Guest Scyzor Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Mam pytanie, czy ktoś z Was montował kiedyś spojler na klapie bagażnika w P11 hatchback? Bo mam do kupienia w dobrej cenie oryginał od SRi i zastanawiam się nad dwoma kwestiami: 1. W jaki sposób jest ów spojler montowany? Na klej czy przykręcany? 2. Czy po jego zamontowaniu będę musiał wymienić amortyzatory tylnej klapy? Pewnie nawet bym się nad tym nie zastanowił, ale swego czasu jak dokupowałem nowe, to pan zapytał mnie czy mam spojler czy nie. Wniosek z tego taki, że waga spojlera może spowodować, że będę potrzebował używać miotły by utrzymać klapę otwartą... Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristobal Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Ad. 2 Rzeczywiście amortyzatorki tylnej klapy są inne niż w wersji bez spoilera, na ile muszą być mocniejsze - nie wiem. Chociaż jakiś czas temu znajomy założył jeden zwykły (drugi jest oryginalny) i na razie mu działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadi Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 W moim SRi-ku spojler jest przykręcany na 2śruby jedynie po środku, natomiast po bokach są zatrzaski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 moj jest skrecany (chyba) klapa cala skacze na nierownosciach i jak buczy wydech wiec nie robie tragedii. troche mnie ti wkur.... ale to tylko samochod :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 W moim SRi-ku spojler jest przykręcany na 2śruby jedynie po środku, natomiast po bokach są zatrzaski. sorrry ale mam male watpliwosci... SRI 1.6? cos nie tak jak dla mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek503 Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Ad.1 Też mam spojler od SRi i jest on oryginalnie przykręcany jedną śrubą z każdej strony plus dwa plastikowe zatrzaski na strone, w sumie trzy otwory w klapie na strone. Jednak szkoda mi było klapy i użyłem kleju do szyb. Ad.2 Seryjne amorki wytrzymują u mnie bez problemu ze spojlerem (przynajmniej narazie), jednak po zamantowaniu dodatkowych głośników w tylnej półce musze użuć więcej siły przy podnoszeniu klapy i podnosić ją do końca bo sama już sie nie wyrywa ale nie opada na głowe http://i22.photobucket.com/albums/b340/Pio...03/CIMG1712.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 W moim SRi-ku spojler jest przykręcany na 2śruby jedynie po środku, natomiast po bokach są zatrzaski. sorrry ale mam male watpliwosci... SRI 1.6? cos nie tak jak dla mnie. Jak 1.6 to Si, a nie SRi Poza tym w P10 Si/SRi miały spojler z trzema stopkami, a ja biorę pod uwagę wyłącznie taki z dwoma jak masz Ty, albo Piotrek503 Ad.1 Też mam spojler od SRi i jest on oryginalnie przykręcany jedną śrubą z każdej strony plus dwa plastikowe zatrzaski na strone, w sumie trzy otwory w klapie na strone. Jednak szkoda mi było klapy i użyłem kleju do szyb. I trzyma się jak powinien, czy stuka? pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 mam P10 1.6SRi i jest na 2 śruby. Co do amorków to kiedyś w innym aucie miałem z nimi problem, że nie trzymały ciężaru spoilera i podjechałem do zakładu który regeneruje amortyzatory (nie ma takich dużo, ale w Gdańsku jest, regenerują także przysłane pocztą) i wstawili do amorków zaworki i podpompowali je aby wytrzymywały większy nacisk i było OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek503 Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Trzyma sie jak przyspawany Co do amorków to spokojnie wytrzymają bo spojler jest w środku pusty i przez to bardzo lekki więc nie ma nad czym dłużej sie zastanawiać tylko malować i przyklejać!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadi Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Oj chłopaki (greg76,Scyzor)widze, że będziecie bardzo zaskoczeni bo to oryginalne SRi, udowodnie wam to fotką: Spojler jest na 6ciu dziurach, 2 z nich są na śrube(środek), a 2 na każdą strone to zatrzaski Wszelkie wątpliwości wyjaśni moderator "BOMBEL". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżodżo Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 kadi, ale tu chodzi o spojler do P11, bo Scyzor jezdzi P11, a nie P10. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kadi Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 "ale oni to wiedzą kocie" P.S. Czy są P11 w takim kolorze jak moja?? (fotka wyżej) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 "ale oni to wiedzą kocie" :?: :?: :?: P.S. Czy są P11 w takim kolorze jak moja?? (fotka wyżej) byla p11 w blekicie ale w tym konkretnym odcieniu raczej nie byla produkowana. wydaje mi sie ze ten lakier byl zarezerwowany tylko dla SRi. nadal mam watpliwosci z SRi w wersji 1.6 ale sie nie spieram. w p11 w 2.0 byla SRi w 1.6 Si ( jak slusznie zauwazyl scyzor) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Trzyma sie jak przyspawany Co do amorków to spokojnie wytrzymają bo spojler jest w środku pusty i przez to bardzo lekki więc nie ma nad czym dłużej sie zastanawiać tylko malować i przyklejać!! faktycznie wydaje sie ze ze spojler "nic nie wazy" wiec smialo. jak potem popatrzysz na swoja lalke z profila to roznica bedzie zauwazalna :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.