Gość Norbery Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 mam micre 96r przebieg 120 tyś mam problem z wejściem 5 biegu a kiedy zaczyna wchodzic normalnie to poźniej przestaje wchodzic wsteczny i tak wkółko.Olej w skrzyni został wymieniony i nic nie pomogło.Jako klubowicze może macie jakoś rade dla mnie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Ale nie chodzi Ci o to, że nie da się przełączyć bezpośrednio z piątki na wsteczny i odwrotnie? Bo akurat to jest normalne (zabezpieczenie przed wrzuceniem wstecznego przy jeździe na piątce). Oczywiście możliwe jest przejście lewarka z 5 na R i odwrotnie, ale tylko przez pozycję neutralną (luz). Może opisz dokładniej, o co Ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norbery Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 zaczeło sie dokładnie od tego że w czasie jazdy nie mogłem lub z wielkim trudem wrzucałem 5 póżniej kiedy chciałem wyjechać problem się pojawił z R wswzytko w jednym dniu.Postanowiłem wymienić olej w skrzyni. Teraz podczas jazdy jak pierwszy raz włączam 5 to pożniej 5 chodzi normalnie ale pod warunkiem że później wsteczny z trudem wchodzi za pierwszym razem ale jak nie uźyje 5 to chodzi normalnie ten ostatnio używany bieg z ostatniego przedziału R/5.Do tego w jednym dniu problemów kiedy cofam jak puszczam gaz to stuka (dosyć mocno) coś w prawej stornie pod maską.pytam was dlatego bo moj kolega robi tylko deawoo i wole zapytac was speców o rade na co ma zwrócic uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 moze padaja synchronizatory w skrzyni.... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norbery Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A jak sprawdzić czy rozrząd jest do wymiany ? mam 121 tyś przejechane i nie wiem do ilu sie do jezdza a teraz za tydzień jade do niemiec i niewiem ile moge po hulac na lańcuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 A to wsteczny ma synchronizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 :? o wstecznym to niewiem ale problemy z 5 biegiem to ma problemy spora czesc nissnaków :wink: mysle ze i tak bedzie trzeba skrzynie wyjąć i rozebrac wiec sie dowiemy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 ja nie wiem czy w micrze jst pasek czy lancuch, jak lancuch to poki nie swiszczy to jezdzic mozna, skrzynie padaja w sr20de(ehh skad ja to znam) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 :? o wstecznym to niewiem ale problemy z 5 biegiem to ma problemy spora czesc nissnaków :wink: mysle ze i tak bedzie trzeba skrzynie wyjąć i rozebrac wiec sie dowiemy 8) No bo tak pomyslalem ze jak nie ma i jest to wina biegow Ri 5 to moze to cosik z tym mechanizmem co zapobiega wrzuceniu wstecznego z 5.... Ale to tylko gdybanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.