Brzyk Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Nie wiem teraz czy ktoś tutaj wrzucił czy widziałem na YT podkręconego niemieckiego qq .Zyskał chyba 3 sek do 160.Jakoś zachodni tuningowcy się nie boją tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 2 godziny temu, JACKO29 napisał: Nie mogę skopiować wykresu,ale dotyczy tego samego silnika w Juke,podrasowany do 280KM... pytanie tylko czy to jest faktycznie "ten sam" tylko w JUKE'u. poza tym wg mnie różnica może być nie tylko w modyfikacji wydechu i sofcik. Bo żeby z 1.6 163kucy zrobic 300 to z pewnością trzeba by było pomyśleć dużo grubiej: tylko inne wydajniejsze wtryski tylko mocniejsza/wieksza/hybrydowa turbosprezarka tylko mocniejsza pompa paliwa tylko ciut wydajniejszy IC bo fabryczny puchnie przynominalnej mocy dosyć szybko no i faktycznie a raczej przede wszystkim kogoś kto ogarnia sterowniki Hitachi. W PL to temat tabu póki co, poza jakimiś uniwersalnymi wiesniackimi boxami... wg mnie jeszcze nie czas na mody QQ. oczywiście nie mówię, że się nie da abosultnie uzyskać tego wyniku. nie mniej żeby to pojeździło trochę dłużej niż 3 starty na hamowni to bezpieczniej byłoby zająć się tematem kompleksowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Mi też sie wydaje strasznie dużoW JTD bezpiecznie było zrobić ze 150 na 200.Be problemu robili 250. Ale to już ostrzegali przed nadmiernym zużyciem elementów.Także z już wyszukiwanej 160ki też bym miał stracha.Chyba że na 400 m...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 3 minuty temu, Brzyk napisał: Mi też sie wydaje strasznie dużo W JTD bezpiecznie było zrobić ze 150 na 200. Be problemu robili 250. Ale to już ostrzegali przed nadmiernym zużyciem elementów. Także z już wyszukiwanej 160ki też bym miał stracha. Chyba że na 400 m...... turbodiesel to zupełnie inna baja. niemniej jednak ze 150 bez problemu bezpiecznie robi się ~185 (kwestia jak zdrowy jest silnik i ile wypluje w serii) chociaż w przypadku diesla nie moc a moment jest kluczowy. natomiast samym softem nie da się na 250go wykręcić na std osprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturdj Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Podpytałem serwis o koszt wymiany świec, zaśpiewali 600zł. Czy to serio jest tak skomplikowana robota i czy zwykłe naciąganie serwisu? Czy zwykły laik jest w stanie to zrobić? Zauważyłem że trzecia świeca jest przesłonięta od góry jakimś przewodem, czy nie wiąże się to z jakąś bardziej skomplikowana operacją? Czy konieczna jest aktualizacja softu po wymianie świec? A propos sondy, ja po przejechanych prawie 100k km nie miałem wymienianej ani razu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 16 minut temu, arturdj napisał: Podpytałem serwis o koszt wymiany świec, zaśpiewali 600zł. Czy to serio jest tak skomplikowana robota i czy zwykłe naciąganie serwisu? Czy zwykły laik jest w stanie to zrobić? Zauważyłem że trzecia świeca jest przesłonięta od góry jakimś przewodem, czy nie wiąże się to z jakąś bardziej skomplikowana operacją? Czy konieczna jest aktualizacja softu po wymianie świec? A propos sondy, ja po przejechanych prawie 100k km nie miałem wymienianej ani razu... świeca po 110/szt. do tego robota 150rbh i już masz 600. czynnosc nie jest skomplikowania. kwestia zdemontowania wszystkiego co stoi na drodze by wyjąć cewki. potem świece i składanie. w sofcie nic nie adaptujesz :))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 W dniu 10.09.2019 o 08:33, JACKO29 napisał: Brzyku,miałem to samo.Zlikwidowałem dając w poduszkę silnika kawałek 2mm grubości gumy.Co dziwne,w serwisie na przeglądzie zobaczyli prowizorkę i pytali co to,ale już żaden nie wyszedł przed szereg"wymienimy poduszkę"...i tak jeżdżę z tym dalej.Jest cicho. Brzyku...byłem w serwisie.Wyjąłem gumkę z poduszki silnika,luzy mam pomiędzy gumami a obudową na 5mm z każdej strony,ale kurna w czasie jazdy nic nie trzeszczy i nie stuka od silnika! Nawet powiem więcej z gumami (prawie na sztywno) czuło się pracę silnika,a teraz kurna gąbka!Ale pojechałem,bo miałem jeszcze zgłosić fotel kierowcy.No i oczywiście,jak nic nie stuka to nie wymienią nawet jakby była więcej zużyta...musi stukać.A fotel...:D TTTM...trzeba sobie zrobić samemu żeby nie pykało oparcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Wyjdzie na to że sami sobie napiszemy książkę ptSam naprawiam qq j11.:-:-)W każdym rozdziale damy gwiazdkę pt wg serwisu tttm:-P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Ktoś potwierdza problem z olejem? https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/ktore-benzynowe-silniki-z-turbo-warto-kupic/4lgtk29#slajd-24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Tak czytam piąte przez 10te.....Myślałem że silnik 1. 6 jest japoński A nie ranaultaI jakiś tam cytat...Panowie z Aso nie zgłaszają usterek.....Coś jak w moim poprzednim ASO Połowa rzeczy robiona bez zlecenia co za pewne zwiększa bezawaryjność . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb87 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Czy ktoś miał problem w drugą stronę tj. z powiększającym się stanem na bagnecie? Po zmianie z tego co pamiętam miałem poziom max., a teraz po 14 tys. km jest jakby wyżej. Łączny przebieg to 52 tys. km. Mam jeszcze 4 miesiące gwarancji - zgłaszać to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Może to być złudzenie,po nalaniu w serwisie troszkę przelali i wrażenie było takie,że po jeździe poziom był w miarę dobry,a później wyglądało jakby przybierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb87 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Mam do tego miejsca. Tj. to zagięcie po stronie wypukłej jest całe zaolejone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 19 minut temu, dzb87 napisał: Mam do tego miejsca. Tj. to zagięcie po stronie wypukłej jest całe zaolejone. zapamiętaj jak masz dziś i sprawdź za miesiąc. jeśli nadal będzie przybywać to wal do aso. aczkolwiek podejrzewam że zalali w ASO na Maxa a sprawdzales w różnych momentach zimno/cieplo/skos itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 u mnie już 2x zalali tak, że cały czas mam na zagięciu. Sprawdzałem nawet zaraz po wymianie. Olej był jaśniejszy . a wokól korka wlewu lekko tłusto ( nie wytarli) . JT powyżej kropki. Ale nie idzie ani w dół ani w górę. Więc jeździmy dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 swoją drogą lepiej ze jest nalane więcej jakby miało być na minimum. generalnie w autach o zmiennej fazie rozrz. wskazanym jest utrzymywanie oleju na max poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolele Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Jaki polecacie olej do tego silnika ? w ASO miałem wlany TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE 5W30 wg faktury, ale jest kila rodzajów tego oleju... sorki jeśli już było, ale wyszukiwarka na forum średnio wyszukuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerkam Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 jeśli jest kilka wersji 5w30 to zapewne ta z normą 507.00 zastosuj do tego silnika. w książce serwisowej z kolei jest wklejka z informacją o oleju 0w20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolele Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 a ten TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W30 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolele Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adieski Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Witam, od pewnego czasu zauważyłem niepokojace pomiary temperatury cieczy poprzez podłączenie samochodu do pastylki obd2. Zegary wskazują dobra (raczej stała) temperature ale komputer przez obd2 wskazuje temperature od 79-98 stopni przy normalnej jeździe oraz na postoju. Jest to cykliczne. Temperatura rośnie i spada. Czy jest to normalne? Wygląda trochę jakby termostat się zawieszał. Czy ma ktoś możliwość sprawdzić u siebie? W serwisie powiedzieli mi, że jest to norma. QQ 2017 Silnik 1.6 dig-t 163km Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 w sumie jak cisniesz 100ką to chyba ma prawo się zagrzać? Juz pisalem o tym że u mnie na autostradzie i tak cały czas chodzi wentylator ( tzn może nie cały czas ale prawie za każdym razem jak zjeżdżam na mopa to aż huczy ) . Więc może cos w tym być. Ale może na termostat od razu nie zrzucaj. To nie punto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 A czy Nissan stosuje jeszcze tradycyjny termostat czy coraz powszechniej stosowany termostat fazowy, czyli dotatkowo sterowany elektronicznie z modułu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adieski Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Nie zrzucam winy na termostat. W sumie nawet za bardzo się nie znam. Chciałem się dowiedzieć czy inni użytkownicy tego auta też tak mają. Wydaje mi sie, że wcześniej auto trzymało stała temperature. Jakby ktoś miał możliwość sprawdzić u siebie to byłbym wdzięczny ;). P.s. samochód nawet na postoju potrafi się zagrzać do 98 stopni po czym spada do mniej więcej 80 i od nowa... Akurat screena podczas jazdy zrobiłem to wrzuciłem. Edytowane 3 Marca 2020 przez adieski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 A ja dziś trapiący nas czasem temat.Kamyczek na szybie - dziura w kieszeni..Kto wymieniał szybę?Koszty prywatnie oraz z ubezpieczenia?ASO czy prywaciarz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.