mlodyks18 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Czyli w kwadratowym kluczyku działa a okrągłym nie działa niestety będę szukał dalej jak rozwiązać to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 To jaki ja mam kluczyk? Bo trochę okrągły i trochę kanciasty Próbowałem bez zapłonu ok. 5-6s i nic. Teraz czytam że warto czas wydłużyć. No chyba że to nie ten kluczyk ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Ja mam taki sam kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Kluczyk kluczykiem ale kotek jest fajny........ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Pomogłeś. Dałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dzięki, cieszę się że mogłem pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) ... Ten "kwadratowy" wygląda tak: Edytowane 20 Maja 2015 przez kalleanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 i ja mam ten kwadrat Kalleanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Pomijając kota - nie dam rady tym kluczykiem ZTE GRAND X Quad & Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Ten "kwadratowy" wygląda tak: No to wychodzi na to, że te kombinacje ze sposobem otwierania można, w sposób opisany wcześniej, robić tylko z tymi kluczykami. W innych modelach Nissana gdzie to funkcjonuje tez są takie właśnie kluczyki. Tak wynika bynajmniej z mojej wiedzy i praktyki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Nareszcie rozwiązany problem miałem zamontowany kiedyś dodatkowy centralny zamek na pilota ale usunąłem centralkę bo niepotrzebne były mi dwa piloty (dodatkowo zaprogramowana była tak że po zapaleniu silnika zamykały się wszystkie drzwi, a po zgaszeniu otwierały). Połączyłem kabel zaznaczony na zdjęciu wtyczki sterownika Siemens z kablem koloru Pomarańczowego z dodatkowej centralki (Challenger st 800 pc wersja bez zworek) i od tej pory cieszę się otwieraniem wszystkich drzwi po jednym kliknięciu przycisku.Pozdrawiam wszystkich myślę że trochę pomogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Ooo kolega sam sobie pomógł Ja mogę potwierdzić sposób z kanciastym kluczykiem do X-traila. Już dawno temu z tym walczyłem i udało mi się. Dopiero teraz wpadłem na ten temat na forum. Jako ciekawostkę dodam tylko, że jak macie drugi kluczyk to też musicie go tak zakodować Sprawdziłem to w momencie, gdy padła mi bateria w pilocie i znalazłem drugi od kompletu. Zdziwiłem się, że otwiera wszystkie drzwi po staremu czyli na dwa kliknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombola Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zaprogramować, to chyba nie - ale był tutaj na forum user /w innym modelu Nissanka/, co to zrobił z kombinacją przelutowania kabli w drzwiach pasażera. Dał nawet fotki /tak jak jest a raczej powinno być praktykowane tutaj na Naszym Forum/ i wszystko elegancko śmiga -czyli na jeden przycisk /jak ktoś tak chce/.. Witam Da się zaprogramować Mam tiide dti 2007, bawiłem się interfejsem u kolegi mechanika i sobie namieszałem miałem otwieranie wszystkich drzwi i zrobiło mi się jak w opisywanym przypadku, wyłączyłem sobie również auto włączanie świateł mijania. Po ponownej zabawie kierunki nie sygnalizują rozbrojenia alarmu ale otwieranie drzwi udało mi się przywrócić do poprzedniego stanu. Obecnie szukam jakiegoś interfejsu na BT który by potrafił takie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam Da się zaprogramować Mam tiide dti 2007, bawiłem się interfejsem u kolegi mechanika i sobie namieszałem miałem otwieranie wszystkich drzwi i zrobiło mi się jak w opisywanym przypadku, wyłączyłem sobie również auto włączanie świateł mijania. Po ponownej zabawie kierunki nie sygnalizują rozbrojenia alarmu ale otwieranie drzwi udało mi się przywrócić do poprzedniego stanu. Obecnie szukam jakiegoś interfejsu na BT który by potrafił takie rzeczy. Uuuuu kolego nie znajdziesz nic na BT. Z Nissanem to ogólnie klapa jest straszna jeśli chodzi o dostępne i popularne interfejsy... W swoim X trailu nie mam komputera pokładowego, który pokazuje podstawowe chociaż parametry pracy silnika. Szukałem czegoś na BT aby podejrzeć co się dzieje z silnikiem i żeby ewentualne błędy podejrzeć i skasować. Okazuje się, że nie każdy moduł BT na OBD2 będzie działał z Nissanem ze względu na protokół komunikacji. W dCi 2,2 udało mi się połączyć kupionym na al..ro modułem BT. Pokazuje garść informacji ale np. zużycie paliwa na poziomie 1,5-1,8l/100Km raczej nie jest prawdziwe a szkoda Błędy ładnie czyta i dzięki temu wymieniłem zawór SCV. Najgorzej jest z interfejsem. Próbowałem różnych aplikacji i niewiele z nich łączy się z Nissanem. Na pewno Torque i DashCommand dadzą radę ale ten drugi po majstrowaniu w ustawieniach. Są to aplikacje do obsługi ECU w samochodach. Nie zobaczysz w nich airbagów, ABS/ESP itp. Te systemy są na modułach, których interfejs BT oparty na BT nie jest w stanie zobaczyć. Do jakichkolwiek zmian w ustawieniach auta potrzebujesz interfejsu serwisowego Nissan Consult lub innych profesjonalnych serwisowych. Na pewno Consult wszystko ogarnie bo jest to system Nissana dla Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombola Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Używałem na BT coś takiego https://www.google.pl/search?q=Diagun+X431+II&newwindow=1&tbm=isch&imgil=msaQcBdaPxEj_M%253A%253BrhQVtRrZy3RrDM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.obd2-diag.com%25252Flaunch-x431-scanner-c-536%25252F&source=iu&pf=m&fir=msaQcBdaPxEj_M%253A%252CrhQVtRrZy3RrDM%252C_&usg=__rZT6LakY_Qx8XJ5D0iKrW-ZhtqE%3D&biw=1448&bih=773&ved=0CEIQyjc&ei=0KhsVZnUNYfuyQPU3IL4AQ#imgrc=msaQcBdaPxEj_M%253A%3BrhQVtRrZy3RrDM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.obd2-diag.com%252Fimages%252Fs%252FLaunch-x431-diagun.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.obd2-diag.com%252Flaunch-x431-scanner-c-536%252F%3B1024%3B768 i chyba pożyczę go sobie na teraźniejszy dłuższy weekend to może uda mi się coś jeszcze poprawić (albo pogorszyć ). Prawie wszystko przywróciłem do stanu pierwotnego tylko mam problem z auto włączaniem świateł dziennych. Może ktoś wie jak to przywrócić? Edytowane 7 Czerwca 2015 przez bombola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Ja także przeprogramowałem oba kwadratowe kluczyki. Pisze oba po każdy należy przeprogramować niezależnie. Jak przeprogramowałem jeden (na jedno otwarcie) to drugi działał po staremu (na dwa otwarcia). Wydaje mi się, że jest to tylko i wyłącznie funkcja kluczyka, bo jeden przeprogramowałem siedząc w samochodzie, a drugi będąc w domu daleko od samochodu. Przy tym drugim przeprogramowywaniu na pewno nie było komunikacji kluczyk-samochód. Przeprogramowywanie za każdym razem polegało za na wciśnięciu obu przycisków na 5-10 sekund. Dzięki chłopaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefek998 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Witam kolegów jest opcja zrobienia otwierania wszystkich drzwi na raz przy okrągłym kluczyku .PO KOLEI: -ściągamy dwie srebrne listy odkręcamy śruby od osłony zegarów wyciągamy ciągnąc do siebie -osłona głośnika wypinana na zatrzaskach lewa do siebie -odkręcamy śruby cztery z schowek dwie z prawej dwie z lewej wypinamy zatrzaski na dolnej krawędzi schowka i pociągamy do siebie pamiętając o kostce od zapalniczki Ukazuje się naszym oczom puszka czarna simens i biała pucha sterownik zamka: -odkręcamy z blachą lub wypinamy sterownik tak aby zrobić dojście do dwóch kostek podpiętych do tego sterownika -interesuje nas kostka z mniejszą ilością kabli o różnych grubościach są tam podawane sygnały do zamków -odcinamy kabel ZIELONY Z CZERWONYM PASKIEM i podłączamy go pod kabel NIEBIESKI w dowolny sposób (POD ŻADNYM POZOREM NIE RÓBCIE TAK ZWANEJ ZWORKI MIEDZY TYMI KABLAMI BO SPALICIE ŚCIEŻKĘ KABEL ZIELONY NALEŻY ODCIĄĆ OD KOSTKI) I po robocie cieszymy się otwieraniem i zamykaniem na jedno przyciśnięcie pozdrawiam stefek998 Edytowane 3 Grudnia 2015 przez stefek998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam kolegów jest opcja zrobienia otwierania wszystkich drzwi na raz przy okrągłym kluczyku .PO KOLEI: -ściągamy dwie srebrne listy odkręcamy śruby od osłony zegarów wyciągamy ciągnąc do siebie -osłona głośnika wypinana na zatrzaskach lewa do siebie -odkręcamy śruby cztery z schowek dwie z prawej dwie z lewej wypinamy zatrzaski na dolnej krawędzi schowka i pociągamy do siebie pamiętając o kostce od zapalniczki Ukazuje się naszym oczom puszka czarna simens i biała pucha sterownik zamka: -odkręcamy z blachą lub wypinamy sterownik tak aby zrobić dojście do dwóch kostek podpiętych do tego sterownika -interesuje nas kostka z mniejszą ilością kabli o różnych grubościach są tam podawane sygnały do zamków -odcinamy kabel niebieski i podłączamy go pod kabel zielony z czerwonym paskiem w dowolny sposób (POD ŻADNYM POZOREM NIE RÓBCIE TAK ZWANEJ ZWORKI MIEDZY TYMI KABLAMI BO SPALICIE ŚCIEŻKĘ KABEL NIEBIESKI NALEŻY ODCIĄĆ OD KOSTKI) I po robocie cieszymy się otwieraniem i zamykaniem na jedno przyciśnięcie pozdrawiam stefek998 Witam U mnie padło nagle otwieranie i zamykanie z pilota ,czy ta czarna puszka o której piszesz jest odpowiedzialna za sterowanie pilotem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefek998 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 fachowcem nie jestem ale tyle co tam szperałem to czarne pudełko odpowiada za odbiornik sygnału z pilota a sprawdzałeś pilota baterie bo zazwyczaj to tam szukać trzeba przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Micky a może kupiłeś stare baterie? Sprawdziłeś miernikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam Bateria ma 3.32V to chyba jest dobra,ewidentnie coś musiało paść od strony auta, bo dziwne by było żeby w jednym czasie padły dwa kluczyki.Zamówiłem już nowe gumki i switche do pilotów może wtedy uda się próba kodowania kluczyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 a bezpośrednio dotykałeś switchy? zapałką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefek998 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Jak padły dwa kluczyki to pewnie coć z zasilaniem tego odbiornika czarnego pudełka może jakiś bezpiecznik musisz sprawdzič czy na kostce przy odbiorniku masz zasilanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Elektronika i elektryka w nissanie pada najrzadziej (poza wzmakiem ant) odłączyłeś aku? może problem leży w stacyjce, która się zużyła i nie daje sygnału do centralki. Coś z nią ostatnio robiłeś? Często odpalasz auto? Masz 100 kluczy na breloczku? Rozruszaj ją trochę kluczykiem może za którymś razem zaskoczy? czy działa Ci bez zgrzytów blokadka kierki? Edytowane 3 Grudnia 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Witam Byłem dzisiaj u gościa od zamków i okazało się że switche od pozycji otwierania są do wymiany a dodatkowo odwrotnie wsadziłem baterie , jak przyjdzie przesyłka z nowymi gumkami i przełącznikami to podjadę wlutować i po sprawie.Aż mi głupio za taki błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.