mattk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nurtuje mnie bardzo przyziemny temat. Mianowicie - spasowanie blach w naszych QQłkach. W żadnym wcześniejszym aucie nie miałem tak wielkich szpar między poszczególnymi częściami blacharki. Apogeum to mam między prawymi drzwiami pasażera a błotnikiem (załączone zdjęcia). W tej chwili szpara jest wyrównana, ale dalej zbyt duża (ostatnie zdjęcie, znowu umówiona wizyta w ASO). Zobaczymy czy Nissan coś na to poradzi. Dowiedziałem się, że dealerzy poruszali nie raz temat spasowania blach w nowym QQ. Nissan twierdzi, że takie są normy produkcyjne. Nawet w moim ciosanym Pathfinderze szpary mam maksymalnie 3-4 mm, tutaj 5-6-7 mm. Co wy na to? Czy da się wyregulować ustawienie drzwi pasażera? Wygląda na to, że są lekko przesunięte do tyłu - stąd szpara między drzwiami jest zbyt mała w stosunku do reszty spasowania, z kolei szpara między drzwiami a błotnikiem zbyt duża. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W innym watku poruszalem problem szumow w moim QQ. Jedna z przyczyn wg kierownika zaprzyjaznionego serwisu Nissana moze wlasnie byc nieprawidlowe spasowanie drzwi. Tylna czesc przednich drzwi powinna wystawac ponad przednia czesc tylnych drzwi aby nie bylo zawirowan powietrza i aby nie bylo ono wpychane w szczeline pomiedzy drzwiami i dalej do srodka. Zgadza sie, rowniez mam zastrzezenia do spasowania drzwi w QQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jest dokładnie tak jak piszesz. Żeby było śmieszniej, to po stronie kierowcy jest odwrotnie. Przy błotniku jest mniejsza a między drzwiami większa szczelina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jest dokładnie tak jak piszesz. Żeby było śmieszniej, to po stronie kierowcy jest odwrotnie. Przy błotniku jest mniejsza a między drzwiami większa szczelina. Jest tak jak mówisz: po drugiej stronie jest odwrotnie. Ale uspokoję cię - u ciebie jest super w porównaniu z moim... Ja już tylko chcę, żeby przesunęli choćby o 1-1.5mm te cholerne drzwi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 gregson - jak jest u Ciebie ze szczelinami? mattk - czy u Ciebie podczas jazdy też jest głośno? Może to właśnie takie szczeliny powodują hałas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jest tak jak mówisz: po drugiej stronie jest odwrotnie. Ale uspokoję cię - u ciebie jest super w porównaniu z moim... Ja już tylko chcę, żeby przesunęli choćby o 1-1.5mm te cholerne drzwi... Watpie,drzwi nie mają regulacji w poziomie,nie przesuniesz ich do przodu lub tyłu.Aby to zrobić musieliby zeszlifować ich mocowanie do karoserii. Prędzej stawiałbym tezę,że są błotniki żle spasowane.Za bardzo do przodu.Czy pomiedzy błotnikiem a słupkiem przednim też jest duża szczelina?Jeśli tak to masz odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Spasowanie blach to problem nie tylko w Nissanie ale Hondzie ,Toyocie jest to samo składają na odwal się i następny na taśmę Jedzcie do ASO niech wam pasują drzwi co tam wam nie pasuję ,mi na gwarancji pasowali maskę ,drzwi kierowcy ,pasażera wszystko ładnie spasowali Tylko Mazda trzyma jakość i nie widziałem kwiatów spasowania na ich dzisiejszych samochodach w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No tak Jacku, ale nie tłumaczy to różnej szerokości szczelin między drzwiami przednimi i tylnymi po stronie kierowcy i pasażera. Popatrz na moje fotki w trzecim poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Watpie,drzwi nie mają regulacji w poziomie,nie przesuniesz ich do przodu lub tyłu.Aby to zrobić musieliby zeszlifować ich mocowanie do karoserii. Prędzej stawiałbym tezę,że są błotniki żle spasowane.Za bardzo do przodu.Czy pomiedzy błotnikiem a słupkiem przednim też jest duża szczelina?Jeśli tak to masz odpowiedź. No właśnie kłopot jest z tym, że drzwi ewidentnie są przesunięte. Nawet siedząc w środku i porównując drzwi lewe z prawymi - widać, że na uszczelce też są o 1-2mm inaczej osadzone. Aha - podczas jazdy cichutko. Spasowanie blach to problem nie tylko w Nissanie ale Hondzie ,Toyocie jest to samo składają na odwal się i następny na taśmę Jedzcie do ASO niech wam pasują drzwi co tam wam nie pasuję ,mi na gwarancji pasowali maskę ,drzwi kierowcy ,pasażera wszystko ładnie spasowali Tylko Mazda trzyma jakość i nie widziałem kwiatów spasowania na ich dzisiejszych samochodach w salonie. Z mazdą się zgodzę. Nawet rozważałem zakup dla żonki nowej 3-ki zamiast QQ. Ale za to środek i te ich oszczędności w materiałach to zupełna porażka. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez mattk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wiem,nam nie tłumaczy bo mamy mieć równiutko. Tylko w fabryce tego nie wiedzą i widocznie matryce na maszynach nie są idealne i stąd te różnice. Przypomina to trochę lata 80te,jak się robiło blachę w 125p.Producentów było mnogo ,a róznice! Lepiej nie wspominać. Aby to choć trochę zniwelować trzeba by było rozebrać przód łącznie z lampami i od nowa pasować błotniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Teraz w pracy jestem daleko od domu wiec nie jestem w stanie sprawdzic jak same szczeliny wygladaja. U mnie pamietam tylko, ze wystepowal efekt braku "schodka" miedzy dzwiami tylnymi a przednimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No właśnie kłopot jest z tym, że drzwi ewidentnie są przesunięte. Nawet siedząc w środku i porównując drzwi lewe z prawymi - widać, że na uszczelce też są o 1-2mm inaczej osadzone. No to być może jest jakaś możliwość regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Aż mi się nie chce wierzyć, że nie ma regulacji szkoda, że na stałe nie przyspawali do karoserii Podaje przykład, jak dokładnie można samemu wyregulować drzwi w Golfie V Proszę kliknąć na obrazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wydaje mi się ,że jednak jest,zasugerowałem się nie zawiasami a ogranicznikami,sorry. Ale dostęp do śrub jest tragiczny,schowane za błotnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Byłem okazyjnie w salonie stała tekna cena 100tyś, Szkoda że nie porobiłem zdjęć autko odpicowane, ale takie szpary że moja małżonka to zauważyła. Nie wiem oni tego nie widzą. Chyba nissanowi nie zależy, ktoś pisał że to ich normy. Mój jest z początku produkcji też nie jest idealnie ale to co widać autko po roku produkcji jest jeszcze gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Panie kochany sztuka to sztuka i co tu wybrzydzać ze szparami na palec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 A kupilbyś taki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jacko ja już pisałem ale napiszę jeszcze raz ja już Nissana nie kupie bo takie manianę robią że szok. A dla salonu to nie ważne czy jest szparka czy szparsko w pasowaniu blach, sztuka to sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Sam nie kupisz,a drugiemu kit o wybrzydzaniu wciskasz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ja tu kitu nie wciskam, jak ten człowiek sam widzi jak składają dzisiejsze Nissany na sztukę bo nie jakość a ilość się liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Edziu,czytaj to co piszesz i myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattk Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Panowie i Panie. Myśl techniczna japońska - niestety miejsce produkcji takie jakie jest - UK. NIe mogli gorzej wybrać. Na szczęście mogę już zameldować, że drzwi zostały dzisiaj ustawione. Szpary dalekie od ideału, ale jest przynajmniej wszędzie równo. Już się nie rzuca w oczy ta jedna szpara między błotnikiem a przednimi drzwiami. Dla mnie OK przy tego tpu aucie. Jak będę chciał lepsze spasowanie to trzeba sobie 370Z zapodać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ale tam mało do pasowania to równo im wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ja tu kitu nie wciskam, jak ten człowiek sam widzi jak składają dzisiejsze Nissany na sztukę bo nie jakość a ilość się liczy Edek powiedz jaki twoim nowy samochód za około 80 tys (wyposażenie Acenty) warto jest dzisiaj kupić, tak aby odpowiadał twoim wymaganiom jakościowym odnośnie silnika i wykończenia. Oczywiście dobrzeby było żeby to był crossover. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Edek Ci nie odpowie, gdyż mu głupio, bo po przemyśleniu doszedł do wniosku, że za tę kwotę nadal najlepszym wyborem wśród crossoverów jest QQ2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.