fred77 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Normalnie przyjechałem do blacharza, dotychczas nie było absolutnie żadnych kłopotów z uruchamianiem silnika. Blacharz zdemontował zderzaki i siłą rzeczy musiał odłączyć tylne lampy. Po tej opracji silnik nie chce dać sięuruchomić. Nie było nic więcej grzebane. Czy jest jakieś fabryczne zabezpieczenie, jakiś unieruchamiacz czy coś na tę modłę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekkkW Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Rozpinające wiązkę od tylnych świateł pod zderzakiem rozaczyl równocześnie zasilanie pompy paliwa w baku. Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez JarekkkW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale fred ma chyba diesla. Fred uzupełnij profil o silnik bo znowu trzeba się domyślać. Jak ma diesla to w baku jest tylko pływak. Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekkkW Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 No nie wiem jak w dieslu,ale w benzynie TK się mogło zdarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jak był spawany to powinien być odpięty od baterii, może się coś rozkodowało. Może jakieś immo? Albo nie był odpięty aku i się coś zjarało? Może się zapowietrzył? Fred nie napisał czy w ogóle kręci, czy dostaje prąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jak był spawany to powinien być odpięty od baterii, może się coś rozkodowało. Może jakieś immo? Albo nie był odpięty aku i się coś zjarało? Może się zapowietrzył? Fred nie napisał czy w ogóle kręci, czy dostaje prąd? 2.7 TDI. Kręci ale nie chce zaskoczyć. Nic jeszcze nie było spawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Fred wpisz sobie w profil ten silnik żeby było na zaś. A cały czas ma zasilanie czy był rozłączany od aku na dłużej? Sprawdź czy dostaje paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 sprubuj na plaku jak zapali to brak zasilania paliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Sprawdź bezpieczniki może to ta durnowata przyczyna. Mi już kilka razy paliło bezpiecznik opisany jako engine control w skrzynce bezpieczników w kabinie. Nie wiem czemu go pali bo wszystko wygląda tak jak trzeba. Objawy są podobne przyjechanie zgaszone A odpalić nie da radę. Ja zanim doszłem do bezpiecznika rozbierałem wszystko co związane z paliwem i nic nie znalazłem. Spróbuj i mam nadzieję ze to będzie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Fred i jak zapalił Ci ten bolid? Jak tak to co było przyczyną? Fred nie odpisuje więc podepnę się pod ten temat: Po remoncie tyranek mój nie chce zapalić. Kręci jak szalony ale nawet dyma nie puści. Wybłyskałem błędy 15 i 34. Wcześniej auto chodziło bez problemu, ostatni raz odpalane jakieś 10 dni temu i nie było problemu. Paliwo jest, z filtra wychodzi, ale nic więcej. Tak jakby na pompie był koniec. Ma ktoś jakieś pomysły. Dodam że podczas spawania kilka kostek przy przednich słupkach było wypinane, ale wróciły na swoje miejsce. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 ja bym kupił "kontakt" spray na styki, i te kostki jeszcze raz odpiął i psiknął bezpieczniki jeszcze możesz zerknąć ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Myślisz że tak nie zrobiłem. Jestem po wstępnych konsultacjach z Dario, jutro kupię miernik i dawaj. Jutro jeszcze raz na spokojnie przejrzę wszystkie kostki. Nie dostaje ediwentnie paliwa. Może boi się zapalić bo nie chce do błota po tym lifcie. Jeden błąd to jest 15- czujnik kontroli położenia suwaka w pompie, drugi to 34- czujnik wzniosu igły na 1 wtryskiwaczu Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 co niema tu żadnego magika od diesli ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Co było demontowane? rozpinane kostki,może gdzieś wiązke fleksem potraktował,gorący odprysk ze spawarki też może psikusa zrobić. Trzeba całe wiązki dokładnie prześledzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przeglądałem kostki, rozpinałem i spinałem traktowane przy okazji kontaktem do styków. Bezpieczniki sprawdzone. Wiązki w pobliżu przeglądnięte na ile to możliwe i nic. Dario był, ale niewiele więcej wiadomo. Padło podejrzenie na komputer tylko nie wiemy czy wystarczy wymienić samego kompa czy trzeba też wymienić immo bo są połączone (czyt. zależne). Nie orientuje się ktoś może w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 może spawałeś na podłączonym aku i faktycznie zwara poszła na kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 U mnie jeszcze nic nie było spawane. Na razie wciąż nie chce odpalić. Nic nie było robione oprócz tego, że odłączone były tylne lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Teraz to już nic nie wykluczam. Poszukam jutro jakiegoś gościa który będzie mógł podjechać i go wpiąć w coś dobrego( czyt. kompa) i z boscha może coś się dowiem. Jak przekręcę stacyjkę na on to elektrozawór dostaje napięcie na ułamek sekundy i koniec, po czym jak zaczynam kręcić to napięcie jest jak kręci rozrusznik ale i tak nie pali. Może faktycznie padł nastawnik i dlatego nie da się skasować błędów. A nowa rzecz to to że po przekręceniu kluczyka auto grzeje świece, po czy przestaje, 3 sekundy przerwy i znów grzeje i tak w koło. Żadnych wcześniej objawów nie było, auto paliło na dotyk nawet w najgorszy mróz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Co do świec to tak może być,przynajmniej niektóre sterowniki tak mają, ale najlepiej jak ktoś z tedeika ci sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Dario był i ma tdi, był zdziwiony takim zachowaniem świec. Tylko że on ma zexela a u mnie bosch instalacja. W kwestii nowej to komp trafił na stół i ściągają prawdopodobnie immo. Zobaczymy czy zapali jak komp wróci do auta. Komp chyba ugotowany bo blokuje pompę.Jak nie komp to pompa i nastawnik padł. Zamówiłem używkę kompa, zobaczymy w piątkę. W każdym razie immo wylatuje z auta. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 A kto spawał?sam gruby czy spawacz jakiś,pewnie o rozpięciu aku zapomniał jak komp upieczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Sam gruby, ale gruby rozpinał aku. Kolega który mi pomagał się przyznał że kiedyś sobie coś tam smarknął pod autem i aku mogło być zapięte. Jak tak było to trudno, przynajmniej się przyznał. Teraz i tak doopa, trzeba robić. Gorzej będzie jak komp oki, a nastawnik padł. Znowu kasa. Nic, trzeba ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak to mówią po ptokach, trzeba jakoś przełknąć pieczonego kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak komp to luzik, w piątek będzie palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Powiedział że ściągnął immo z tego kompa a wygląda na to że dalej jest zablokowana pompa. Jak nie komp to prawdopodobnie pompa(nastawnik), choć on myśli że komp. Jak przyjdzie nowy używany komp to ściągnie z niego immo i zobaczymy. Najgorsze jest to że nie może się wpiąć w auto tylko musi śmigać z kompem do siebie na stół i z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.