Ookami Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Witam Zapaliła mi się kilka dni temu kontrolka poduszek. Myślałem, że przy przesuwaniu foteli jakieś kable się poluzowały, ale nic nie widać. No to wybrałem się do serwisu na podłaczenie do komputera. Wyszło jak na zdjęciu. Pan oczywiście wstępnie wycenił na 3-4 godziny diagnostyki i na 90% wymiana wiązki od 1000 zł w górę Może ktoś przerabiał podobny temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Problemem jest poduszka kierowcy oraz boczne kurtyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ookami Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 To znalazłem w googlu Bardziej mi chodzi o radę, czy jest szansa, że może obejrzeć to jakiś ogarnięty mechanik/elektryk czy lepiej nie kombinowac i zdać się na serwis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Na to trzeba czasu. Najpierw należałoby przemierzyć wiązki. Wątpię aby padły wszystkie 3 na raz, być może coś nie tak ze sterownikiem. ASO zje ci portfel, z mechanikami tez jest różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Skasował ci bląd? Współczuję ci, walczę z podobnym problemem pół roku, z tym że u mnie występuje błąd nieokreślony (daje się skasować ale powraca raz po pięciu minutach raz po pięciu godzinach). Serwis proponuje wymianę kolejnych elementów instalacji co przy pechu może się zamknąć kwotą ok 25 000 zł, sam sterownik to 1000 $. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 To znalazłem w googlu Bardziej mi chodzi o radę, czy jest szansa, że może obejrzeć to jakiś ogarnięty mechanik/elektryk czy lepiej nie kombinowac i zdać się na serwis ? Poszukaj kumatego elektryka/elektronika i omijaj z daleka ASO.Tam pracuja same barany a sposob jak robia naprawy to kazdy z nas co ma sprawne obie rece -tez tak by potrafił. Co to za sztuka wymieniać po kolei wszystko az trafi sie na to co nie dziala? Kiedys aucie(nie Nissan) zapalila mi sie kontrolka abs.pojechałem do ASo na komputer aby zobaczyli co jest grane."Spec"z ASo stwierdzil ze uszkodzona jest centralka ABS.Wymianę wraz z robocizna ocenil na 3tys.zl.Było to w 1998 roku.To była wtedy na prawde spora suma .Dalem sobie spokoj i jeździłem dalej z palacym sie i nie dzialalajcym abs. Kiedy na wiosne zmienialem kola zobaczyłem ,ze przy kole z przodu urwany kabel od czujnika abs.Polaczyłem go i abs zaczal dzialac i zgasla lampka..tacy sa fachowcy w ASo!! Tu tez obstawiam ,ze przyczyna jest jakas pierdoła..Tylko aby ja zlokalizowac to trzeba znaleśc fachowca co ma checi i troche umiejetności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver27 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Kolego, z tym nie określonym błędem poduszki. Miałem to samo. Sam resetowałem błąd, ale pojawiał się coraz częściej. Zaobserwowanej pewną prawidłowość, po resecie gdy tylko ruszyłem samochodem zapalała się poduszka. Postanowiłem to sprawdzić. Po resecie, na postoju nawet do 30 min. z włączonym silnikiem poducha się nie zapalała. Gdy tylko skręciłem kierownicą natychmiast wywalało błąd. Na kompie nic nie było widać. Zaryzykowałem i postanowiłem wymienić taśmę w kierownicy i pomogło. Od roku nie mam już problemu z poduszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Też się skłaniam ku wymianie taśmy ponieważ wszystkie pozostałe komponenty poza wiązkami mam sprawdzone, została taśma i sterownik, na sterownik nowy 1000$ nie mam kasy a używki są niepewne. U mnie potrafię przejechać 500 km i nic a np. stoję na światłach i się kontrolka zapala, kompletnie żadnej prawidłowości, mogę kręcić kierownicą pół godziny i nic a ruszę przejadę kilometr i już się f...ca zapala. Innych objawów nie miałeś np wyłączanie tempomatu czy innych komponentów sterowanych z kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 to trzeba wziąć miernik elektroniczny i przemierzyć ścieżki na taśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver27 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Fakt. Przypominało mi się jeszcze, że na wyprostowanych kołach nie działały przełączniki z lewej strony na kierownicy. Wystarczyło delikatnie ruszyć kierownicą aby wszystko zaczęło działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 No właśnie a u mnie wszystko idealnie działa. to trzeba wziąć miernik elektroniczny i przemierzyć ścieżki na taśmie. A co to da jak by była przerwa to kontrolka by się zapalała przy pierwszym ruchu kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ookami Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 No i wszystko jasne, niestety zwijak do wymiany. Może ktoś ma? albo poradźcie plz gdzie można pewnie kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Kupiłem kiedyś używkę za 350zł,więc 470 zł za nową to chyba dobra cena.Trzeba doliczyć za wymianę i kalibrację ESP w ASO(ok.250- 300zł) http://allegro.pl/nissan-x-trail-t31-07-zwijak-tasma-pod-kierownice-i5223010439.html http://allegro.pl/nissan-x-trail-t31-07-tasma-zwijak-pod-kierownice-i5246906436.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Czy ten zwijak obsługuje również przyciski na kierownicy? Nie działa mi lewa strona przycisków, kiedy kierownica jest na wprost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Niewykluczone że tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 @Erdol,Z tego co się orientuję to tak,ale zadzwoń do serwisu,żeby się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Poszukaj kumatego elektryka/elektronika i omijaj z daleka ASO.Tam pracuja same barany a sposob jak robia naprawy to kazdy z nas co ma sprawne obie rece -tez tak by potrafił. Co to za sztuka wymieniać po kolei wszystko az trafi sie na to co nie dziala? Kiedys aucie(nie Nissan) zapalila mi sie kontrolka abs.pojechałem do ASo na komputer aby zobaczyli co jest grane."Spec"z ASo stwierdzil ze uszkodzona jest centralka ABS.Wymianę wraz z robocizna ocenil na 3tys.zl.Było to w 1998 roku.To była wtedy na prawde spora suma .Dalem sobie spokoj i jeździłem dalej z palacym sie i nie dzialalajcym abs. Kiedy na wiosne zmienialem kola zobaczyłem ,ze przy kole z przodu urwany kabel od czujnika abs.Polaczyłem go i abs zaczal dzialac i zgasla lampka..tacy sa fachowcy w ASo!! Tu tez obstawiam ,ze przyczyna jest jakas pierdoła..Tylko aby ja zlokalizowac to trzeba znaleśc fachowca co ma checi i troche umiejetności. Piotrek nie musiałeś logować czujnika ABS? A ok to jakieś stare autko. Nie było pytania Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Temat mrugającej kontrolki załatwiony, jednak winnym był zwijak, cena 500 z Allegro, wymiana i skasowanie błędu pół godziny, fotek nie ma bo w garażu mam -5 stopni bardzo się spieszyłem. po rozebraniu starego widać że taśma jest złamana dokładnie na ścieżkach od airbagu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 taką taśmę można tanio naprawić. Wystarczyło pomierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.