Janusz87 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jak podłączyć halogeny, robił to już ktoś? Jeśli tak to proszę o podzielenie się swoimi uwagami i doświadczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ja mam podłączone dwa dodatkowe halogeny przez przekaźnik do "długich". Czy o taką informację Ci chodziło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ja miałem gdzies schemat chyba, poszukam i jak znajde to wrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) No nie do końca bo coś słyszałem że do długich to nie bardzo bo przepisy i na stacji przeglądu by pewnie nie podbił. Chyba że do były by jakoś osobno włanczane jakimś włącznikiem a nie tym co długie się włącza.. Oki poszukaj dzięki :-) Oki super poszukaj.. Mi chodzi żeby podłączyć najprościej jak się da i żeby osobno dało się ich włączać.. Edytowane 5 Lutego 2015 przez Janusz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Coś takiego kiedyś wymyśliłem, po drodze trzeba jeszcze bezpieczniki pozakładać. 4 halogeny na 2 włączniki. Ja mam u siebie tez pod drogowe, ale wszystko na tifie niemieckim, wiec nie mam problemu na przegladzie. Mogę Ci to później bardziej czytelnie narysowac, bo to tak na szybko bylo tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Podłączasz do długich i właśnie ze względu bezpieczeństwa , jedziesz na długich jak jest pusto na drodze tak samo z halogenami jak coś ci nagle wyskoczy z za zakrętu to jak wyłączysz halogeny ,będziesz szukał przycisku ? Ja miałem podłączone do długich oczywiście z osobnym przekaźnikiem prócz tego w kabinie był wyłącznik halogenów , na diagnostyce nic nie mówili a i policja się nie czepiała Edytowane 5 Lutego 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Z tego co mówił mi diagnosta na przeglądzie to : " ...krawędź górna dodatkowego oświetlenia nie może być wyżej krawędzi górnej podstawowego oświetlenia ...". Mam założone od kilku lat i ani policmajstry ani na przeglądach nie było powiedziane nic złego. Przekaźnik, bezpiecznik i szlus. Żadnych wł w kabinie. Jak będę robił LB to wtedy dodatkowe włączniki w kabinie, ale to odległa przyszłość. Wstępnie z wł. w kabinie będzie na wiosnę dodatkowe oświetlenie wsteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ma być podłączone jak prawi dziarus,tak stanowią przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Ja w poprzednim samochodzie miałem halogeny podpięte tak, że mogłem je włączyć oddzielnym przyciskiem, ale dopiero po włączeniu długich świateł. Po wyłączeniu długich, halogeny automatycznie też gasły (podobno tak mówią przepisy, ale nie sprawdzałem tego) Edytowane 5 Lutego 2015 przez damiang33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Dzięki.. Wszyscy dobrze mówicie... Ja tylko cos tam słyszałem ale jak to na prawie jest tego nie wiem tak na 100%.. Co do halogenów jakbym zakładał to tak jak mi pasuje a normalnie do jazdy to zwykłe i długie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 U mnie na osobnym wlaczniku w tunelu to przeciwglowe mam, ostatnio wlacznik troche szwankowal i trzba bylo go stuknac, zeby zalaczyl, no i teraz musze tunelu nowego szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 trzeba sobie jakoś radzić.. No nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A no trzeba, trzeba, a ze nigdy nie bylo czasu tego poprawic, bo przeciez dziala jak sie stuknie to teraz mam . Co prawda tunel juz wcześniej z jakiegos powodu byl klejony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 ja mam włączniki przy podłokietniku tam gdzie siedzą w bogatszych wersjach o ile mi wiadomo przełączniki do szyb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Hej Panowie witam bo dłuższej nieobecności.. Mam takie pytanie odnośnie tych halogenow: to jaki przekaźnik zastosować jaką nazwa czy coś..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Przekaźnik NO normalnie otwarty U=12V DC Zasilany napięciem stałym 12 Volt. Powinien być dobry. Są niektóre takie co od razu bezpiecznik w nich się montuje, to nie trzeba bedzie osobnego gniazda na bezpiecznik montować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Aha.. A ten przekażnik ma jakiś symbol żebym wiedział jaki kupic jak to powiedzieć... Wiesz.. Czy poprostu U=12V DC Tu znalazłem taki przekażnik http://allegro.pl/przekaznik-samochodowy-4120-12v-40a-i5442614972.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Ten będzie dobry, tylko jest przełączny, trzeba dobrze podłączyć, żeby styki się zwierały po zasileniu cewki. Jak w sklepie chcesz kupić to powiedz, że potrzebujesz: Przekaźnik normalnie otwarty na napięcie stałe 12 volt. I że do samochodu, do tego jeszcze gniazda weź, to w razie jakichś problemów łatwiej się wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 oki dzieki wielkie.. Postanowiłem ze chyba jednak zamówie na tomas-tuning halogeny i okablowanie tj.: przekażnik kable przełącznik i bezpiecznik cgyba to pospinane w kupe i instrukcja co do czego przykręcić podpiąć.. fajne na tej stronce są rzeczy i w przestępczej cenie z homologacją lub bez te są tańsze.. polecam luknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.