Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Kopcenie z rury i niestabilne wolne obroty


Guest tian
 Share

Recommended Posts

Witam mam micre 1.0lx benz. z 93, ostatnio cos mi sie dzieje nie tak z silnikiem, jak sie rozgrzeje to na wolnych obortach warjuje - zwalniają i przyspieszaja, dodatkowo jakis czarny dym z rury - oleju nie bierze i ten zapach paliwa... jade dzisiaj na komputer - moze cos tam mi powiedzą bo już nie mam siły do mechaników... jak słysze: a może to ... i już chca cały samochód rozkrecać, nie wie ktoś przypadnkiem co sie mogło skopać? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest microlot

Jak faluja obroty to silniczek krokowy trzeba sprawdzic i ew przeczyscic a co do kopcenia to nie mam pojecia, jak by brało olej to by kopcił na niebiesko.

Link to comment
Share on other sites

Witam!

 

W moim poprzednim nismo (N14 LX)miałem identyczne objawy - nierówne obroty, dym o duszącym zapachu i kiepskie przyspieszenie oraz zwiększne spalanie benzyny. Długo szukałem: sonda lamda, katalizator, "lewe powietrze". Zmieniłem mechanika i okazało sie, że poprzedni założył mi stare świece w dodatku o innych parametrach. Gdy zamontowałem nowe świece o prawidłowych parametrach wszystko ustąpiło - silnik pracował jak nowy. Na 99% jest przekonany że w twojej mikrze to również świece.

pozdrawiam,

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

ok wszystko wymienilem swiece, kalble, filtry. zdjąłem pokrywe filtra powietrza, jak dostaje tych wolnych obrotów i kopci to słychać jakiś szum - syk w okolicy przepustnicy. wie ktoś gdzie jest ten silniczek krokowy? sądę odpiołem i nic dalej to samo a pali koło duszki puszacza go jak mu przygazuje - koło 5000rpm :(

Link to comment
Share on other sites

okazało sie ze kopcenie i wolne niestabilne obroty oraz przerywanie podczas jazdy to (zdajesie kod 114) czyli przeplywonierz, tak mi powiedzial koles, nowy 1200 - ku$%@ mac :( ... cale szczecie ze nie oddalem do mojego mechanika zeby mogl sobie powymieniac polowe silnika szukajac przyczyny ....

Link to comment
Share on other sites

ojoj pierwsze slysze ze w k10 jest przeplywomierz :? chyba ze masz k11 :?:

 

nie napisal ze K10 :D tylko '93. Ja mialem K-11 z 93 roku (rok produkcji) bo rok modelowy to byl 94.

Link to comment
Share on other sites

fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma :wink:

Link to comment
Share on other sites

fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink

No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-)

bez urazy,

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

fakt... zmylilo mnie ...ech gdyby w podpisie bylo zawsze napisane co kto ma Wink

No fakt. I żeby jeszcze każdy dokładnie czytał te podpisy;-)

bez urazy,

pozdrawiam!

 

Rzadko chyba zagladasz na Micre bo wczesniej nie bylo podpisu ze to K11 8)

Link to comment
Share on other sites

Analizator spalin prawdę Ci powie..., a prędzej ci, co na wynikach analizy coś niecoś się znają :lol:

ale jak masz kod od przepływki - nie ma rady trza wymieniać i basta

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Witajcie.

 

po kilku miesiacach walki z mechanikami stwierdzilem ze musze sobie sam auto naprawic. Wczoraj znowu mi przerywał silnik i gasł, pozatym ten zapach benzyny z tłumika...

wszelkim zainteresowanym z podobnym problemem mpragne powiedziec, że to była wina zepsutej wtyczki przy przepływonierzu - na diagnostyce pokazywalo ze to przepływka - wymienilem i mam problem z głowy(samą wtyczke oczywiscie).huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...