sadam Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 witam mój ojciec zanabył sobie rok temu 2,5 letniego note'a.auto ma motor 1.4 i jak wspomniałem jest z 2011r. przebieg obecny 62 tys km, kupione z salonu nissana Odyssey Górczewska. jakieś 4 miesiące temu zauważyłem, że cieknie obudowa termostatu.po jej zdemontowaniu okazało sie, że ma tak jakby nacięcie.złożyliśmy na sylikon i przez 2 miesiące był spokój.potem znów zaczeło cieć.zamówiliśmy nowa część w ASO za 180zł ponieważ w IC nie idzie dostać takiej części(swoją drogą kawałek plastiku za taką kwotę).wyczyszczone, złożone.ogólnie Ja nie jeżdżę tym autem, wiec póki auto nie dostanie solidnych obrotów jest ok.dziś postanowiłem sprawdzić, czy wszystko jest ok.pocisnąłem auto 2 razy do odcinki, zatrzymałem sie, otworzyłem maskę no i cała skrzynia znów zasrana płynem, wsadziłem rękę pod obudowe i cieknie z niej. jakieś pomysły?odlew głowicy nie równy? ogolnie lipa, że cieknie, i lipa, że prosto na łaczenie skrzynia/blok.płyn wg mnie dostaje sie do sprzęgła, bo jakoś dziwnie pracuje wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Czy termostat był z uszczelką? Jeśli był bez uszczelki to czy nałożyłeś cienką warstwę silikonu na powierzchni przylegania termostatu do głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 W wykazie części nie ma uszczelki po obudowę termostatu. Możliwe, że problem tkwi w samym termostacie. Być może termostat jest tak wykonany, że w połączniu z obudową ma uszczelniać to miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 W wykazie części nie ma uszczelki po obudowę termostatu. Możliwe, że problem tkwi w samym termostacie. Być może termostat jak tak wykonany, że w połączniu z obudową ma uszczelniać to miejsce. Chociaż nie wydaje mi się żeby pomiędzy termostatem a głowicą nie było w ogóle żadnego środka uszczelnijącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Spróbuj pocisnąc na rozgrzanym silniku ,ale na postoju i obserwuj gdzie cieknie! To podstawa!Może się okazać ,że jest gdzieś mikropęknięcie i cieknie.Jak nie to tylko cienki klingeryt i silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 uszczelka termostatu jest, jak najbardziej.gdzie cieknie to wiem, ale właśnie nie chciałem ładować znów sylikonu.w przyszłym tygodniu rozbiore to cholerstwo i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czak66 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Gdy wymieniałem termostat to pomiędzy korpusem a obudową termostatu nie było uszczelki. Termostat jest umieszczony w gumowej uszczelce.Silnik 1,4- 2008r Dociągaj pomału śruby równo może w tym tkwi przyczyna, ułożenie obudowy termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.