Konrad30DG Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Taki plan na drugi raz, to była cena promocyjna z uwagi że tam kupowałem oba QQ.. Ale pewnie poszukam czegoś bliżej i taniej.. Bo jak za pierwszy tyle wyszło to za drugi co ma być jeszcze wymiana płynu hamulcowego wyjdzie pewnie z 1700.. a 3 to już nawet nie wspomnę (ciekawe ile policzą za filtr paliwa) Filtr powietrza podobno pasuje z wersji 1.7 dci 150,00 Filtr oleju 56,00 Filtr kabinowy 150,00 Wymiana filtra powietrza 60,00 Olej 5,7L - 353,00 Przeglad - 389,00 jakieś bzdety 20 Uszczelka 13 z groszami Podobno do tego silnika po zmianach w 2018 roku wchodzi 5.7L oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Ale ceny...Olej Motul za 5L150 zł,filtr oleju max 30 zł,filtr kabinowy węglowy max 60 zł(a można i taniej) ,Suma summarum już uzbieralem około 280 zł przy własnych zakupach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) Patrzcie. Ta uszczelka za każdym razem ma inną cenę. W zależności chyba od pogody i siły wiatru może kosztować 9 zł, a może i prawie 20 zł Edytowane 25 Września 2019 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 @buba1982 walcz dalej o cenę Jak już dostaniesz @ z wyceną to zaproponuj swoją kwotę ja tak zawsze robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Mam dla Was zagadkę matematyczną z jedną niewiadomą... Otóż! Postanowiłem dzisiaj dolać do skrzyni biegów MILITEC-1 Robiłem tak w Note,w poprzedniej Kaście,moim zdaniem skutek jest odczuwalny.Ale nie o tym miało być. Dolewając dodatek do skrzyni należy usunąć ilość normalnego-zalanego oleju tyle ile będziemy dolewać dodatku.I teraz matematyka! Do skrzyń typu TL4 (silnik 1.6 dig-t) wchodzi około 1.8-1.9L Odlałem 200 ml.Jako,że Militec dolewa się około 50ml na 1L wlałem 100ml i ....uzupełniłem tymi 200ml...olej z otworu rewizyjnego nie wylewał się po dolaniu.Pytanie więc,ile oleju było w skrzyni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Bez kozery powiem 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Bez kozery 500 PLUS A czy można powiedzieć że jak odkręciłem korek to trochę się wylało? Nadmienie że chyba w trybie przeglądu okresowego jest kontrola poziomu. Tak chyba jest w rozpisce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 To chyba to co JACKOWI brakowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Wlał Milicjanta więc w skrzyni zrobił się glut i jeszcze zdziwiony, że nic nie wypłynęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Odnosnie przeglądu pierwszego - w Krakowie w obu serwisach ta sama cena tj 860 pln ze wszystkim.... dla diesela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Właśnie jestem po pierwszym na Jasnogórskiej u mnie wyszło 931zl z przeglądem nadwozia i 5% rabatem z younissan+. Zdziwiło mnie że filtr powietrza wymieniają dopiero przy drugim przeglądzie. Ale zakupiony i wymieniony we własnym zakresie. Gdyby ktoś potrzebował nr oryg filtra do 1.5 dci 2018 poniżej foto. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 @drops89 za ten filtr ile płaciłeś? U mnie wymieniali na pierwszym przeglądzie też i ten filtr więc ciekawe dlaczego u Ciebie tego nie zrobili? Na pierwszym przeglądzie to już zakładali 3 filtr tylko że oni tego nie wiedzieli dziwili się jedynie że nie jest w złym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 145 zł bez montażu. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Czyli cena podobna jak w Sosnowcu. Ciekawe dlaczego Ci go na przeglądzie nie wymienili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops89 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Bo są przekonani że należy wymienić dopiero przy drugim Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 No tak a Ty człowieku gnij w tych grzybach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1982 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Rozumiem, że płyn hamulcowy ma być zgodny ze specyfikacją DOT-4, ale czy kupowaliście płyn jakiegoś konkretnego producenta? - ATE DOT4 SL6, FEBI, Shell, BOSCH, TEXTAR??? Czy to obojętne i z punktu widzenia gwarancji nie ma znaczenia? Edytowane 16 Października 2019 przez buba1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Jaki byś nie kupił będzie dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczowro Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Witajcie. Dzwoniłem dzisiaj do serwisu w sprawie przeglądu i użycia własnych części. Koleś coś mówił o jakiejś normie Nissana A4,czy AE4-może źle go zrozumiałem. Rok temu skasowali mnie za sam olej prawie 500zł.Nie chcę powtórzyć tego błędu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Chodzi Ci zapewne o norme/klase ACEA C4 - w tej klasie olej powinien być żeby spelnić te normy, to niby pod DPF i ochrone srodowiska, nie wiem czy dopisek/klasa LOW SAPS ma duze znaczenie czy juz do tej klasy jest przypisany ale to też pod DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lil Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Hej, pytanie dotyczące odpowiedniego oleju do silnika 1.3 DIGT 140km. Jaki olej lejecie? Skusiłam się na wymianę oleju po 3 tysiącach. W instrukcji znalazlam,że powinien to byc 5W30, z takim też przyjechałam do serwisu. Pan z serwisu niestety stwierdził,że nie jest to prawidlowy olej do tego silnika i powinnam zalać 0W20 (to chyba raczej woda). Tak więc, powiedział, ze mogą mi zalać moim olejem, ale to na moją odpowiedzialność. Także jestem ciekawa jak to wyglada u Was. Jaki olej stosujecie u siebie? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra345 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Witam, ja jak sąsiadka Lil w temacie oleju i jego pierwszej wymiany. Z ASO dostałem informację (nawet listowną), że producent zaleca pierwszą wymianę oleju po przejechaniu 1500-3000 km. Będąc w serwisie w innej sprawie (koła zimowe) powiedziano mi, że gdy wymiana już będzie wskazana, komputer pokładowy wyświetli odpowiedni komunikat. Nigdzie o tym nie piszą. W związku z tym moje pytanie, czy Ktoś z Was spotkał się w swoim samochodzie z takim komunikatem serwisowym. Podkreślam, że chodzi mi o tą pierwszą, że tak powiem, poza planową wymianę oleju po dotarciu silnika. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 On 10/18/2019 at 8:11 AM, Lil said: Hej, pytanie dotyczące odpowiedniego oleju do silnika 1.3 DIGT 140km. Jaki olej lejecie? Skusiłam się na wymianę oleju po 3 tysiącach. W instrukcji znalazlam,że powinien to byc 5W30, z takim też przyjechałam do serwisu. Pan z serwisu niestety stwierdził,że nie jest to prawidlowy olej do tego silnika i powinnam zalać 0W20 (to chyba raczej woda). Tak więc, powiedział, ze mogą mi zalać moim olejem, ale to na moją odpowiedzialność. Także jestem ciekawa jak to wyglada u Was. Jaki olej stosujecie u siebie? Dzięki Każdy NISSAN na wewnętrznej stronie maski ma wydrukowane jaki jest odpowiedni olej do silnika . Nie sugeruj się że 0W20 to woda jesli producent go zaleca to trzeba go używać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 W 1.6 DiG-t producent też zaleca i zalewa 0W20...a serwisy leją5W30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Powyżej tabela z zakresami temperatur dla poszczególnych oznaczeń. Oznaczenie przed literką "W" to lepkości dla olejów w zakresie niskich temperatur, natomiast po to lepkości dla wysokich temperatur. Teoretycznie im większy zakres temperatur w którym olej spełnia swoje zadanie tym wyższa jego cena. Szczególnie istotne te parametry są w momencie uruchamiania zimnego silnika. Jeżeli olej będzie przeznaczony dla wysokich temperatur np. SAE30, to uruchomienie silnika zimą przy mrozie ok -20C będzie kłopotliwe ( olej będzie tak gęsty, że rozrusznik będzie miał problemy), oraz niebezpieczne, bo nie będzie właściwego smarowania. W instrukcji jest zalecany olej 0W20, jednak analizując występujące ostatnio w Polsce temperatury olej 5W30 może być bardziej odpowiedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.