mack Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Ja nie będę niczego uszczelniać w taki sposób. Jak już, to pełna regeneracja w ASO, tylko nie wiem dlaczego mam regenerować całą przekładnie, skoro to drążki mają luz i pompa cieknie - powinno się tylko je wymienić i jeździć dalej kontrolując ubytek płynu, zwłaszcza że nie jest jakiś potężny. Najchętniej bym całą pompę wspomagania wywalił, bo raz że w P12 są kiepskie, a dwa że każda pompa zabiera moc i zwiększa spalanie, a bez tego da się przecież jeździć, tylko zaraz by jakiś moduł komputerowy pewnie przełączył silnik w tryb awaryjny lub zrobił innego psikusa uniemożliwiającego jazdę. Może jednak robił ktoś takie rzeczy i ma jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zrób sobie prosty test na pustej uliczce osiedlowej gdzie nie stoją samochody. Wyłącz silnik podczas jazdy i spróbuj skręcić. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Jeździłem kiedyś samochodami bez wspomagania i wiem, że łatwo nie jest, ale to kwestia przyzwyczajenia. Brak wspomagania ma jedną wielką zaletę - nie psuje się ono ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Też jeździłem ale nie przy kapciach 205. Co jak co ale dopakujesz troche:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Też jeździłem ale nie przy kapciach 205. Co jak co ale dopakujesz troche:) To fakt... Dalej cholera nie wiem czy robić pełną regenerację czy tylko drązki wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 A jak hamujesz np ze 100km to telepie ci przodem lub czujesz na kierownicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirando1985 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 maglownice ze wspomaganiem maja inne przełozenie wiec nie ma co porównywac. Nawet jesli wywalisz pompe wspomagania to bedzie ciezej krecic kiera niz w tym aucie co jej fabrycznie nie było, kwestia przełozenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 (edytowane) A jak hamujesz np ze 100km to telepie ci przodem lub czujesz na kierownicy ? Nie, nic takiego się nie dzieje. Nawet luzu specjalnie nie czuje, tylko jak auto jest już na podnośniku to widać wyraźnie, że drążki mają dość. Edytowane 7 Sierpnia 2015 przez mack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraz44 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Cześc nie ma sensu regenerować, jeśli smuga się za Tobą nie ciągnie. U mnie 2x robili na gwarancji 1200zł w pi... i cieknie. Mam w bagaju butelkę z płynem i co jakiś czas sprawdzam poziom i dolewam. Jedynie na przeglądzie mogą się czepiać, ale jest na to rada - wejść pod auto i wytrzeć (ewentualnie jechać w deszczowy dzień :) ) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 W przyszłym miesiącu wymieniam drążki i robię zbieżność - tak jak pisałem dolewam raz na rok i to niewiele. Ten typ tak już chyba ma. Gorzej że przy sprzedaży będzie o to marudzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ja przekładnie robiłem przy przebiegu 160 tys (regeneracja - koszt 800 we Wrocławiu) jak sprzedawałem auto przy 254 tys już ciekła (znowu) w międzyczasie regenerowałem 2xpompe koszt ok. 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.