35zdawid1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jaki koszt i jaki typ bo byly tam chyba 3 opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Typ Sport, bo tak doradzał na forum bodajże Recool więc zaufałem. Koszt z przesyłką lotniczą 3600 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Progi i zderzak mam na kolo 8cm ale ch*j tam z nimi jak w najniższym punkcie mam 6cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 No to grubo, ale przejeżdżasz w tej konfiguracji przez leżących policjantów? Ja mam teraz 10 cm i zastanawiam się do ilu obniżyć na gwincie by dało się jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Przez niektórych przejezdzam, przez część przytre lekko ale nie robi to na mnie wrażenia szczególnego. Ty masz chyba 18 wiec u Ciebie az tak kolo sie schowa sie w nadkola jak u mnie bo i do tego masz dokladki dosc niskie ale spróbuj dac go w dol o 5 cm i zobacz jak Ci się będzie jeździć ewentualnie podniesiesz z czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Koła mam 19 Tył to chcę dać na maksa w dół czyli 8 cm, a przód nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Stary nie wiem jak Ci doradzić bo masz aftermaket body ale napewno wykrecisz tak ze będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 A to jest tak ze im niżej skręcić gwint tym będzie bardziej twardo? Nie mylę się? Można tył skręcić ma maxa a przód o 5 cm? Czy jest ktoś zainteresowany wspólnym zakupem PLS? Przy zakupie w pojedynkę wychodzi 2222zl jak kupimy we dwójkę to wyjdzie po 1666 wiec sporo taniej. Auto można na tym podnieść o 5 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 przy gwintach gdzie wysokość reguluje się przy pomocy ściskania sprężyny automatycznie zmienia się naprężenie sprężyny i zmienia się twardość/dobicie/odbicie a są gwinty gdzie wysokość reguluje się na lacy i wtedy nie zmienia się parametrów sprezyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dokładnie i tak właśnie ma np k-sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 ISC, D2, Tein, HSD i wiele wiele innych mają osobno regulowane napięcie sprężyny a osobo wysokość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Ponawiam zapytanie czy nie ma problemu żeby obniżyć na gwincie tył auta o 8 cm a przód o 4 cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) sprawdz ...każdy gwint ma swoja specyfikację i podane sa zakresy regulacji...chyba,że pytasz o jakiś konkretny Edytowane 3 Maja 2016 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zakres regulacji w ISC jest od -8 do +2. Pytam czy nie przeszkadza ze tył będzie skrecony na maxa a przód do połowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Co sądzicie o tym zawieszeniu, może ktoś miał z nim styczność? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-nissan-350z-kpl-i6154178310.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Jak to jest z tą twardościa zawieszenia? Ktoś pisał że w ISC możesz bezpłatnie wymienić sprezyny w ciągu 2 tyg jak okażą się za twarde ale przecież ISC ma regulacje twardości wiec o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 No sprężyny też mają swoją twardość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 No tak ale skoro jest w ISC możliwość regulacji twardości to rozumiem ze nawet na twardych sprężynach możesz ustawić twardość zawieszenia zbliżona do serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Bo przysłali mi ten gwint ale cholera wie jakie tam sprezyny mi dali. A na czym polega regulacja twardości w tych zawieszeniach na danej sprezynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Dali ci standard czyli najmieksze w ofercie Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Mam nadzieje. Tam są jeszcze odmiany sport racing i drift. Ja wziąłem sport może tam są różnice w twardosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.