aabb Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-nissan-i-toyota-wzywaja-do-warsztatow-wlascicieli-6-5-mln-sa,nId,1732344 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 no to jest k**wa bardzo ciekawe..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piterpe Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Mi nawet listem przysłali wezwanie do salonu w celu bezpłatnego sprawdzenia/naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 na kiedy masz wezwanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Najbardziej kuriozalne jest to: Nissan zapewnia, że w Europie nie było żadnego przypadku wystąpienia tej usterki. Dodaje, że ryzyko wystąpienia dotyczy wyłącznie sytuacji wypadku, a nie bezkolizyjnej jazdy. Edytowane 15 Maja 2015 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 A w razie wypadku stwierdzą ,że wina leży po stronie kierowcy bo miał wypadek haha A co z osobami ,które kupiły pojazdy z drugiej ręki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Najbardziej kuriozalne jest to: ryzyko wystąpienia dotyczy wyłącznie sytuacji wypadku, a nie bezkolizyjnej jazdy. Filozofia Nissana jak w starym sucharze. Lekarz pyta pacjenta, czy często odczuwa ból z którym przyszedł ? Pacjent ze spokojem: Nie, tylko wtedy gdy oddycham. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 A przepraszam co Waszym zdaniem maja napisac? W calym tym problemie info że przy normalnej jeździe nic nam nie grozi jest chyba dobrą informacją. Bez tego tekstu juz byśmy przezywali czy aby wogóle możemy wsiąść do naszych samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Dla mnie zabrzmiało to jak nieudolne ratowanie beznadziejnej sytuacji. To jest tak jakby producent wypuścił samochód z wadliwym układem kierowniczym, ale pocieszał klientów, że niebezpieczeństwo występuje tylko podczas skręcania w lewo. W prawo jest ok i bezpiecznie. Te samochody nie maiły prawa opuścić fabryki. To nie jest wada żarówki w podsufitce, tylko coś co zagraża życiu kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Zgadza sie ze problem poważny, ale nie zawinił Nissan czy Toyota tylko Tanaka. Nissanowi pozostało tylko takie tłumaczenie bo większość ich obarcza winą choć nic nie mogli na to poradzić, w jakimś stopniu również są poszkodowani w tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Jakoś nie znajduje odrobiny współczucia dla Nissana w tej sytuacji. To Nissan wybrał dostawcę i Nissan za niego odpowiada. Guzik mnie interesuje kto bezpośrednio zawinił. Prestiż i zaufanie traci Nissan. info że przy normalnej jeździe nic nam nie grozi jest chyba dobrą informacją. Bez tego tekstu juz byśmy przezywali czy aby wogóle możemy wsiąść do naszych samochodów. Włos się jeży na głowie przy takiej argumentacji. Wybacz, ale większych głupot dawno nie słyszałem. Nikt przy zdrowych zmysłach, po ogłoszeniu akcji, nie powinien usiąść za kierownicą samochodu znajdującego się na liście. Jaką masz gwarancję, że jadąc nim na akcję serwisową do ASO nie będziesz miał tfu.. tfu.... dzwona ? Ci których to dotyczy powinni zawieźć samochód na lawecie do ASO i obciążyć Nissan Polska kosztami transportu. Edytowane 17 Maja 2015 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Dziękuję, również pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Włos się jeży na głowie przy takiej argumentacji. Wybacz, ale większych głupot dawno nie słyszałem. Nikt przy zdrowych zmysłach, po ogłoszeniu akcji, nie powinien usiąść za kierownicą samochodu znajdującego się na liście. Jaką masz gwarancję, że jadąc nim na akcję serwisową do ASO nie będziesz miał tfu.. tfu.... dzwona ? Ci których to dotyczy powinni zawieźć samochód na lawecie do ASO i obciążyć Nissan Polska kosztami transportu. Zawsze myślałem, że poduszka powietrzna zwiększa bezpieczeństwo, a nie eliminuje niebezpieczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A widzisz, całe życie się człowiek uczy . Ja pozostanę przy swoim zdaniu, że te dwie wartości są odwrotnie proporcjonalne. Tu nie ma sprzeczności. Im bardziej zwiększamy bezpieczeństwo, tym bardziej zmniejszamy niebezpieczeństwo. Ale filozoficznie się zrobiło. A tak poważnie, nie godzę się na żadne okoliczności łagodzące dla Nissana w tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Ale jaja http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wadliwe-japonskie-poduszki-powietrzne-w-34-mln-samochodow/lqmhz6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Właśnie w Faktach o akcji wspomnieli. 7000 aut w Polsce. Trzeba by się dowiedzieć po VINie może, czy i moje zagrożone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaw Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Moj jest z 2005 i podobno nie podlega akcji serwisowej dotyczącej wymiany poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Czy wpadliście na jakaś listę vin aut objętych akcja? Ja sprawdziłem swój w ASO Gdynia i Waszawa. W Warszawie był kupiony. oba serwisy odpowiedziały ze nie jest objęty akcja ale nie mam pewności czy mie zlewają tematu dlatego ze nie jestem 1 właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) U mnie też nie ma błędów. W ASO OSielsko YAMA. Ciekawostka, że nie ma nigdzie tych poduszek, wszystkie zeszły...nawet gdyby mieli to by nie wymienili.... Edytowane 29 Maja 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 W 2008 roku miałem spotkanie z drzewem i wtedy poduchy nie wystrzeliły. W serwisie powiedzieli, że to raczej wina typu uderzenia - poszło bokiem i przednie czujniki nie zareagowały. Mam nadzieję, że faktycznie tak było i że nie była to wina tych walniętych poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 sprawdzałeś vin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 sprawdzałeś vin? Tamtego samochodu już nie mam. Dostałem kasę z AC za szkodę całkowitą i z Niemiec sprowadziłem inny egzemplarz. Generalnie na tej operacji raczej wyszedłem do przodu bo wersję podstawową T30 zamieniłem na wersję Exclusive z przebiegiem większym o 1500 km. A obecnego jeszcze nie sprawdzałem bo jakoś mi nie po drodze do ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 gratuluję, też chciałem mieć zawsze kremowe wnętrze. Czy skórka na czarno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 gratuluję, też chciałem mieć zawsze kremowe wnętrze. Czy skórka na czarno? Skórka na czarno, no ale chyba za mocno odchodzimy od głównego tematu wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaw Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Podano więcej informacji. X-Trail (T30), wyprodukowane w Japonii od 10.01.2004 r. do 30.03.2007 r., http://moto.pl/MotoPL/1,88389,18133415,Akcja_techniczna_na_poduszki_powietrzne_dotarla_do.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.