manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Pierwszy test oponki WR-D4 w niemcowni i jest bardzo dobrze "Plusy: Najlepsze hamowanie, dobra przyczepność i niska wrażliwość na zmiany obciążenia na śniegu, bardzo ekonomiczna. Dobre, zrównoważone osiągi na mokrej nawierzchni. Minusy: Na śniegu nieco zmniejszony, do najlepszej ,potencjał w zakrętach, . Lekka nadsterowność w strefie przygranicznej przy dużych prędkościach ,na suchym asfalcie. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Svetr Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Tiide mam rok i zrobiłem 25 tys. przebiegu. Co do opon Conti (letnie premiumContact 5mm grubości bieżnika) - nie jestem zadowolony. Te same opony miałem w megane 2 i moje subiektywne wrażenie jest takie, że tam "działały" lepiej. W tiidzie te oponki nie dają rady. Na zimę mam Pirelli Winter odziedziczone po poprzednim właścicielu i musze pochwalić wybór. Połowa wspomnianego przebiegu była na zimowych i nie zawiodłem się w trasie ani w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Na moich Contisronti było napisane Made in Mexico hahahahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Czy ktoś z Szanownych Kolegów ujeżdżał może osobiście w zimie Micheliny Crossclimate? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Na moich Contisronti było napisane Made in Mexico hahahahahahahaha Wyjaśnij proszę ,co w tym śmiesznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Co śmiesznego ?? a to że to nie były opony! tylko Mexykańskie Guzole! Guz na guzie popedzał guza Natomiast teraz ty wyjaśnij mi ,jak to możliwe aby nowa opona Cuntinental-Siesta Guzole na zapasie nie używana 3 lata sparciała? ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Pierwszy test oponki WR-D4 w niemcowni i jest bardzo dobrze "Plusy: Najlepsze hamowanie, dobra przyczepność i niska wrażliwość na zmiany obciążenia na śniegu, bardzo ekonomiczna. Dobre, zrównoważone osiągi na mokrej nawierzchni. Minusy: Na śniegu nieco zmniejszony, do najlepszej ,potencjał w zakrętach, . Lekka nadsterowność w strefie przygranicznej przy dużych prędkościach ,na suchym asfalcie. " Na przedniej osi w P12 mam nokiany WR D4 (nówki), a na tylnej Conti (paroletnie), nie chodzi nawet o zachowanie na drodze zimą (nokiany dużo lepsze) ale o głośność, są takie odcinki dróg (inny rodzaj asfaltu?) gdzie to „mocno” słychać i tam: z przodu jest cicho a z tyłu głośno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Przymierzam sie do zakupu wielosezonowek, jezdzi ktos na Vredestein Quatrac 5 lub Nokian Weatherproof? Sa w podobnej cenie i maja podobne parametry. Ile km mozna zrobic na wielosezonowkach do osiagniecia min. bieznika zimowego 4mm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 To zależy od mieszanki Mam kleber-quadraxer przejechanych na nich 15900 po rotacji, zero zużycia Allle pompuje 2.5 i płynnie jeżdżę. ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Ja robie 12tys rocznie, glownie po miescie, stad pomysl na caloroczne. Te Klebery tez ogladalem ale maja na etykiecie E C 71dB a te co wymienilem wczesniej C C(A) 68dB. Odczuwalna to roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 To zależy od mieszanki Mam kleber-quadraxer przejechanych na nich 15900 po rotacji, zero zużycia Allle pompuje 2.5 i płynnie jeżdżę. ... 2,5 to sporo, fabrycznie jest pewnie dużo mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Dla mnie nie, ale ja mam super wyciszone auto Bież całoroczne bez lameli zimowych! ! 2.5 u mnie jest lux amortyzacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Ja robie 12tys rocznie, glownie po miescie, stad pomysl na caloroczne. Te Klebery tez ogladalem ale maja na etykiecie E C 71dB a te co wymienilem wczesniej C C(A) 68dB. Odczuwalna to roznica? Jeśli chodzi o hałas , to 3 dB robią różnicę ogromną (2 x głośniej) Co śmiesznego ?? a to że to nie były opony! tylko Mexykańskie Guzole! Guz na guzie popedzał guza Natomiast teraz ty wyjaśnij mi ,jak to możliwe aby nowa opona Cuntinental-Siesta Guzole na zapasie nie używana 3 lata sparciała? ???? ad,1 miałem te same "guzole" (metoda klejenia w conti , powoduje widoczne wgłębienia w miejscach łączenia) i złego słowa nie powiem ,poza hałasem (były dość głośne) ale temat wałkowaliśmy już wielokrotnie. ad2 nie wiem czemu Ci sparciała dojazdówka , Moja po 9 latach ,w chwili sprzedaży wyglądała jak nówka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Dla mnie nie, ale ja mam super wyciszone auto ........... 2.5 u mnie jest lux amortyzacja Edek, a jak się ma ciśnienie w oponie do wyciszenia autka, mógłbyś to objaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Edek, a jak się ma ciśnienie w oponie do wyciszenia autka, mógłbyś to objaśnić? Cała tajemnica tkwi w tym, że nabijasz powietrza do opon aż do efektu koła rowerowego Mała powierzchnia styku, mało hałasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Do wyciszenia nic Ale jakie ogromne znaczenie w zużyciu opony. ..... Manix ten i tylko ten model tej syfiastej opony wyszedł wadliwy wszędzie były reklamacje na nie ,ja je sprzedałem z felg Expressem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Cała tajemnica tkwi w tym, że nabijasz powietrza do opon aż do efektu koła rowerowego Mała powierzchnia styku, mało hałasu to prawda ale.. mniejsza powierzchnia styku to też mniejsze tarcie czyli.. dłuższa droga hamowania a w sytuacji awaryjnej (extremalnej) każdy metr krócej się bardzo liczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Czy ktoś z Szanownych Kolegów ujeżdżał może osobiście w zimie Micheliny Crossclimate? Jacku wejdz w opinie tych opon na Oponeo mają wiele dobrych opinii materiał wysyłam ci na PW to prawda ale.. mniejsza powierzchnia styku to też mniejsze tarcie czyli.. dłuższa droga hamowania a w sytuacji awaryjnej (extremalnej) każdy metr krócej się bardzo liczy.. Proszę to jest opona napompowana do 2.5 i jest idealnie, małe zużycie opony, małe opory toczenia ,mniejsze spalanie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 :spoko:Edi ,co widzę twoje autko ,to ... zastanawiam się czy Ty go używasz. CHAPEAU BAS !!! Coś niesamowitego. Wiem ,że mało jeździsz ,ale mimo wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Żałuj że nie widziałeś walki klientów o mą Almere Nie no Tiidce stukneło ostatnio 30.000 km to w nagrodę zmieniłem olej a niech ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Żałuj że nie widziałeś walki klientów o mą Almere Nie no Tiidce stukneło ostatnio 30.000 km to w nagrodę zmieniłem olej a niech ma Edek to ta twoja Tiida to prawie nówka mało śmigana.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Tak to bywa jak dają służbowe auta, wtedy prywatny się oszczędza Alee w 2017r zapowiada się jazda co dzień plus wycieczki i rozmyślam oo Alex Optima Expert przez OBD ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 No coz ostatnie lata w roznych autach jezdzilem tylko na oponach uniwersalnych, wlasnie konczy mi sie pierwszy fabryczny komplet opon (80tys km) firmy toyo A20 (235/55 r20), musze potwierdzic iz jak na uniwersalne spisywaly sie nadspodziew dobrze na sniegu i lodzie, lepiej niz ostatnie zimowki ktore kiedys mialem na innym aucie, nie wiem czy to zasluga opon czy sytemow bezpieczenstwa w aucie. Toyo moge pochwalic za dzielnosc, zima, lato ciezka lodka, slipy, lasy, trawa, drogi nieutwardzone a one dawaly rade. Wlasnie zamowilem nowe Pireli scorpio verde plus, kierowalem sie rankingiem w necie, gdzie te opony byly sporo wyzej niz Toyo i tuz na 2 pozycji za michelinami, ktore byly drozsze akurat o 40% od Pirelli. W cenie opon mam rozszezona gwarancje, obejmujaca dozywotnia rotacja za free, wymiana za free przy uszkodzeniu, naprawa za free przy przebiciu. Koszt opony z podatkami i montazem to 200$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Kazik lux laczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Ciekawy test opon całorocznych Kleber: http://www.opony.com.pl/artykul/raport-z-uzywania-opon-calorocznych/?id=1087 http://www.opony.com.pl/artykul/raport-z-uzywania-opony-calorocznej-w-warunkach-letnich/?id=1181 Wychodzi na to,że nie są takie złe dla mało jeżdżących kierowców, przejadą spokojnie 40.000km do głębokości bieżnika 4mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.