RafalMi Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Więc tak witam Kolegów forumowiczów bardzo serdecznie mam mały problem bądź bardzo wielki, a mianowicie w moim pięknym terrano 2.4 95 rok zerwał się gwint w głowicy przy wałkach co trzymają hydrauliki mianowicie przy 4 i 3 stopce ma ktoś może pomysł jak to zreanimować czy niestety pozostaje wymiana głowicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Można zastosować wkładki HELICOIL lub ewentualnie tulejować, wszystko zależy od stanu otworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalMi Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jak tulejować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Przy pomocy tulejki, lub szpilka nadwymiarowa. W ostateczności można zaspawać i nowy otworek. Edytowane 11 Maja 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 ja u siebie dałem większą szpilke wkrecana na kleju i przewiercilem panewke wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalMi Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A idzie gdzieś dostać taką szpilkę?? Bo to chyba jakaś taka specjalna musi być Bo dziś nawierciliśmy wałek i stopkę na gwint 9,5 i daliśmy zwykłe śruby i niestety dalej klepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Szpilka jaki ma rozmiar 10? wiertło 9,5 jest za duże pod gwint 10. Co to znaczy zwykłe śruby, na główce z reguły pisze w jakiej są klasie (5,5 )(8,8 )(10,9) jak nic nie pisze to mogą być naprawde zwykłe czyli z byle czego. Edytowane 12 Maja 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalMi Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Wiesz to były zwykłe śruby pod gwint 10 nic na nich nie pisze, po za tym to jakieś dziwne są bo z oryginalnych nie chlapie olej góra a z tych które dorobiliśmy daje ostro że nie wiem co tak jak by w ogóle popychacz nie dostawał oleju i chodził na sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 zrobilem tak jak ty na m10, tylko ze obsadzilem to na kleju i trzyma do dzis, ale ja mam zawory regulowane na srubki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalMi Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ja mam niestety samo regulujące się i chyba przyjdzie mi głowicę zrzucać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.