Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gwint/twarde sprężyny


35zdawid1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad utwardzeniem auta (niekoniecznie jego obniżeniem) co wg was jest lepsze. Wymienić sprężyny wydaje mi się szybciej, prościej i taniej ale czy lepiej? Jakie macie z tym doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam te springi, sporo twardsze ale bez betonu, ładnie kłada auto na glebe....chociaż teraz jak mam szersze opony to zdarza się, że przytrą o nadkole więc trzeba będzie jeszcze usztywnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny służą do poprawy wyglądu jedynie praktycznie nie poprawisz czasu na torze po samej zmianie sprężyn...

 

Gwint ma to do siebie że ma znacznie mniejszy skok i tym samym ogranicza przechyły auta, przez co ono się mniej buja i robi się lepsze czasy.

 

Za to sprężyny obniżające na pewno poprawiają aerodynamikę i pewność prowadzenia się auta, przy ich wymianie warto zapodać twarde amorki co troszkę pomoże ale dalej to będzie "ponton" podczas jazdy torowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kasy to nie wiem zależy co ile kosztuje.

U ciebie matber za***iście to wyglada wypełnienie nadkoli jest wręcz idealne u mnie znowu weszła by tam pięść ale o obniżeniu nie ma mowy gdy u coobcia wjeżdzałem jako 3 zetka na podnośnik to okazało się że jest najniższa a poza tym codziennie po parę razy manewruje się przy krawężnikach gdzie wjeżdza na styk;/ to samo ze śpiącym policmanem z dodatkowym pasażerem zazwyczaj przycieram spodem hehe

Gwint byłby optymalny na tor Down na codzień Up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup coś co można później bez problemu zregenerować jeżeli chcesz gwint. Przy gwintowanym zawsze możesz sobie opuścić auto i utwardzic dopiero jak będziesz jechać na tor wiec... Tylko gwintowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matber1 pięknie się to wszystko ze sobą komponuje. Srebrny kolor nadwozia urozmaicony kilkoma czarnymi akcentami. Oczywiście koła (ich odpowiednie et), springi dopełniają całości. W dążeniu do perfekcji, która właściwie już jest osiągnięta. :)  

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Robert83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej będe gwint z ISC zamawiał, teraz pytanie czy ktoś wie czy nie będe musiał przy okazji wymienić stabilizatora czy jakiegoś innego łącznika. Wie ktoś czy spasuje Plug &Play ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tani gwincik, mało komfortowy ale daje radę w upalaniu na torze.

Nic nie musisz przerabiać - on ma chyba tak że spręzny nie wchodzą na tylne amorki a są jak fabrycznie + duże tuleje z gwintem do regulacji wysokości, przy takim rozwiązaniu napreżenia wstępnego nie da się regulować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Co sądzicie o tych gwintach za ok 2k z allegro

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-nissan-350z-gwint-ap-by-kw-i5519119419.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mdu-nissan-350z-i5122177187.html

warte świeczki czy lepiej sobie odpuścić? zależy mi na tym aby była regulacja twardości i wysokości oraz aby nie uszczupliło portfela:)

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi zdecydowanie lepiej wygląda - mała średnica sprężyny...

Obstawiam że to to samo co K Sport, D2 czy reszta chińszczyzny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AP jest na licencji KW, nie ma regulacji twardości, posiada certyfikat TUV - dostępne u producenta od 4 sierpnia.

AP to taka tańsza i prostsza wersja gwintu KW, jest wykonana z materiałów słabiej odpornych na korozję itd.

MDU - to chyba typowa chińszczyzna ale cenowo ciekawa propozycja.

 

Sam rozważam zakup podobnego gwintu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MDU w Polsce sprzedaje pare osob ale po wykonaniu paru tel okazuje się że nikt tego nie ma i w najblizszym czasie miec nie bedzie.

Nastepne gwinty zaczynaja sie od 3200^

z regulacjami i ponoć wszystko to china.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...