clinic112 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Witajcie, Po wyprawie majówkowej, prócz remontu silnika, mam jeszcze jedno postanowienie. Otóż planuje poprawic hamulce. A dokładnie wymienić bębny z tyłu na tarcze. Wyjechałem z domu z nowymi szczękami z tyłu, wróciłem bez, wycieczka 1500km i po szczekach, nie przetrwaly mieszanki piachu, wody, błota i wszystkiego innego co tam nawłaziło i mieliło sie całą drogę. Czy ktos z Was przymierzał sie do takiej modyfikacji? Z czego podejdą jażma i zaciski? Wiadomo, że V6 mają tarcae z tyłu, ale może jest jakas inna opcja? Po założeniu tarcz z tyłu, mam chcicę na jeszcze jedną modyfikacje, a dokładniej hydraukiczny reczny, dzialajacy na wszystkie koła. W terenie na śliskich zjazdach wydaje się rzeczą nieocenioną (doświadczenie z Krzyżowej). A wykonanie nie jest skomplikowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 W V6 są z tego co kojarze tarczo-bebny, ale niech to jakiś właściciel potwierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Tak, tarczobębny Hugh też miał w planach przerobić tylne heble w ten sposób Co do hydraulicznego Ham. ręcznego ... dam Ci namiar na fejsie, jeden z kumpli w XJ-cie niedawno to robił, ale chyba sam przód bo na tyle przecież jest ręczny, on ma skrzynię w automacie więc jeszcze "P" działa to ten, który mnie przeciągał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 No właśnie, w automacie jest lepiej i stąd mój pomysł na ręczny na 4 koła. Generalnie temat jest dość prosty. Większość jest opisana ma forach do driftu. Pompka sprzęgła z lanosa podpieta pod oryginalną wajhe, a przewody wpięte w trójnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 najprościej by było jak byś kupił cały tylny most z tarczami od 3.0 v6 tylko nie wiem czy przełożenia będą pasowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Wlasnie dlatego trzeba brac 2 mosty z jednego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Mostu raczej zmieniał nie będę, pokminie coś z samymi tarczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Jurek, Kup że wreszcie jakieś MT-eki choć by nalewki i nie excytuj się jeepami :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Panowie, bitwa na marki juz niebawem ;-) Widzę, że nikogo nie poniosła fantazja żeby założyć tarcze z tyłu ;-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Ja mialem takie plany, ale w koncu nie wiem czemu nawet sie za to nie zabralem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jeśli ktoś ma dostęp do CNC to pozostaje znaleźć tarcze o tym samym rozstawie szpilek oraz OC i zaciski z jarzmami pasujące średnicą a resztę się wystruga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Gadałem coś z mechanikiem, powiedział że łatwo można zaadaptować tarcze z Pajero. Szczegółów i kosztów nie znam, to na razie pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtgsquad Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Jak ori tarczobębny z tyłu to szykujciesię na regenerację ręcznego bo szczęki są nie do kupienia u nas, do tego zestaw sprężynek trzeba dobierać. Ogólnie kiszka straszna. Ja w drugim moście kombinuję zaciski od transportera t5 ale trzeba frezować klocki niestety bo jest problem ze spasowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Jurek, Kup że wreszcie jakieś MT-eki choć by nalewki i nie excytuj się jeepami :-) tak tak prezes zakładaj szumexy i wtedy za jeepami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 ale ja kojarzę jakiś watek łącznie z rysunkiem uchwytów do zacisków od .. golfa chyba i tam na linkę było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtgsquad Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Tylko grubość tarczy nie pasuje niestety i trzeba by frezować jarzmo. Lepiej dać z T5 i tylko blachy kotwicze zacisków zrobić i klocki przefrezować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Kto napisał że szczęki są nieosiągalne ?! Nie ma chyba prostszego sposobu niż od V6 piasty zaadaptować całe piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ja kiedyś pisałem jak zaadoptować zaciski od golfa lub T5. Frezowanie klocków to 15 sek roboty szlifierką. U mnie działają juz tak ze 4 rok. Dobrze jeszcze wywalić pompę hamulcowa i wstawić od almery n16. Staje w miejscu. A co do tarcz to są ogólnodostępne za grosze od V6. Niestety zestwy naprawcze do v6 (szczęki, cylinderki, sprężynki, gumki) dostanie ich graniczy z cudem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Witam,czy może któryś z kolegów interesował się zmianą w tylnym moście w Terrano hamulców z bębnowych na tarczowe.......a może już ktoś ma takie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Przerabialem temat, ciężka sprawa. Musiał byś mosty wsadzić z v6 ale są inne przełożenia. Z Pajero tez nie pasuje. Ja chciałem dla ręcznego, finalnie mam hydrauliczny na bębnach i jest ok, staje dęba na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Bęben lepszy niż tarcza do tyłu Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Bęben tak szybko błota z siebie nie wydali jak tarcza, wiec mieli się staff kilometrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Mnie również się wydaje że, jednak tarcze są dużo lepszym rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 tarcza w terenie głównie o samooczyszczanie chodzi na czarnym tarcza wręcz miażdzy bębny to nie my z V6 narzekamy na hamulce ale właśnie "bębniatrze" ... coś w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Tylko że powierzchnia hamowania układu bębnowego i siła i tak jest większa niż tarczowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.