Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Terrano II problem z odpalaniem i obrotami


klfsolec

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie mam problem z odpaleniem mojego terrano. Silnik 2,4 podczas kręcenia odpali ale nie chce wejść na obroty tylko skacze powiedzmy przy 200 obrotach . Wymienione przewody świece kopułka palec i czujnik temperatury wody dalej nic . Po wypięciu wtyczki od czujnika odpali wejdzie na obroty ale trzeba go gazować wtedy zaczyna strzelać i kichać w koncu jak przełączy na gaz chodzi bez problemu chociaż spalanie wzrosło do kosmicznego przy ekonomicznej jeździe .Przepływka odłączona na awaryjny też nie chciał wejść ,odłączone czujniki temperatury powietrza i wody po tym wywaliło błędy już nie mam pomysłów a nie chcę wydawać kasy na marne a w środę czeka mnie trasa nad morze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zapłon się przestawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłon też był sprawdzany na gazie nie ma problemów chodzi równo ale spalanie duże a na benzynie nie chce chodzić wogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz wykręć i przeczyść ... ostrożnie, pędzelkiem najlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka też sprawdzona dziwi mnie tylko to że podczas kręcenia nie chce wejść na obroty a jak wypnę wtyczkę od czujnika temperatury wody to odpali wejdzie na obroty i zaraz zgaśnie chyba że go troche pocisnę i postrzela pokicha ale wchodzi z bólem na obroty jak przejdzie na gaz to jest wszystko niby ok tylko s[palanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi przychodzi na myśl to właśnie przepływka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływkę i czujnik temperatury obstawiałem na samym początku też właśnie


No i problem rozwiązany okazało się że pompa paliwa się wypieła z mocowania i ustawiła się do góry zasysając powietrze dobrze że się nie spaliła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chciałem Ci sugerować pompy paliwa , która notabene najbardziej "cierpi" przy LPG (wieczna rezerwa) bo nie ma to nic wspólnego z problemami gazu ... a nadmieniłeś coś o wilczym apetycie na gaz właśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...