Guest tian Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Witam mam micre 1.0lx benz. z 93, ostatnio cos mi sie dzieje nie tak z silnikiem, jak sie rozgrzeje to na wolnych obortach warjuje - zwalniają i przyspieszaja, dodatkowo jakis czarny dym z rury - oleju nie bierze i ten zapach paliwa... jade dzisiaj na komputer - moze cos tam mi powiedzą bo już nie mam siły do mechaników... jak słysze: a może to ... i już chca cały samochód rozkrecać, nie wie ktoś przypadnkiem co sie mogło skopać? :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest microlot Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Jak faluja obroty to silniczek krokowy trzeba sprawdzic i ew przeczyscic a co do kopcenia to nie mam pojecia, jak by brało olej to by kopcił na niebiesko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KSz77 Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Witam! W moim poprzednim nismo (N14 LX)miałem identyczne objawy - nierówne obroty, dym o duszącym zapachu i kiepskie przyspieszenie oraz zwiększne spalanie benzyny. Długo szukałem: sonda lamda, katalizator, "lewe powietrze". Zmieniłem mechanika i okazało sie, że poprzedni założył mi stare świece w dodatku o innych parametrach. Gdy zamontowałem nowe świece o prawidłowych parametrach wszystko ustąpiło - silnik pracował jak nowy. Na 99% jest przekonany że w twojej mikrze to również świece. pozdrawiam, Krzysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tian Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 ok wszystko wymienilem swiece, kalble, filtry. zdjąłem pokrywe filtra powietrza, jak dostaje tych wolnych obrotów i kopci to słychać jakiś szum - syk w okolicy przepustnicy. wie ktoś gdzie jest ten silniczek krokowy? sądę odpiołem i nic dalej to samo a pali koło duszki puszacza go jak mu przygazuje - koło 5000rpm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tian Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 okazało sie ze kopcenie i wolne niestabilne obroty oraz przerywanie podczas jazdy to (zdajesie kod 114) czyli przeplywonierz, tak mi powiedzial koles, nowy 1200 - ku$%@ mac ... cale szczecie ze nie oddalem do mojego mechanika zeby mogl sobie powymieniac polowe silnika szukajac przyczyny .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 ojoj pierwsze slysze ze w k10 jest przeplywomierz :? chyba ze masz k11 :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filipfm Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 ojoj pierwsze slysze ze w k10 jest przeplywomierz :? chyba ze masz k11 :?: nie napisal ze K10 tylko '93. Ja mialem K-11 z 93 roku (rok produkcji) bo rok modelowy to byl 94. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KSz77 Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-) bez urazy, pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xelus Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-) bez urazy, pozdrawiam! Rzadko chyba zagladasz na Micre bo wczesniej nie bylo podpisu ze to K11 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Analizator spalin prawdę Ci powie..., a prędzej ci, co na wynikach analizy coś niecoś się znają ale jak masz kod od przepływki - nie ma rady trza wymieniać i basta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tian Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Witajcie. po kilku miesiacach walki z mechanikami stwierdzilem ze musze sobie sam auto naprawic. Wczoraj znowu mi przerywał silnik i gasł, pozatym ten zapach benzyny z tłumika... wszelkim zainteresowanym z podobnym problemem mpragne powiedziec, że to była wina zepsutej wtyczki przy przepływonierzu - na diagnostyce pokazywalo ze to przepływka - wymienilem i mam problem z głowy(samą wtyczke oczywiscie).huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.