gruby Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Ale jemu na zimnym bardzo kopci na siwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 no tak ale na ciśnienie sprężania nie będzie miała wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Stawiał bym na pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Ale jemu na zimnym bardzo kopci na siwo. Bo bierze olej. Reszta to zbieg zdarzeń. Paliło od strzała, nagle zdechło. Trzeba zacząć szukać od najprostszych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Bo bierze olej. Reszta to zbieg zdarzeń. Paliło od strzała, nagle zdechło. Trzeba zacząć szukać od najprostszych rzeczy. Zazwyczaj jak zimny kopci to uszczelniacze zaworowe na wykończeniu. Jak na ciepłym to pierscienie, ale dla pewności najlepiej próbe olejową zrobić przy pomiarze kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Zazwyczaj jak zimny kopci to uszczelniacze zaworowe na wykończeniu. Jak na ciepłym to pierscienie, ale dla pewności najlepiej próbę olejową zrobić przy pomiarze kompresji. Próba olejowa rozwieje wszelkie wątpliwości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tylko że olej spalany daje niebieski dymek a źle spalona mieszanka siwy albo czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Zgadza się. Spalony olej na pewno czuć, a co do koloru to kobitki się muszą wypowiedzieć. Widzą kilka odcieni bieli/czerni/błękitu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) No ale jeśli byłaby to uszczelka pod głowicą i przepalałby by płyn chłodniczy to robiłby to chyba na zimnym i na cieplym. A nawet jeśli nie, to po takiej trasie jak na majówce na pewno byłby spory jego ubytek. Edytowane 6 Maja 2015 przez Badger1s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Raczej nie uszczelka, do wczoraj zrobiłem 800km i ani grama oleju nie ubyło. Płyn chłodniczy też w normie. Kopci tylko na zimnym. Jak dostanie temp, jest lepiej. Jadę trochę i nagle znów zaczyna kopcić i wtedy traci moc i przygasa. Zdarzenie jest nieregularne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Usuń ten wyciek,a najlepiej wymień przewody paliwowe i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 panie pompa nie daje ciśnienia i wtryski leja. jak masz możliwość to zmierz jakie ciśnienie daje pompa na wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Tak, od czasu do czasu leją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 chyba w gardło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Wymienię przewody i zobaczymy efekt. Później będzie walczył z problemem mechanior. Tyle przelaliśmy na złocie płynów i nic nie pomogło :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Podepnę się pod temat bo u mnie tez po odpaleniu bucha siwa chmurka dymu . Ale tylko po odpaleniu na zimnym silniku, auto popracuje minutke i przy nastepnym odpale jest juz ok. płyn w normie , oleju nie ubywa , zrobiem czyszczenie turbiny i egr jakims specyfikiem z firmy wynns i jest to samo z tym że czasem chmurka jest większa a czasem mniejsza , poza tym nic sie nie dzieje wiec jezdze juz tak z pół roku, tylko nie wiem jakie mogą byc następstwa żeby nie przedobrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Nie chce straszyć, ale mój tak działał 2 lata i w końcu padł. Podobno to pompa wtryskowa, jak się coś okaże na pewno to dam znać. Witam, Dzisiaj auto wróciło od mechanika. Zostały wymienione przewody paliwowe od zbiornika do filtra, nowy filtr i płukanie pompy jakimś specyfikiem. Generalnie przerywanie, szarpanie i problemy z paleniem minęły. Odpala znow od pierwszwgo strzała. Dodatkowo wymieniony przewód hamulcowy, szczeki, bebny i regulatory. Cała operacja kosztowała 1000zl ale auto teraz i jedzie i hamuje wiec było warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 i co już niema zadymy przy odpalaniu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Ścieka oliwa po trzonkach zaworów i buch przy odpale. Można się bawić w zmienianie uszczelniaczy trzonków ale......czy wart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zadyma jest, ale dużo dużo dużo mniejsza i może przez 30 sek. Wiec różnica jest zasadnicza. Między stanem aktualnym a stanem w Krzyżowej niebo a ziemia. Ma lepsze odejście teraz wiec chętnie bym powtórzył podjazd pod tą śliska górkę. Ostatnio zabrakło 2m może teraz by wystarczyło :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 też bym ją powtórzył tylko teraz bym spuścił trochę powietrza ale z tego co wiem niedawno chłopaki ją pokonywali i było tak sucho że to żadna góreczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.