Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Prośba o fotkę albo link podwozia z orurowaniem bocznym


karibox1
 Share

Recommended Posts

Witam znalazłem u mnie na wiosce Kola, który zarzeka się, że ukręci z rurek pełne orurowanie typu australijskiego po kosztach za flaszkę. Z przodu będzie mocowane do uszek ale nie wiemy jak fabrycznie ma x z boku? tylny bok to może być do śruby wahacza ale z przodu zabij nie pojmnę.....

Chodzi o ten weekend. Zdrowo się napijemy i przy okazji będzie robota zatem potrzebuję tego pilnie. Jakbyście poratowali to wypiję Wasze zdrowie. Będą fotki jak to u mnie.

Link to comment
Share on other sites

Pewien jesteś, że chcesz te rurki ?

Bo oprócz estetyki (niektórzy mówią, że wątpliwej), korzyści nie widzę, a wręcz przeciwnie (mam to zamontowane).

Link to comment
Share on other sites

To poproszę Cię o zdjęcie. Sprawa zaszła już za daleko.

Edited by karibox1
Link to comment
Share on other sites

Ze zdjęciami to będzie lipa, bo po:

1. T31 ma inny trochę sposób mocowania od spodu.

2. Nie mam jak zrobić zdjęć podwozia bez kanału.


Edit:

Zdjęcia T31 masz w temacie, którym się dziś udzielałeś. Post #38.

Link to comment
Share on other sites

to nie jest oryginał, to jest dorabiane, ja potrzebuję oryginalne

Edited by karibox1
Link to comment
Share on other sites

A propos oryginalne. Nie boisz się braku homologacji ?

Ja miałem już sprawdzaną na stacji diagnostycznej i na drodze.

U mnie są rury firmy S⋅O⋅R Automobil Zubehörkonzepte (z homologacją).

Edited by berater
Link to comment
Share on other sites

A propos oryginalne. Nie boisz się braku homologacji ?

Ja miałem już sprawdzaną na stacji diagnostycznej i na drodze.

U mnie są rury firmy S⋅O⋅R Automobil Zubehörkonzepte (z homologacją).

 

Dokładnie tak.

Zakladanie samoróbek tego typu to zagrożenie pozbycia sie dowodu rejestracyjnego a w przypadku niedaj Boże jakiejś kolizji z uszkodzeniem ciała jest podstawą do bardzo poważnych klopotów dla właściciela auta ,ktore ma na zewnątrz niehomologowane orurowanie.

Właśnie przez problemy z homologacja tych orurowań Nissan w latach 2005-2006 wycofał sie ze sprzedaży ich ze swoim logo.

 

P.S.

Jak nie boisz sie jeździć z orurowaniem bez homologacji ,to niżej masz link do producenta orurowania ,które było robione dla Nissana  z jego logo przez niemiecka firme Cobra SOR:

http://www.cobra-sor.de/pdf/2183_frontbuegel-999co-01601-01603-01607.pdf

Edited by piotrek3
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja tylko bardzo potrzebuję tych fotek. Sam jestem przeciwny ale to jest sprawa honorowa. nie rozwijam wątku bo to tylko szybka prośba o fotki. Teraz już błagalna.

Tym bardziej, że to poza oryginalnym wątkiem.

 

Piotrek to jest na przód a ja potrzebuję boczki...

Link to comment
Share on other sites

Jedyne co mogę pomóc to instrukcja do tych SOR z T31 (w załączniku).

Jest tam sporo zdjęć.

To są te stopnie, które ja mam.

Mają przynajmniej TUV dopuszczający do ruchu.

trittbrett-nis1677.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ja tylko bardzo potrzebuję tych fotek. Sam jestem przeciwny ale to jest sprawa honorowa. nie rozwijam wątku bo to tylko szybka prośba o fotki. Teraz już błagalna.

Tym bardziej, że to poza oryginalnym wątkiem.

 

Piotrek to jest na przód a ja potrzebuję boczki...

 

 

Oj jestes Przyjacielu leniwy,na stronie Cobry masz wszystko ,te boki również:

http://www.cobra-sor.de/pdf/2184_schwellerrohr-999co-01419.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

o i teraz pasuje. Dziękuję Piotrze.

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem!

Cobra w Polsce ma swój oddział i taki zestaw montażowy-kompletny  ,gotowy można u nich kupić .

 

Cobra Polska
ul. Naramowicka 225
61-611 Poznań
tel./fax (061) 824-48-71
tel. kom: 0 604-100-517
biuro@cobrapolska.pl

Link to comment
Share on other sites

Te SOR dystrybuowane przez f-mę COBRA mają niemiecki TUV.

Link to comment
Share on other sites

zadzwnie i dam znac co ustalilem.


komplet mocowań - 600 z pocztą.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam u siebie oryginalne progi. jeśli rury maja być mocowane podobnie to podeśle fotkę około środy gdy odbiorę x-a od mechanika.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dzięki michos bo mam oryginalne mocowania już ale nijak nie wiem jak je podpasować....


Ja mam u siebie oryginalne progi. jeśli rury maja być mocowane podobnie to podeśle fotkę około środy gdy odbiorę x-a od mechanika.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

potrzebuję fotek pliiizzzzzzzzzzzzzzzz

Link to comment
Share on other sites

post-82408-1429643534,1151_thumb.jpgpost-82408-1429643548,3316_thumb.jpgpost-82408-1429643564,3121_thumb.jpgpost-82408-1429643577,4455_thumb.jpgpost-82408-1429643591,9144_thumb.jpgpost-82408-1429643605,8692_thumb.jpg.

To co udało mi sie zrobic bez podnośnika.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

czadowo Michoos


dobra, wiejski spec się poddał, teraz czas na serwis nissana. Oczywiście poddali się bo nie mają mocowań. Nowa Micra na 3h gratis na czas roboty. To ja rozumim.

Następne podejście własna robota. Relacja do końca tygodnia z fotkami.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

W nd będę miał skończone na kątownikach i dam foty

Link to comment
Share on other sites

ja miałem oryginalne takie ale odkręciłem zaraz po zakupie auta, teraz leża i czekają na chętnego,

IMG_0502m.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zgodnie z z fotkami michoosa i innych Kolegów rurki zamontował mi jednak specjalista-ślusarz.

Przedmiot roboty: dorabianie kształtowników na miejscu, docinanie, dobór ośrubowania.

Orurowanie: absolutnie oryginalne z naklejką znamionową Nissan

Cel główny: brak ingerencji w podwozie (tylko gwintowanie istniejących otworów i wykorzystanie fabrycznych miejsc - zero spawania podwozia)

Cel szczegółowy: w tylnej części rurek musiała być szpara na kapeć, by zimą dało się traktować to jako podest do boxu

Narzędzia: piła flexowa do stali wielka, migomat zawodowy, klucze dobre, gwintowniki jeszcze lepsze, wiertarka chińska i zawodowa kolumnowa

Otoczenie i warunki: pełne słońce, wielki warsztat, niedziela (sorki)

Trzeźwość: pełna

Czas oczekiwania na usługę: 3 tygodnie z nagabywaniem telefoniczncym i ostatecznym upenieniem w nd rano

Materiał: kształtowniki 1,5x1,5 lub 2x2 grubościenne czarne, długość 2m, normalia różne, płaskownik 2cmx0,5m

Czas pracy z dorabianiem: 15:00-21:00=6h

Cena pracy: umowna (dniówka)

Cena materiału: po cenie złomu (prawie zero)

Poziom zadowolenia: max

Hints: własnoręcznie dorabiany zestaw można dostosować do swoich potrzeb co do cm.

Problemy: pomiary (brakuje punktów odniesienia), auto nie jest symetryczne, L i P różnią się wymiarami (kształtowniki)

post-58920-0-69836600-1434358492_thumb.jpg

post-58920-0-50808700-1434358499_thumb.jpg

post-58920-0-67172900-1434358504_thumb.jpg

Edited by karibox1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sam kapeć się mieści. A z zawartością ?

Link to comment
Share on other sites

mieści się na luzie, czyli z zawatością też. He he

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...