Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pompa wtryskowa, kompresja, remont silnika?


clinic112
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry drodzy forumowicze.

Choć raczej dzień masakryczny... Dzisiaj odebrałem auto od mechanika (speca od japońców) po wymianie elementów uk. kierowniczego, filtrów, oleju itd. Generalnie miały być ostatnie szlify przed majówką. Zaznaczyłem też, że ostatnio ciężej odpada więc, żeby zajrzał do świec.

Przy odbiorze zapadł wyrok... Padnięta pompa wtryskowa i słaba kompresja na cylindrach.

Czy ktoś z Was regenerował pompę wtryskową i orientuje się jakie to mogą być koszty? Silnik TD27T

Podobno kompresja na cylindrach powinna być między 21 a 24 bar, ja mam u siebie kolejno: 1- 22, 2- 20, 3-20, 4-19. Czy to oznacza już totalną padlinę?

Temat o tyle jest frustrujący, że w poniedziałek wyjeżdżamy w góry, żeby spotkać się z Wami w Krzyżowej. Myślicie, że jest szansa nie dojechać do celu...?

 

Pozdo :-(

Michał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie głównym objawem jest ciężkie odpalanie na zimno i szarpanie silnikiem do momentu rozgrzania, potem jest ok. Czasem też na jałowym potrafi się zacząć krztusić aż do zgaśnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zmartwić bardziej, ale wydaje mi się, że kompresja powinna być chyba większa jak 24 bar. Znalazłem filmik na którym hugh mierzyl u siebie i lekko ponad 30 miał. Stopień sprężania wynosi 1:21,9 bodajże w td27t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem pompe u gościa w ołatarzewie nie pamiętam coś koło 500

nie wiem jak mu to wyszło ale przynajmniej był zaangazowany w to co robi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresji nie poprawię. Remont dołu silnika jest totalnie nieopłacalny. Co najwyżej zastosuje ceramizer lub inne cudo :-) 

500 na regenerację pompy jestem w stanie jeszcze przeznaczyć. Najciekawsze jest to, że auto jeszcze 2 tygodnie temu odpalało od pierwszego strzała nawet w największe mrozy, i tak na prawdę przestał odpalać nagle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może to nie wina kompresji, a sama pompa? Jeszcze raz powtórz pomiary, moze cos nie tak wyszlo za pierwszym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to kurcze, przed majówkowy pogrom?

Aż się boję co będzie jak pojedziemy w teren.... :devil:

Czyli może to nie wina kompresji, a sama pompa? Jeszcze raz powtórz pomiary, moze cos nie tak wyszlo za pierwszym?

Pomiary robił mechanior, generalnie ogarnięty wiec liczę, że się nie myli. Zajadę do niego po majówce, o ile zajadę...

Pany w razie czego jak bym gdzieś stanął to pomożecie prawda...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak kompresju moze wynikać z cylindrów lub zaworów

dolewasz oleju w tłoki jak si epoprawiło to pierścienie / culindry jak nie to zawory ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba olejowa pokaże co zdechło, ale co za różnica jak majówka tuż tuż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż się boję co będzie jak pojedziemy w teren.... :devil:

Pomiary robił mechanior, generalnie ogarnięty wiec liczę, że się nie myli. Zajadę do niego po majówce, o ile zajadę...

Pany w razie czego jak bym gdzieś stanął to pomożecie prawda...?

Pomożemy :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy o których piszesz występowały i u mnie, po wymianie świec ustąpiły. Zmień mechanika i upewnij się że układ dogrzewania jest sprawny

Niskie ciśnienie sprężania mówi samo za siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po majówce podjadę do pompiarza, mamy jednego w okolicy, podobno dobry, zobaczymy co gościu powie. Dotychczasowy mechanior zaproponował remont pompy z wtryskami i za 900zł wiec tragedii nie ma, o ile na tym się zakończy?  :wtf:

Plan jest prosty, jedziemy na majóweczkę, tam sobie spokojnie przy piwku usiądziemy i będziemy debatować co i jak. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos jeszcze raz to sprawdzi albo zrobic to samemu , sprzety do badania cisnienia majatku juz nie kosztuja. Za cene uslugi czesto mozna miec wlasnie juz ten sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na złocie zauważyłem, że mam przeciek w przewodzie paliwowym na wysokości mostu. Może to jest przyczyna gaśnięcia i świrowania pompy wtryskowej? Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być że łapie powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...