jadwas Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Witam, Od wczoraj lewy kierunkowskaz postanowił zwiększyć częstotliwość - po kilku normalnych cyklach następuje dwukrotne przyspieszenie mrugania. Wszystkie żarówki są sprawne a sprawa dotyczy 1.dCi sprzed liftu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yan_2007 Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Sprawdź czy po przyspieszeniu mrugania palą się wszystkie lewe żarówki (przód, tył, bok). Być może któraś żarówka traci kontakt lub masę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Przyśpieszenie częstotliwości wskazuje tylko i wyłącznie na niedomagania w oświetleniu. Jest to znak dla kierowcy. Poproś kogoś aby przełączał światła / wszelkiego rodzaju, kierunek+STOP jednocześnie również/ sprawa tyczy się obu stron. Żarówki mogą być sprawne lecz zerknij na ich bok i od spodu /tam często potrafią się robić przebicia/. Pozdrawiam i miłej manualnej pracy życzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawsad Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Hej - moga Ci sie przepalac plastiki w gniazdach na zarowki (w reflektorach)- mialem podobnie, goscie polutowali i jest ok. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajusDE Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Masa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Zwiększenie częstotliwości migania kierunkowskazu to sygnał dla kierowcy, że któraś z żarówek w tym obiegu jest przepalona a w Twoim przypadku w trakcie pracy kierunkowskazu (przerywacza) przestaje działać czyli następuje zanik docierania do niej zasilania. Musisz fizycznie sprawdzić żarówki, głównie ich połączenie. W momencie gdy zaczyna szybko migać ta wadliwa nie powinna świecić, moduł monitoruje sprawność żarówek po tej stronie na która jest przełączony (w momencie włączenia awaryjnych monitorowanie sprawności żarówek jest wyłączone) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Hej - moga Ci sie przepalac plastiki w gniazdach na zarowki (w reflektorach)- mialem podobnie, goscie polutowali i jest ok. Pozdro Tam nie ma co lutować, tylko obowiązkowo wymienić gniazda i SPRAWDZIĆ JAKA JEST PRZYCZYNA ICH TOPNIENIA. Przypuszczam iż były zaśniedziałe styki?!? Lecz to trzeba również sprawdzić od gniazda bezpieczników, które jest w komorze silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.