Gość grzesrock Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Jaki macie akumulator w swoich słonczekach chodzi mi konkretnie o Firme, prag rozruchowy i o Amperaz :wink: ;p:) a i jak juz bedziecie pisac to jakim olejem poicie swojego sunnego ja obecie leje półsyntetyczny Lotos , aku. Bosch 45Ah .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 jak juz to podawajcie od razu silnik i jego pojemnosc bo tak to na nic sie nie przyda EXIDE 72Ah pradu nie pamietam zalewam lotos dla diesla 15W40 syntetyczny 2.0D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 racja z tym silnikiem 1.4 75KW instalacja gazowa... :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 racja z tym silnikiem 1.4 75KW instalacja gazowa... :oops: 75KW CZY KM :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 KM widzisz tak to jest jak sie pracuje i jaksie siedzi na forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 mam bannera 72 Ah - bardzo dobrze spisuje sie od 5 lat. Raz na rok uzupełniam wode i nigdy nie było jakiś kłopotów przy mrozach itp. polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 ja mam 2.0 diesel i mam center 72 Ah ... ale z 1997 roku ... narazie jeszcze kręci ps. Raverand 15W/40 to oznaczenie oleju mineralnego 10W/40 to półsyntetyk a syntetyk by miał 5W/40 ew. 0W/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 jak tak już piszecie o olejach to jak myślicie gdy przy małych wyciekach oleju na misce i symeryngach pomogła by zmiana z oleju polsyntetycznego Castrola GTX Magnatec 10W/40 na jakiś dobrej jakości olej mineralny,znajomy mechanik twierdzi że małe wycieki mogłby zredukować olej mineralny :?: na liczniku mam 168tys/km silniczek 1,6l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 znajomy mechanik twierdzi że małe wycieki mogłby zredukować olej mineralny :?: na liczniku mam 168tys/km silniczek 1,6l moj nieznajomy mechanik powiedzial, ze najlepiej to uszczelnic miejsca wycieku ...i tak tez zrobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 znajomy mechanik twierdzi że małe wycieki mogłby zredukować olej mineralny :?: na liczniku mam 168tys/km silniczek 1,6l Powiedz mechanikowi zeby wytrzezwial albo zeby poszedl juz na emeryture... tak niektorzy robia jak sprzedaja samochod. Ale proponuje nie rob takiego czegos bo to wroci do Ciebie jak kupisz nastepny :twisted: Tak juz jest w zyciu ze jak oszukasz kogos to tak naprawde oszukasz siebie. Zlokalizuj miejsce wycieku i uszczelnij je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 właśnie miejsce jest zlokalizowane uszczelniana była miska olejowa zmieniony pierscień uszczelniający wału(w tym miejscu jest już ok)ale przy misce poci się dalej a trzecie miejsce to złącze silnika ze skrzynią biegów a to jest kawał roboty a kupienie jakiegoś tam też pierscienia uszczelniajacego to zaden wydatek tylko te rozbieranie skrzyni jak o tym pomyślę to ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 GA14DS akku Centra 50Ah 300A (ale powienien byc wiekszy 60/420). codziennie po jednym odpaleniu jezdzi 30km i nie ma problemu z odpalaniem. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 wiem że to nie na temat postu ... ale wyciekający olej przy kole zamachowym jak piszesz zaraz zaleje ci sprzegło i może sie wyslizgać lub przepalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 witam. skoro już tu zajrzałem to jaki powiniem założyć aku do mojego słonka n14 2.0 d bo stary aku raczej zimy nie przetrzyma? dodam że mam wszystkie szyby (4)elektryczne , szyber, centralny i alarm. Wiem że powinien być to aku w przedziale od ok. 6-0 do 95 Ah ale wolałbym wiedziec konkretnie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 95 Ah Taki duży nie wystarczy 75Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 pablo mógłbyś jaśniej. to 75 Ah wystarczy czy nie bo nie zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Hej! Jestem młodym kierowcą więc moje pytanie może jest banalne ale ja tego nie wiem. Ostatnimi czasy jeżdżę mało, więc siłą żeczy dzisiaj akumulator odmówił mi posłuszeństwa i nie zakręcił. Wziąłem samochód na pych i było ok. Palił już potem dobrze. Mam takie pytanko. Ponieważ nie mam prostownika chciałbym wiedzieć czy podczas jazdy akumulator zostanie naładowany do takiego stanu aby palił już bez problemu? I ile kilometrów należy przejechać aby go naładować. Z góry serdeczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Jeśli akumulator Ci padł to oczywiście najlepiej jest go naładować prostownikiem i radzę Ci zaopatrz sie w takowy. To nie jest kosmiczny koszt (w granicach 40-50 zł) i kupisz go praktycznie wszędzie, nawet w każdym hipermarkecie. Myślę że po przejechaniu 20-30 km akumulator powinien podładować sie na tyle że kolejnego poranka odpalisz bez większych problemów, ale po takim rozładowaniu jakie miałeś powinno się go porządnie naładować prostownikiem. no i oczywiście sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze. Jak jest mało to uzupełnij go wodą destylowaną. Teoretycznie powinno ładować się prądem 10 razy mniejszym od pojemności twojego aku, więc jeśli posiadasz np. akumulator 60 Ah to naładuj go prądem 6 A przez ok. 10 godzin. A ponieważ to jest tylko teoria :D i jak narazie nie masz prostownika, który mam nadzieje niebawem zakupisz, to doładuj go takim prądem i przez tyle godzin aby było ok. Oczywiście jeśli akumulator nie jest totalnie rozładowny i chcesz go tylko doładować to nie trzeba go aż tak ostro ładować. W takim przypadku wystarczy ok. 6 godzin (wszystko oczywiście zależy od prostownika). owocnego ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Wielkie dzięki za porządną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość srnk Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mój aku też padł. Rozładował się zupełnie i odpaliłem z kabli (po 15min pozyczania). Potem chciałem pojeździć żeby podładować i w czasie jazdy zaczęła się palić kontrolka ładowania aku i "woda w filtrze", potem światła zaczęły gasnąć, aż wreszcie stanął. Teraz aku się ładuje z prostownika, ale mam wątpliwość - czy te objawy wskazują że w ogóle nie ma ładowania czy po prostu aku był jeszcze za słaby w stosunku do poboru prądu? I o co chodzi z tą kontrolką: "woda w filtrze"? Czy to ma jakiś związek z aku? Pomóżcie motoryzacyjnie i elektrycznie zielonemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Kolego masz coś nie tak z alternatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość srnk Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Kolego masz coś nie tak z alternatorem Oj tak i to bardzo. Generalnie mam alt do wymiany. Czy w N14 i P10 (CD20) alternator jest taki sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jaki macie akumulator w swoich słonczekach chodzi mi konkretnie o Firme, prag rozruchowy i o Amperaz jakim olejem poicie swojego sunnego Wymieniłem stary bezobsługowy francuski akumulator na Megawatt (producentem jest BOSH). 75 Ah, prąd max chyba z 680A. Olej? Lotos diesel, mineral :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.