Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

zacisk hamulcowy micra k-10


gray5
 Share

Recommended Posts

siemka mam takie pytanie w sumie to 2 czy zacisk z micry k -10 silnik 1,0 rok 90 (buda do 88) pasowałby do micra k-10 silnik 1,2??

w sumie to w 1.0 jest normalna tarcza a w 1,2 wentylowana:P

 

no i drugie czy komus sprawiał kłopot tłoczek ? wyjmowal go czy jak sie wyjmie to cos jest potrzebne jakies nowe czesci???;]

:wink:

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze nie wszystkie Micry 1,2 miały wentylowane tarcze. W wakacje sprowadziłem klientowi Micre SuperSport 1,2 i tez nie miała wentylowanych. co do zacisków to spradze rano u siebie bo mam takie i takie i napisze czy sa te same.

Po wyjęciu tłoczka powinno sie wymienic uszczelniacz w środku.

Link to comment
Share on other sites

Mam 1.2 i nie wentylowane. W sprzedazy sa i takie i takie. A komplet uszczelek czyli uszczelka tloczka, cos tam ochronnego na tloczek + 4 gumki do ochrony sworzni zacisku placilem na Hynka: 14pln.

Link to comment
Share on other sites

a jesli mozesz powiedziec , gdzie dokładniej na hynka(rozumiem ze to ulica w gdansku:P;]) jaki numer:]

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

Przeciez tarcza wentylowana jest zazwyczaj jeszcze raz tak gruba jak tarcza lita. Zacisk nie bedzie Ci pasowal z tarczy wentylowanej do litej. Jest szerszy i ma calkiem inne jarzmo mocowania klocka.

Postaraj sie o kupno uzywki na szrocie z z dwoch zaciskow mechanik zlozy Ci jeden bezproblemu. Chyba ze jest dupowaty mechanik to bedzie Ci wydziczal ze nie da sie tego zrobic.

Pozdraiwam.

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

Możesz smaiło wyjmować tłoczek. Ja u siebie przy okazji wymiany klocków też musiałem to zrobić. Później dokładnie oczyść środek zacisku i tłoczek. Tłoczek posmaruj pastą miedziową - to zapobiegnie jego powtórnemu zatarciu. Aha...i przed wyjęciem tłoczka zablokuj pedał hamulca w dolnym połoirzeniu(wtedy wyleci tylko troche płynu i reszta się nie zapowietrzy).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Możesz smaiło wyjmować tłoczek. Ja u siebie przy okazji wymiany klocków też musiałem to zrobić. Później dokładnie oczyść środek zacisku i tłoczek. Tłoczek posmaruj pastą miedziową - to zapobiegnie jego powtórnemu zatarciu. Aha...i przed wyjęciem tłoczka zablokuj pedał hamulca w dolnym połoirzeniu(wtedy wyleci tylko troche płynu i reszta się nie zapowietrzy).

Pozdrawiam

 

no i nalezy jak rozumiem kupic te nowe usczelki :]

Link to comment
Share on other sites

tarcze to wiem kupowalem w tym roku , poznije musialem dokupic bo sie okazalo ze ma wade miala male pekniecie :evil: w sklepie nieprzyjeli :evil: no ale mam nowke

Link to comment
Share on other sites

ja tez niedawno wymienialem tarcze z przodu wentylowane Brembo i klocki Ferodo Premier ale zacisku nie ruszalem- ale mysle ze nie bedzie pasowac z niewntylowanej do wentylowanej chociaz tylko 3mm róznicy :?

Link to comment
Share on other sites

a jesli mozesz powiedziec , gdzie dokładniej na hynka(rozumiem ze to ulica w gdansku:P;]) jaki numer:]

:)

Hynka w Gdańsku to Japparts na Zaspie - jest też w Gdyni na Starowiejskiej, a zresztą takie rzeczy dostaniesz też na Obłużu na przeciwko Automastera.

Link to comment
Share on other sites

ja tez niedawno wymienialem tarcze z przodu wentylowane Brembo i klocki Ferodo Premier ale zacisku nie ruszalem- ale mysle ze nie bedzie pasowac z niewntylowanej do wentylowanej chociaz tylko 3mm róznicy :?

Potwierdzam - nie będzie pasować, temat przerabiałem kiedyś.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sorki że odgrzewam temat ale chce mieć 100% pewność bo moge tanio załatwić wentylowane tarcze do k10 :) a niechce wywalać kasy w błoto :)

mam w k10 zwykłe tarcze i zastanawiam sie czy wejdą tam tarcze wentylowane bez przeróbek :)

zaciski powinny pasować bez problemu ale zastanawiam sie nad prowadnicami czy jak sie to nazywa ma ktoś z tym doświadczenia ?? :)

Link to comment
Share on other sites

ehm prowadnice??

powiem ci tak z tego co wiem to mam kopyta w domu od tarcz niewentylowanych a na aucie tarcze wentylowane , kopyta od niewentylowanych są lekko jakby to powiedziec węższe bo i tarcza jest węższa,

a klocki niezaleznie od tarczy ma taki sam kształt ;]

Link to comment
Share on other sites

mój błąd :) chyba chodzi o kopyta :) ale dziwne że jest większe bo średnica tarczy jest taka sama tylko grubość jest większa o 4 czy 5 mm

jutro wezme sówmiarke i sprawdze czy sie zmieszczą :D

Link to comment
Share on other sites

jesli masz klocki zjechane troszke to bedzie dobrze:P;]

lecz niechodzi ze wieksze tylko o to ze miedzy tłokiem a ta druga strona jest wiecej miejsca:P;]

Link to comment
Share on other sites

dziś sprawdzałem tarcza wejdzie bez problemów :) klocki są już delkarnie przytarte wienc miejsce na tarcz powinno sie zrobić :)

z tego co napisałeś gray5 wynika że występują 2 rodzeje tłoczka w zacisku (czy dobrze myśle ) pierwszy tłoczek jest do tarczy zwykłych i jest dłuższy zaś do tarczy wentylowanych jest krótszy o jakieś 4 mm (czy dobrze rozumuje :) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...