Markiej Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 robiłem kiedyś w warsztacie i tam jak chłopaki spawali tłumiki, wycinali katalizatory to nikt nie odpinał aku radio na ful, na podnośnik i do góry na spawanko jakoś wszystkie zapalały i jeździły chyba że tyrano takie strasznie czułe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 To mieli dużo, dużo szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Może i nie odpinali aku bo mieli zabezpieczenie przepięciowe ,albo dużo szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 No to niezły pasztet he z nastawnikiem to sie co poradzi chociaż bezy od razu kleknął to trza miec pecha , jak na kompie nie pójdzie to nastawnik trza ściągnąć jak co to podjadę i wspomogę co nieco Dzięki wielkie Dario. Zobaczymy, jutro ma przyjechać komputer i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 info na obecną chwilę to: Komp łapie te same błędy czyli 15 i 34- komp nr 2 czyli sprawdzamy nastawnik pompy. Znalazłem całą pompę w cenie nastawnika to spróbuję ją wyrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Kaszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 To chyba jakieś fatum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Samochód jeszcze u lakiernika. Z tego co mi powiedział to normalnie zapalał ale gdy zdemontował tylne lampy to przestał zapalać. Powiedział, że urwał się tam z tyłu przy lampie jeden czy dwa kabelki i od tego momentu silnik nie chce zaskoczyć. Rozrusznik kręci ale nic poza tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 No jak coś pozwierał to trudno trzeba szukać po wiązce całej, łatwiej by było szukać jakby było wiadomo od czego te kable. a TDI ma wbudowany immobiliser może trzeba by kluczyk zakodować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) No jak coś pozwierał to trudno trzeba szukać po wiązce całej, łatwiej by było szukać jakby było wiadomo od czego te kable. a TDI ma wbudowany immobiliser może trzeba by kluczyk zakodować ? Od jakiegoś niewielkiego zwarcia przy tylnej lampie trzeba kodować klucz? Eeee... To chyba niemożliwe. Rozumiem gdyby było coś grzebane przy stacyjce czy przy instalacji przy silniku. Ale przy tylnej lampie? Pokazywał mi to miejsce. Przewody przy tylnej lewej lampie nie wyglądają ciekawie. Do tego podoczepiane są tam przewody od gniazda elektrycznego przy haku. Przypuszczenia są takie, że gdzieś się zrobiło jakieś zwarcie i przepalił się bezpiecznik, który oprócz jakiejś lampy zabezpiecza jeszcze jakiś obwód. Nie wiem. Będziemy myśleć potem. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez fred77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 klucz to od odłączenia zasilania na dłuższy czas. jeżeli było zwarcie to wiązka mogla gdzieś indziej się przepalić w najsłabszym miejscu, uszkodzonym przetartym lub przy okazji sąsiednie przewody lub styki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 klucz to od odłączenia zasilania na dłuższy czas. jeżeli było zwarcie to wiązka mogla gdzieś indziej się przepalić w najsłabszym miejscu, uszkodzonym przetartym lub przy okazji sąsiednie przewody lub styki Myślisz, że coś się może rozkodować po dłuższym odłączeniu? Wóz stoi bez akumulatora już dziesiąty miesiąc. Co do tych przewodów to nie wiem jak musiałyby być uszkodzone przewody, żeby zrobiło się przebicie gdzie indziej. Ciekaw jestem co będzie przyczyną. A tak przy okazji. Czeka mnie chyba zakup nowego akumulatora. O jakich parametrach akumulator przewidział producent do Terrano z '99 roku z silnikiem 2.7TDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 a drugim kluczykiem sprawdzałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 a drugim kluczykiem sprawdzałeś ? Sprawdzane było i to samo. Klucz to tu raczej nie będzie miał nic do rzeczy. Brak akumulatora przez dłuższy czas też nie ma na to wpływu. Zresztą w instrukcji obsługi wyraźnie jest napisane, że gdy samochód nie będzie użytkowany przez dłuższy czas to nalezy odłączyć akumulator. Poza tym byłoby to trochę bez sensu, że coś by się tam rozkodowało tylko dlatego, że nie ma akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 musiałbym poczytać serwisókę żeby coś więcej powiedzieć ale bywa że któryś z kluczy przestaje działać, tu chyba będzie bez sensu gdybać, albo wiązka, albo immobiliser, albo ogólnie coś z pompą, może z kompem, co by nie napisać zabrzmi infantylnie bo trzeba sprawdzać po kolei, ale to jest tdi to ma komputer i co żadnych błędów nie pokazuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Póki co to samochód jest jeszcze rozgrzebany i temat uruchomienia został odłożony na później. Czy są jakieś błędy to nie wiadomo, bo nikt jeszcze pod nic tego samochodu nie podłączał. Dzisiaj podpytałem mojego blacharza czy znalazł przyczynę tego, że silnik ni chce zaskoczyć. Wyszło wstępnie, że prawdopodobnie jakiś siłownik przy pompie wtryskowej czy cuś podobnego. Albo się zawiesił albo zatarł albo pieron wie co. Jest tam coś takiego? Jeżeli jest to czy jest możliwe, że mógł ten element nawalić? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez fred77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.