Gość tian Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Witam mam micre 1.0lx benz. z 93, ostatnio cos mi sie dzieje nie tak z silnikiem, jak sie rozgrzeje to na wolnych obortach warjuje - zwalniają i przyspieszaja, dodatkowo jakis czarny dym z rury - oleju nie bierze i ten zapach paliwa... jade dzisiaj na komputer - moze cos tam mi powiedzą bo już nie mam siły do mechaników... jak słysze: a może to ... i już chca cały samochód rozkrecać, nie wie ktoś przypadnkiem co sie mogło skopać? :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Jak faluja obroty to silniczek krokowy trzeba sprawdzic i ew przeczyscic a co do kopcenia to nie mam pojecia, jak by brało olej to by kopcił na niebiesko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KSz77 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Witam! W moim poprzednim nismo (N14 LX)miałem identyczne objawy - nierówne obroty, dym o duszącym zapachu i kiepskie przyspieszenie oraz zwiększne spalanie benzyny. Długo szukałem: sonda lamda, katalizator, "lewe powietrze". Zmieniłem mechanika i okazało sie, że poprzedni założył mi stare świece w dodatku o innych parametrach. Gdy zamontowałem nowe świece o prawidłowych parametrach wszystko ustąpiło - silnik pracował jak nowy. Na 99% jest przekonany że w twojej mikrze to również świece. pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tian Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 ok wszystko wymienilem swiece, kalble, filtry. zdjąłem pokrywe filtra powietrza, jak dostaje tych wolnych obrotów i kopci to słychać jakiś szum - syk w okolicy przepustnicy. wie ktoś gdzie jest ten silniczek krokowy? sądę odpiołem i nic dalej to samo a pali koło duszki puszacza go jak mu przygazuje - koło 5000rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tian Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 okazało sie ze kopcenie i wolne niestabilne obroty oraz przerywanie podczas jazdy to (zdajesie kod 114) czyli przeplywonierz, tak mi powiedzial koles, nowy 1200 - ku$%@ mac ... cale szczecie ze nie oddalem do mojego mechanika zeby mogl sobie powymieniac polowe silnika szukajac przyczyny .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 ojoj pierwsze slysze ze w k10 jest przeplywomierz :? chyba ze masz k11 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 ojoj pierwsze slysze ze w k10 jest przeplywomierz :? chyba ze masz k11 :?: nie napisal ze K10 tylko '93. Ja mialem K-11 z 93 roku (rok produkcji) bo rok modelowy to byl 94. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KSz77 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-) bez urazy, pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-) bez urazy, pozdrawiam! Rzadko chyba zagladasz na Micre bo wczesniej nie bylo podpisu ze to K11 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Analizator spalin prawdę Ci powie..., a prędzej ci, co na wynikach analizy coś niecoś się znają ale jak masz kod od przepływki - nie ma rady trza wymieniać i basta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tian Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Witajcie. po kilku miesiacach walki z mechanikami stwierdzilem ze musze sobie sam auto naprawic. Wczoraj znowu mi przerywał silnik i gasł, pozatym ten zapach benzyny z tłumika... wszelkim zainteresowanym z podobnym problemem mpragne powiedziec, że to była wina zepsutej wtyczki przy przepływonierzu - na diagnostyce pokazywalo ze to przepływka - wymienilem i mam problem z głowy(samą wtyczke oczywiscie).huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.