Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Wymiary śrub mocowania wahacza.


prezesartek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam mały problem przy wymianie tulei na wahaczu uszkodziłem dwie śruby a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu mam zamiar naprawić te gwinty tulejkami/wkładkami samogwintującymi (http://cbt.net.pl/pdf/wkladki1.pdf) tylko nie wiem na obecną chwilę jaki jest tam gwint bo nie mam czym zmierzyć i tu pojawia się pytanie czy ktoś wie jaki gwint tam występuje żeby dobrać odpowiednią tulejkę? Dokładnie chodzi mi o te które zaznaczyłem na zdjęciu. 

post-38085-0-40458900-1430566067_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Napisałeś że .... a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu.... więc teraz sprawdź na śrubie, w/g śruby..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. 

Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem co  ty  ale bo dłuższym zastanowieniu  odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem co  ty  ale bo dłuższym zastanowieniu  odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki .

Dużo roboty miałeś przy wymianie tych sanek? Co trzeba demontować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robiłem 5 lat temu  , trwało to jakieś 4-5h  jak dobrze pamiętam , odkręcasz stabilizator  wahacze  i maglownice . Ja robiłem to z kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. 

Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. 

Uzupełnij profil.

Nie Wiemy gdzie mieszkasz, a w PL jest dużo sklepów metalowych. Jedziesz do sklepu ze śrubą i dopasujesz nakrętkę oraz powiedzą Ci jaki to jest gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z książki serwisowej wyczytałem, że występowały dwa rodzaje gwintów M12x1,25 i M12x1,75 w miejscowym sklepie mają zestawy naprawcze do obydwu gwintów, grzebień już mam także jutro zmierzę i kupię o efektach poinformuję. Dla informacji koszt jednego takiego zestawu z kilkoma wkładkami 57zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną gafę jaką walnąłem to byłem święcie przekonany, że są to M12 a że nawet te uszkodzone lekko trzymały to były na samochodzie do dzisiaj jak wydłubałem żeby sprawdzić gwint okazało się, że są to M14 :D i zgodnie z serwisówką jak M14 to skok 1,5 ogólnie naprawa poszła całkiem sprawnie nie całe 3 godzinki ciężko było nagwintować bo duży rozmiar i bez kanału ale udało się bez niespodzianek i trzyma jak nowe :thumbsup: Ogólnie polecam taki patent. 

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Szkoda że nie robiłeś jakiś fotek /tak tutaj często mamy przyjęte/ - można to przekazywać dla potomnych a wszystko to idzie do działu ZTS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...