Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

zimowe kapcie


Guest yarko73
 Share

Recommended Posts

Guest yarko73

napiszcie swoje opinie na temat zakupu nowych laczków zimowych NOWYCH ALE NALEWEK!!! Koleś kupił takowe zeszłej jesieni i bardzo sobie chwali. Jak uważacie warto wydać 70 pln za sztukę????

Link to comment
Share on other sites

Jak miałem poloneza to jeździłem na nalewkach ale do nismo nigdy nie założę.

Link to comment
Share on other sites

nigdy w zyciu, lepiej kupic jakies uzywane skandynawskie (mi sie wydaje ze maja najlepsze obuwie)

Link to comment
Share on other sites

Tak jak kolega wyzej napisal. Lepiej zalozyc uzywki i to najlepiej skandynawskie niz nalewki lub polskie tanie nowki.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomiszu

i to nie chodzi o ścieralność nawet...

jak źle dobrali twardość to pewnego razu jak będziesz sobie jechał ponad 100

i odklei Ci się nalewka to się dopiero zdziwisz...

nie ujmując nic wschodniej "technologii" :lol:

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

niezgadzam się z przedmówcami, technologia wykonywania takich opon zupełnie się zmieniła, ja w ubiegłym sezonie zakupiłem takiew oppny po 100zł/szt, i jestem z nich zadowolony, bardzo dobra przyczepność prawie w każdych warunkach a do tego gwarancja , na uzywane nikta wam nie udzilei gwarncji, ja polecam

Link to comment
Share on other sites

... bardzo dobra przyczepność prawie w każdych warunkach a do tego gwarancja , na uzywane nikta wam nie udzilei gwarncji, ...

W sumie jak Ci sie odklei nalewka to raczej gwarancja nie bedzie juz potrzebna :(

Link to comment
Share on other sites

ja kupilem primere z nalewkami o czym sie dowiedzialem od wulkanizatora jak je wywalalem - wybrzuszyly sie ( a ja myslalem ze mamy takie nierowne drogi ;))))) teraz z braku kaski kupilem na allegro w skoczowie prawie nowki Micheliny Wintercontakty 770 z 6mm bieznikiem za jedyne 145zl (2 szt.) - nie kupilbym nalewek

Link to comment
Share on other sites

jak na razie z moimi nalekwami jest w porzadku, drugi sezon bedę z nimi smigać, jak bedzie sie coć działo z nimi niedobrego napewno o tym napisze :)

Link to comment
Share on other sites

A ja nigdy w zyciu nie zaloze nalewek. Przy moim stylu jazdy jakby sie ktoras odkleila, to nie chcialbym zeby przez to znalezc sie na barierkach, albo na chodniku. Poza tym na kazdej dziurze jest prawdopodobienstwo, ze moze sie nalewka rozkleic.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrzej

Z używkami jest fajnie pięknie ale pamiętajcie że zimówka po 2-3latach traci swoje właściwości - twardnieje. I wtedy "ładny" bieżnik nic nie pomorze... chyba że na piach do offroadu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Z używkami jest fajnie pięknie ale pamiętajcie że zimówka po 2-3latach traci swoje właściwości - twardnieje. I wtedy "ładny" bieżnik nic nie pomorze... chyba że na piach do offroadu :wink:

A ja nie zgodze sie z tym. Mam zimowki 5 letnie i po sniegu ida jak burza i ani razu sie nie zakopalem choc wjezdzalem w bardzo wysoki snieg.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Seba7207

Ja bym kupił nowe np Dębicę. poszukałbym, jest dużo promocji. Kiedys bawiłem się w kupno używek, ale pop pierwsze trzeba było wymienioać co sezon, a po drugie nie wiadomo czy nie są z wypadku, w środku może być opona uszkodzona i pęknąć podczas jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym kupił nowe np Dębicę. poszukałbym, jest dużo promocji. Kiedys bawiłem się w kupno używek, ale pop pierwsze trzeba było wymienioać co sezon, a po drugie nie wiadomo czy nie są z wypadku, w środku może być opona uszkodzona i pęknąć podczas jazdy.

gość o którego kupowałem nalewki CONTACT SNOW-ICE (wzorowana na GOODYEAR UG-6)powiedział , że są lepsze od nowej zimowej debicy, bieżnik wzorowany na goodyearach http://www.targum.com.pl/bieznikowanestart.htm

Link to comment
Share on other sites

JA MIAŁEM NALEWKI I MI JEDNA WYSTRZELIŁA W CZASIE JAZDY I DLATEGO MAM TERAZ PRIMERKE :) PRZESIADŁEM SIĘ Z VECTRY B I WCALE NIE ŻAŁUJE. JA BYM CI ODRADZAŁ KUP SOBIE UŻYWKI ALBO JAKĄŚ POLSKĄ TANIOTE BO NA NALEWKACH NIE ZAOSZCZĘDZISZ DOŚWIADCZYŁEM TEGO NA SOBIE POZDRO 8)

Link to comment
Share on other sites

Mam do kupienia Dunlopy 195/60/15 W3 za 550 pln (cena z przełożeniem na moje felgi i wyważeniem). Gumy po dwóch sezonach. Zostało jeszcze ok. 6 mm bieżnika.

 

Uważacie, że warto brać w takiej cenie?

Link to comment
Share on other sites

Guest Seba7207

Ja używek bym nie brał. Tym bardziej, że dwa sezony ciachane. Dołożysz 100 i masz porządne 2 nowe sztuki. Lepsze niż 4 używki. Tym bardziej że zostało tylko 6mm. A guma z czasem parcieje i traci swoje właściwości. Jeśli te oponki były katowane na polskich drogach tym bardziej (dziury, dziury, i jeszcze raz dziury).

Link to comment
Share on other sites

Wolałbym kupić nowe, ale fundusze mam ograniczone. Wolę mieć 4 zimówki niż 2 zimowe i 2 letnie.

 

Te oponki są od prawie znajomego. Jeździł po polskich drogach ale nie za dużo. Zostało jeszcze 75% bieżnika to też nie mało jeszcze ze 2 sezony na tym chyba pojeżdżę.

 

Tylko czy cena odpowiednia?

Link to comment
Share on other sites

Mam do kupienia Dunlopy 195/60/15 W3 za 550 pln (cena z przełożeniem na moje felgi i wyważeniem). Gumy po dwóch sezonach. Zostało jeszcze ok. 6 mm bieżnika.

 

Uważacie, że warto brać w takiej cenie?

 

Ja bym poszukal tanszych. Mozna kupic dobre gumy po 70 za sztuke i przelozenie gratis.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Ja bym poszukal tanszych. Mozna kupic dobre gumy po 70 za sztuke i przelozenie gratis.

 

Wiem, że można. Nawet takie oglądałem. Ciężko jest kupić 4 jednakowe i były starsze od tych :(

 

Kupię ten komplet - ze 2 sezony na nich jeszcze polatam.

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem na nowych zimówkach Gislaved (bardzo dobra ale mało znana opona) przez 5 sezonów, ale ostatnie 2 były już słabe. Później jjak kupiłem Primerę jeździłem na używanych zimówkach Semperit (zakupione z około 5mm bieżnikiem) i okazały się wielkim nieporozumieniem, dlatego zjeździłem je przez lato i wyrzuciłem. Teraz zakładam dwie regenerowane na tył http://www.oponybieznikowane.com/index.php...amp;prod_id=103 (dałem po 90zł z wymianą), bo zawsze to wyższy bieżnik i lepsze hamowanie od większości 4 i 5 mm używek. W dodatku kilku znajomych przejeździło poprzednieą zimę na regenerowanych i wsio OK. Na przód będe zakładał nowe Firestony, Pirelli albo jeszcze co innego, ale na przód na pewno nowe miękkie markowe gumy. Oczywiście zależy to jak ktoś jeździ (zimę trzeba przeżyć bez szwanku, a nie szaleć). Do ostrej jazdy to 195/60 15 z alu na lato.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...