Guest lolekpl Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Witajcie, Mam piękną, czarną Almerkę N16 1.5 2001r (5-drzwiowy hatchback, przed liftingiem). Niestety po dłuższym bujaniu się z "drobnymi" usterkami usłyszałem niepokojącą diagnozę "łoooo Panie, komputer do wymiany". I tu pojawił się poważny problem, bo mój komputer ma wiele-mówiące oznaczenia 1Y MEC20-600 A1 0X17, a problem polega na tym, że allegro takiego modelu nie posiada. Jedyny podobny jaki się pojawia to MEC20-605. I tu po dłuższym wstępie przechodzę do pytania - czy jakikolwiek inny model, troszkę inny niż posiadam(łem) będzie kompatybilny, czy muszę szukać dokładnie takiego samego? (Najbliższy, taki sam, do nabycia w Albanii na ebayu). A może ktoś w Warszawie lub najbliższych okolicach posiada podobny model i poświęciłby mi trochę czasu dla przyszłych pokoleń i razem byśmy sprawdzili czy ten *-605 się nada? Drugie pytanie - czy wymiana komputera wymagać będzie jakiegoś dogadywania się z NATSem, aż do wymiany stacyjki włącznie (widziałem kilka aukcji komputera ze stacyjką, albo informacją, że mogą mieć zablokowany immobiliser). Pomocy! Bo chciałbym jeszcze trochę nią pojeździć zanim wszyscy zaczniemy się nią golić! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Witajcie, Drugie pytanie - czy wymiana komputera wymagać będzie jakiegoś dogadywania się z NATSem, aż do wymiany stacyjki włącznie (widziałem kilka aukcji komputera ze stacyjką, albo informacją, że mogą mieć zablokowany immobiliser). Pomocy! Bo chciałbym jeszcze trochę nią pojeździć zanim wszyscy zaczniemy się nią golić! Zgadza się, komp (ECU) jest z synchronizowane ze stacyjką/antenką, modułem komfortu, radiem /nie dałeś fotki, lecz przypuszczam iż bez wyświetlacza-to może się obejdzie/, Czyli NATSem. Czasem lepiej wymienić cały komplet niż jeden podzespół. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.