Coobcio Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 O twardość sprezyn tu chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 To jak to jest ze sport ma swoją twardość drift swoją i racing swoją? Czy np sport ma kilka twardości do wyboru drift kilka i racing kilka? Na czym polega regulacja twardości w ISC mając juz konkretna sprezyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Na regulacji przepływu oleju w amortyzatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Czy ktoś z was ma zbędne miękkie sprężyny do gwintu? (może ktoś zmieniał w swoim na twardsze)Przestrzegam innych że seryjne w gwincie D2 Racing są za twarde do normalnej jazdy, sprężyny te mają oznaczenia 12,5 na przodzie i 10,5 na tył, no tor super ale na dziurawe drogi za mało tłumienia to pozostawia.Kojarzy ktoś jakie oznaczenia maja sprężyny w ISC? Dla porównania w Skylinie R33 sprężyny mają oznaczenia: 8 przód i 6 tył Dla potommnych, od ISC można zamówić sprężyny do gwintu różnej twardości i tak właśnie uczyniłem, wlecą 8kg na przód i 6 na tył. Jakby ktoś potrzebował zestaw na tor to mam zbędne sprężyny 12,5 i 10,5kg (18cm długości, 82mm średnicy zewnętrznej, standard jak w większości gwintów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.