ranger Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 10-15 min odpalonego silnika w garażu - bezcenne.... @Edek, kiedyś się zatrujesz chłopie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Przez 11 lat jak tu garażuje i parkuje różne samochody się nie zatrułem to teraz mam się zatruć ,tu wentylacja jest fest wszędzie czerpnie z żaluzjami . Rozgrzany silnik do jazdy bezcenne ............... Manix nie używam AUTO bo czujnik działa nie tak jak ja bym sobie życzył ,nawet widzisz zabiera mi trochę prądu z żarówek H4 . U mnie krótka piłka coś nie jest po mojej myśli jest wyeliminowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Manix tam jest wiele info ,nie wiem o jaki nawyk chodzi ? o AUTO ?? Po co mi info o działaniu DRL u mnie działają poprawnie?? Ziotek na dworze nie garażuje, wsiadam mam zimny silnik wszystko wyłączone (odbiorniki ,radio ,nawiew,światła) wciskam sprzęgło i odpalam. Z zegarkiem w ręku i olejem w silniku 5w50 ,niebieska kontrolka gaśnie po 10 ,15min kiedyś mierzyłem . Olej się rozprowadzi po silniku ,napinacz hydrauliczny napnie to ruszę ,nigdy nie ruszałem od razu na zimnym silniku na piecu musi być 90 stopni Panowie każdy ma swój samochód i decyduje kiedy rusza jak widzać jeden po 1s drugi po 30s a trzeci po 10 minutach Manix ja diesle użytkuje więc wiem że diesla nie rozgrzejesz na postoju ale terkotać musi przed jazdą Jak bym trzymał swoją Tiidę nie "pod chmurką" a w garażu to tym bardziej bym ruszał od razu. OK, święty nie jestem - jak muszę odśnieżyć samochód czy odskrobać szyby to też na ten czas włączam silnik i nawiew na szyby, ale przygotowanie do jazdy trwa ok. 5 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Jak wszysty....no prawie wszysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Prawie robi ogromną różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pytanie, jak długo samochód zniesie takie przedobrzanie ? . Olej nie zgodny ze specyfikacją, dodatki do oleju, masakrowanie silnika na zimnym przez 10-15 minut zamiast max. 5 jadąc, non-stop spalająca się wyższej temperaturze, oksydowana Ultimate 98.... To kiedyś zakończy się bólem głowy , bo nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu . No chyba, że Edzio jeździ tylko w niedzielę i do tego max. 60 km/h . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Jeżdżę jak trzeba, ale zawsze ruszam w sobotę i jeżdżę i jeżdżę aż do niedzieli w nocy Olej zapytaj mechaników nie wymieniaczy! nie ma lepszego na rynku tak kompletnego w składzie i tak czyszczącego i zabezpieczającego przed zużyciem silnika Bp 98 nie jest oksydowana a ma mniejszą zawartość siarki jak 95 i ma dodatki czyszczące, spala się spokojniej i silnik mniej jej potrzebuje jak tyfusa 95!! Ranger czysty silnik i zawory to sukces do bez awaryjnej jazdy, a co ci przyszło do głowy z oksydacją??? Silnik pracuje równiej i spokojniej a nie jak na zasiarczonym tyfusie 95! Militec-1 jak to napisałeś nie tu, nie jest zagęszczaczem oleju!!!!!! tylko reduktorem tarcia i super się sprawdza w wszystkich moich silnikach i skrzyniach Ranger zapomniałeś a ja ci przypomnę, mam jeszcze filtr powietrza K&N, ooo to można napisać wiele złego ale jakoś mi żaden nie popsuł silnika i przepływki - Opla,Almery,teraz Tiidy a jeszcze brat stosuje w Astrze J 1.6T Ale ja chce popsuć te swoją Tiide A zapominałem jeszcze żarówkami H4 Philipsa X-Treme 130% - 60/55W odbłyśniki w reflektorach sobie wypalam Edytowane 15 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Paliwa wysokooktanowe mają w objętości więcej składników ograniczających spalanie stukowe. Czyli, parafrazując do znanej polskiej komedii, mają mniej benzyny w benzynie - są więc mniej kaloryczne. Aby wyeliminować tą przypadłość, paliwa premium (bo przecież są też "zwykłe" paliwa 98) są podrasowane, aby miały i wysoką liczbę oktanową i odpowiednio wysoką kaloryczność. Paliwa BP Ultimate są podrasowywane za pomocą środków natleniających. Stosując skrót myślowy - oksydowane. Wszystko jest fajnie, paliwo jest kaloryczne, wysokooktanowe - same plusy. Ale niestety natleniane paliwa spalają się w wyższych temperaturach. W silnikach nie dostosowanych do spalania benzyn wysokooktanowych (z złażenia benzyny wysokooktanowe są zalecane do silników z dużym stopniem sprężania), przy ciągłym i regularnym stosowaniu może dojść do przedwczesnego zużycia np. gniazd zaworowych na wskutek oddziaływania większej od przewidzianej temperatury. Od czasu do czasu oczywiście tak - choćby ze względu na własności czyszczące o których wspomniałeś. Ale non-stop, może być na dłuższą metę nie do końca zdrowe, choć oczywiście może też tak być, że nic się nie stanie. Ale ja chce popsuć te swoją Tiide A zapominałem jeszcze żarówkami H4 Philipsa X-Treme 130% - 60/55W odbłyśniki w reflektorach sobie wypalam Najbardziej w Tobie lubię to, że przy tym całym pedantyzmie w stosunku do swojej TIIDy, jesteś też fajnie do siebie i tych naszych uszczypliwych uwag zdystansowany :) . Fajny z Ciebie chłop Edek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Obserwowałem prace silników Opla,Almery,i teraz Tiidy na 98 i nic złego się z nimi nie działo nie dzieje . Brat do 1.6T leje od początku 98 i silnik i turbina nie szwankują . Nigdy nie miałem problemu z wtryskiwaczami,zaworami ,świecami ,równiejsza praca silnika ,mniejszy apetyt na paliwo. Zawsze więcej przejechałem na tym paliwie jak na tyfusie 95. Lejąc te paliwo nie oczekuje 5KM więcej ale mniejszego spalania abym więcej przejechał. Lejąc 95 na Bp Orlen Lotos skazówka paliwa zbyt szybko opadała a styl jazdy mam cały czas taki sam, no czasami dam po garach ale to zdrowo dla silnika go przedmuchać i odmulić na autostradzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Jedno jest pewne,kupując w naszym pięknym kraju paliwo 98 jest cień nadzieji że ma ono chociaż te 95oktanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Denerwowało mnie ta nie jednolita barwa w lampie i wywaliłem T10 Philips Led 4000K i wsadziłem T10 Led 6000K i teraz jest ok Do wszystki wzmocnionych H4 100% 120% wystarczyły barwą W5W 4000K . H4 X-treme 130% mają barwę ostrej bieli takiej przenikliwej . Edytowane 18 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.