Recool Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Przecież jest ISC a mnóstwo osób na tym jeździ, regulacja jest, możliwośc bezpłatnej wymiany sprężyn jak komuś coś nie podpasi. Będe go miał gdzieś za 3-4 tygodnie wiec przetestuje, ale czytałem na zagranicznyh forach że jeździ sie znakomicie, a cena też rewelacyjna. Mnie z przesyłką morską wyszedł 2900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Przymierzam się do wymiany zawieszenia, przy okazji chcę trochę obniżyć auto . Chciałbym się poradzić co lepiej kupić. Budżet jaki mam to 3 tyś. W tej kwocie znalazłem takie zestawy. AP Sportfahrwerke w cenie 2125 z ST Suspensions , STx, w cenie 3090 z D2 Racing , w cenie 3180 HSD Dual Tech za 3200zł Bilstein B12 za 3120zł Eibach B12 Pro-Kit za 2900zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Potrzebuje jakoś fajny gwint pod który chce wsadzić PLS. Co polecacie? Co myślicie o BC racing? Czy jest coś lepszego w tej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Podobno isc jest spoko. K-sport jest betonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Cena widzę podobna. BC Racing jest dostępny w Pl , ISC trzeba by pchać z USA ale to już nie problem. A te tańsze gwinty za 2-3 tysiaki? Sorry jednak jest problem z USA. Sprawdziłem i 1 nie wysyła do Polski, 2 łaskawca chce 600 USD za wysyłkę a trzeci uwaga 1400 USD za wysyłkę. Amerykanie chyba nie lubią handlować z Polską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 D2 racing tez jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 A czym się kierować wybierając gwint? A MDU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Raczej tylko opinniami innych. O mdu pytałem kiedys ale u nikogo nie było dostępne chociaż było w ofercie nawet na allegro, nie kupiłbym go nawet za jego cenę bo nie mozna oczekiwac jakosci od czegos co jest tysiac czy dwa tańsze od konkurencji. Chyba że ktos ma i jest zadowolony ważne jest to czy da sie go zregenerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 A D2 racing jak się ma do BC racing? Jest o tysiaka tanszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 A czy ktoś jeździł na AP? podobno chwalą ale do Zetki nie słyszałem żeby ktoś zakładał cenowo dość atrakcyjnie wychodzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ap jest w zasiegu nieco ponad 2k i ma tylko regulację wysokosci. Licencja KW wiec jesli ktos szuka czegoś takiego to raczej wsrto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 je-drek a gdzie masz D2 racing za 3180zł? Daj linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Bilstein Nissan 350Z 370Z GTR Honda S2000 Subaru BRZ Toyota GT86 MR2 http://olx.pl/oferta/bilstein-nissan-350z-370z-gtr-honda-s2000-subaru-brz-toyota-gt86-mr2-CID5-ID7yqeZ.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk On handluje na OlX trzeba do niego napisać lub zadzwonić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Wczoraj trochę przeleciałem temat zawieszeń. Zastanawiam się obecnie nad trzema: D2 racing, ISC (polecane przez Was) i BC racing (polecane przez Mapeta, nie znalazłem opinii na tym forum). To ostatnie najdroższe zastanawiam się czy warto , czy nie wystarczy ISC lub D2 racing. Czekam na wycenę ISC - o tym znalazłem najwięcej dobrych opinii na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 ISC jest o tyle dobre ze dokupisz każdą część do niego i maja przedstawiciela w Polsce. BC znajomy ma w e46 i jak dla mnie jest twarde dość. Gdyby te zestawy od mapeta mialy homologację to pewnie juz dawno bym miał taki u siebie...ale jednak to zawieszenie czyli podstawa w aucie ehh. Ciekawy jestem jak to sie będzie pacać u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Jak dadzą mi dobra cenę to chyba się zdecyduje na ISC. Pytałem Mapeta i PLS tez nie ma homologacji. Zobaczymy zaryzykuję. Szkoda ze nikt tego nie ma będzie trzeba przecierać szlaki ale wkurza mnie ze auto stoi tak wysoko a nie mogę sobie pozwolić by obniżyć go na stale A jak wysoko stoją Wasze zetki. Chodzi mi o 3 parametry: odległość od ziemi przedniego, tylnego zderzaka i progów ja zaraz przejdę się do garażu zobaczyć jak to wygląda u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Z ciekawości zmierzyłem mam D2 i tak przednia dokładka 15cm progi 13,5cm no i tylny zderzak pomiędzy końcówkami wydechu ok 27 cm ale chce trochę obniżyć bo póki co nie mam problemu z haczeniem o podwozie a seria ile ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ja nie wiem ile mam ale u mnie siedzi k-sport skrecony na maxa i jak jadą dwie osoby to przez progi już bez haczenia nie przejade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Mmati to strasznie wysoko u mnie na seryjnym zawieszeniu jest 10,5 cm z przodu, progi 12,5cm , tył 17,5 cm, między rurami 21 cm Tylko całe body mam zmienione. To wychodzi mi ze na gwincie jakbym dał na maksa w dół to z przodu będzie 2cm prześwitu Foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Mmati to strasznie wysoko u mnie na seryjnym zawieszeniu jest 10,5 cm z przodu, progi 12,5cm , tył 17,5 cm, między rurami 21 cm Tylko całe body mam zmienione. To wychodzi mi ze na gwincie jakbym dał na maksa w dół to z przodu będzie 2cm prześwitu Foto Teraz to mi wstyd przy najbliższej okazji muszę się obniżyć parę dobrych cm choć na pewno nie do poziomu Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 To jest odp czemu chce dodać PLS do gwintu. Jak obniże się na gwincie 8 cm to żadna przebudowa garażu bez PLS mi nie pomoże Pytanie. Jeśli ustawiamy sobie gwint na jakąś wysokość a potem okaże się że jest zbyt nisko lub wysoko to jak dużo czasu potrzebujemy by zmienić ustawienie i zejść np kolejne 2 cm w dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 W ch*j. Moim zdaniem zeby zrobic/ustawic to dobrze trzeba zdemontowac caly zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Czyli 1 słowem trzeba przemyśleć i zrobić raz a porzadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Po kazdej zmianie wysokosci musisz ustawic zbierznosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 A nie ma problemu żeby obniżyć tył o 8 cm a przód np o 4? Bydle zmierz z ciekawości na jakiej wysokości masz przedni zderzak i progi nad ziemia Zamówiłem dziś gwint ISC - przesyłka lotnicza, ma być u mnie w ciągu 2 tygodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.