brzmi niczym oferta z MangoTV ... różne burzliwe dyskusje toczyliśmy tutaj o wyższości jednych olejów nad drugimi, wlewamy wszystko co daje poślizg: od Hipola ... po ATF (ale wszyscy robimy to na własną odpowiedzialność) najkrócej rzecz podsumowując: "kogo królestwo - tego religia" od olejów i płynów mamy osobny, podpięty temat odnośnie światła wstecznego biegu ... sprawdź przewody i wtyczki w okolicach skrzyni i reduktora, izolacja kruszeje i przewody ukręcają się we wtyczkach (znane z autopsji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Tadek, nie sugeruj się przypadkiem tym że na IV-ce jest cisza ... "zaje...fajny olej od turbin wiatrowych" - brzmi niczym oferta z MangoTV ... różne burzliwe dyskusje toczyliśmy tutaj o wyższości jednych olejów nad drugimi, wlewamy wszystko co daje poślizg: od Hipola ... po ATF (ale wszyscy robimy to na własną odpowiedzialność) najkrócej rzecz podsumowując: "kogo królestwo - tego religia" od olejów i płynów mamy osobny, podpięty temat odnośnie światła wstecznego biegu ... sprawdź przewody i wtyczki w okolicach skrzyni i reduktora, izolacja kruszeje i przewody ukręcają się we wtyczkach (znane z autopsji) wszystko posprawdzane Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Tadek26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 A sprawdziłes czy wgl prad do czujnika dochodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Weź włącznik do tokarza niech go podtoczy 1mm w miejscu dolegania do skrzyni albo wywal uszczelke jeśli jest i wkręć na silikonie. Masz już luzy w skrzyni i to jest przyczyna mrugania wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Tak jak pisał: "dociśnie lewarek - świeci" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek26 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 no tak teraz w sumie mam dwa czujniki sprawne, to ten stary podtoczę 1,5 albo i chyba dwa milimetry wyda ,bo całą reszte mam posprawdzaną przez na naprawdę dobrego elektryka , to musi być luz w skrzyni na to wychodzi, żałuję że jak kupiłem auto nie zmieniłem od razu oleju w skrzyni , bo nie było wtedy takich problemów , mogłem profilaktycznie może by cos tam sie ocaliło. chociaż poprzedni właściciel zapewniał że zmieniał wszędzie świeżo co. pewnie kłamał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.