prezesartek Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Koledzy mam mały problem przy wymianie tulei na wahaczu uszkodziłem dwie śruby a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu mam zamiar naprawić te gwinty tulejkami/wkładkami samogwintującymi (http://cbt.net.pl/pdf/wkladki1.pdf) tylko nie wiem na obecną chwilę jaki jest tam gwint bo nie mam czym zmierzyć i tu pojawia się pytanie czy ktoś wie jaki gwint tam występuje żeby dobrać odpowiednią tulejkę? Dokładnie chodzi mi o te które zaznaczyłem na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Napisałeś że .... a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu.... więc teraz sprawdź na śrubie, w/g śruby.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 łatwiej sanki wymienić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ja miałem ten sam problem co ty ale bo dłuższym zastanowieniu odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ja miałem ten sam problem co ty ale bo dłuższym zastanowieniu odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki . Dużo roboty miałeś przy wymianie tych sanek? Co trzeba demontować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ja to robiłem 5 lat temu , trwało to jakieś 4-5h jak dobrze pamiętam , odkręcasz stabilizator wahacze i maglownice . Ja robiłem to z kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. Uzupełnij profil. Nie Wiemy gdzie mieszkasz, a w PL jest dużo sklepów metalowych. Jedziesz do sklepu ze śrubą i dopasujesz nakrętkę oraz powiedzą Ci jaki to jest gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Z książki serwisowej wyczytałem, że występowały dwa rodzaje gwintów M12x1,25 i M12x1,75 w miejscowym sklepie mają zestawy naprawcze do obydwu gwintów, grzebień już mam także jutro zmierzę i kupię o efektach poinformuję. Dla informacji koszt jednego takiego zestawu z kilkoma wkładkami 57zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 To życzymy udanej naprawy. Również dziękuję za uzupełnienie profilu i wierz mi że jest to przydatne http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88262-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Jedyną gafę jaką walnąłem to byłem święcie przekonany, że są to M12 a że nawet te uszkodzone lekko trzymały to były na samochodzie do dzisiaj jak wydłubałem żeby sprawdzić gwint okazało się, że są to M14 i zgodnie z serwisówką jak M14 to skok 1,5 ogólnie naprawa poszła całkiem sprawnie nie całe 3 godzinki ciężko było nagwintować bo duży rozmiar i bez kanału ale udało się bez niespodzianek i trzyma jak nowe Ogólnie polecam taki patent. Edytowane 5 Maja 2015 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Szkoda że nie robiłeś jakiś fotek /tak tutaj często mamy przyjęte/ - można to przekazywać dla potomnych a wszystko to idzie do działu ZTS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.