Guest kiniu Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 witam słyszałem ze japonce maja przycisk do kasowania błędów komputera czy to jest prawda i czy znajduje sie w 100nx jesli tak to gdzie tak z ciekawosci na przyszlość Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertss Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 jest takie miejsce . po prostu odlącz akumulator i naciśnij hamulec żeby się calkowicie rozladowala pamięć kompa. po ponownym podlązceniu odpal i niech sie nagrzeje najlepiej do pierwszego wlaczenia wentylatora chlodnicy. pozdrawiam 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiniu Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 tak zgodze sie ze jest taka możliwosc tylko ze np jesli ci sie zapali kontrolka błędu to ona raczej nie zgasnie po takim motywie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertss Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Pewnie, ale resetowanie kompa mam sens jedynie po usunięciu usterki, jeżdzenie z zapalonym check engine nie ma sensu, bo silnik pracuje w trybie awaryjnym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiniu Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 no właśnie a ludzie zakładajacy gaz mówia ze to tak bedzie bo to na gazie chodzi mi tu o ontrolke check engine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest egon Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 no właśnie a ludzie zakładajacy gaz mówia ze to tak bedzie bo to na gazie chodzi mi tu o ontrolke check engine to ci ludzie mają pojęcie o montarzu LPG takie jak ja, może zasięgnij porady w jakimś specjalistycznym serwisie będziesz miał porównanie, tłumaczenie ,że ma się palić bo na gazie nie jest chyba przekonywujące.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dami Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 no właśnie a ludzie zakładajacy gaz mówia ze to tak bedzie bo to na gazie chodzi mi tu o ontrolke check engine to ci ludzie mają pojęcie o montarzu LPG takie jak ja, może zasięgnij porady w jakimś specjalistycznym serwisie będziesz miał porównanie, tłumaczenie ,że ma się palić bo na gazie nie jest chyba przekonywujące.... Będzie się palić tylko wtedy gdy partacz gazownik źle zkonfiguruje kompa od gazu z tym od wtrysku,wiem bo już to przerabiałem(miałem doczynienia) w kilku samochodach :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derebere Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 witam ja mam wersje nx'a 1.6 16V ale na gazniku i podobno tez mam kompa(ale juz bez kontrolki/change engine na desce).problem polega na tym ze nie mam odpowiedniego zasilania na sonde lambda/a wlasciwie brak zasilania/ i mam sprawdzic go(kompa)- a raczej zaczac od niego,bo moze sie okazac ze to zwykal zwara masy lecz musze zaczac szukac po kablach od kompa ;/. wie ktos moze gdzie on jest? bo zaden fachowiec nie ma pojecia/ podobno japonce sa takie sprytne ze tymi malymi raczkami potrafia upchnac go gdzie sie da.i czy restartowanie odbywa sie tak samo? tzn przez stop i aq?czy jest jakis inny sposob? jesli troszke zamotałem to sorry:D ale bardziej obrazowo nie umiem tego przedstawic. no moge ewentualnie porobic rysunki za kazda pomoc big dziex:) Greetings from CB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnDrIu WAWA Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 nie pamietam dokladnie ale albo jest pod siedzeniem pasazera albo niedaleko nagrzewnicy. PS przeciez ludzie jezdza nawet bez sondy i wszystko jest oki...jaki masz problem derebere z tym kompem :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derebere Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 PS przeciez ludzie jezdza nawet bez sondy i wszystko jest oki...jaki masz problem derebere z tym kompem :?: na przegladzie poweidzieli ze jest zbyt bogata mieszanka(pokazywal mi jakies dane a ja tylko sie glupio usmiechalem i udawalem ze wiem o co mu chodzi) i to wina sondy, ale problem polega na tym ze jak bylem u mechanika to nie mogl sprawdzic sondy bo bylo zbyt male napiecie. elektryk powiedzial ze to moze byc wina kompa i najlepiej od niego zaczac szperac...a mzoe byc tez wina kabelka jaiegos ,ktory moze gdzies zwierac . chodzi mi o mase. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.