Rollu Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Witajcie. Szukałem, lecz nie znalazłem do końca odpowiedzi na moje pytanie. W mojej primerze tak jakby kończy się sprzęgło. Czuć opór na pedale dopiero od połowy. Lecz sprzęgło się nie ślizga, a biegi wchodzą normalnie (czasami jest problem, ale to przez poduszkę silnika i skrzyni, zależy jak się ułoży). Jeden mechanik powiedział, że się skończyła regulacja na lince, ale może jakoś coś zrobić, a drugi powiedział, że to jest hydraulika i się nic nie reguluje.... Powiedzcie mi koledzy co mam zrobić. Sprzedawca dał mi stare sprzęgło, gdyż mówił, że nowe włożył, a odkąd kupiłem to tak właśnie bierze. Primera 98r. 1.6GA. Jeśli nie umiem szukać to podrzućcie link, będę wdzięczny!PS. Dodam, że sprzęgło bierze od samego dołu! Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Rollu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 W ga16 nie ma hydraulicznego sprzęgła. Nie wiem jak w polifcie ale to Ciebie nie dotyczy. Jak skończyła się regulacja na lince to może regulacja śrubą na pedale sprzęgła coś da. Próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rollu Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Nie, nie próbowałem. No ale po świętach zobaczę. A oprócz tego jakieś pomysły? Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Na warsztacie próbowali założyć nową linkę i było to samo, włożyli na starą linkę nakrętkę taką grubą i teraz biegi i sprzęgło chodzi super. Jedynie operuje się na samym końcu sprzęgłem na dwóch centymetrach. Ogólnie jest do roboty, niekoniecznie tarcza, ale coś z dociskiem może być nie tak. Za tydzień zostawiam na warsztacie prawdopodobnie, a teraz mam nadzieję, że przejedzie 1000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Pamiętaj że musi występować skok jałowy sprzęgła. Około 5cm najlepiej. Inaczej długo się nie nacieszysz sprawnym sprzęgłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Pewnie docisk, za 300 zł masz kompletne sprzęgło LUK-a nie opłaca się wymieniać tylko docisku szkoda roboty żeby później jeszcze raz rozbierać auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rollu Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A dobre to sprzęgło LUK'a? Bo jutro daję na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Dobre są zestawy LUK , ja u siebie montowałem oryginalną tarczę nissana było wytłoczone NIssan i LUK na tarczy . Edytowane 11 Maja 2015 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rollu Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Sprzęgło było wymieniane, gdyż widać, że jest świeże. Czyli sprzedający nie kłamał. Sprzęgło i docisk valeo, przejechałem 14 tyś km. Krzywe/rozwalone słoneczko, sprzęgło do wymiany, ktoś źle je założył i tyle... Tak więc oryginał kupił za 390zł cały komplet. Valeo chyba 340zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A czasami nie było to Valeo z dopiskiem PHC bo właśnie te z phc wytrzymują ok 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rollu Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Jak nie zapomnę to zobaczę. To sprzęgło było dziwne od początku, był duży luz na pedale i ogólnie niezbyt wesoło z nim było. Po cholerę to produkują, żeby sprzęgło co 20tyś wymieniać? Przecież to jakaś kpina... Raz na rok, to jakby olej sobie wymienić. Sprzęgło wziąłem oryginalne, gdyż Valeo coś koło 340zł, a oryginał 390zł no to nie ma sensu oszczędzać. Witajcie ponownie. Sprzęgło zamontowane i po 140km znowu zrobiło się to samo, pół sprzęgła uciekło, biegi zgrzytają minimalnie, aczkolwiek nie aż tak jak wtedy, sprzęgło chodzi ładnie i płynnie no ale pół pedała ni ma... Jutro jadę i zobaczymy. Ma ktoś pomysł jakiś? Był dopisek PHC. Została linka podciagnięta i na razie 1000km bez problemu Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Edytowane 13 Maja 2015 przez Rollu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.