crayou Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja również dziś dostałem list. A nie jestem pierwszym właścicielem auta. Odnaleziono mnie Jest też powiadomienie o zmianie właściciela, gdybym auto już sprzedał - wtedy znajdą kolejnego. Solidnie działają. Muszę podjechać do ASO. Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 ja też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 No to jutro w ASO kolejki... Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja też dostałem.Wizyta w ASO w środę. Zastanawiam się tylko,dlaczego pismo przyszło z Brna w Czechach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 U mnie też czeski adres. Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja także dostałem dzisiaj zawiadomienie z Brna. Samochód osobiście sprowadzałem z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 ...czeski film Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristof5112 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Witam Nissan ma centrale na Europe w Budapeszcie ale dlatego że Nissan Sales Central & Eastern Europe w 2005 roku połączył 4 rynki Polske,Węgry,Czechy i Słowację może być adres czeski na waszych listach i każdy innych z tych 4 rynków podanych ja na przykład dostałem kartę rabatową na części i akcesoria do serwisów Nissana i na liście też miałem adres czeski Edytowane 25 Stycznia 2016 przez Kristof5112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 ja też i ja też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 I ja również dziś otrzymałem list z Czech Choć jestem minimum trzecim właściciele ( drugim w Polsce ) to jednak udało im się do mnie dotrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Jestem już po wizycie w serwisie.Cała akcja trwała jakieś 1.5 godziny.Dowiedziałem się też,że moje auto jest objęte jeszcze jedną akcją serwisu odnośnie wadliwego przewodu przy zbiorniku paliwa.Niestety do tego trzeba wymontować cały zbiornik i brakło czasu żeby za jednym zamachem to zrobić.Co ciekawe przy następnej wizycie mam dostać auto zastępcze bo operacja wyjmowania baku potrwa cały dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 No to dobre podejście do klienta. Ja 02.02 mam wizytę, zobaczymy co tam znajdą. Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 I do mnie przyszło Pozostało tylko umówić się w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja już po. 1,5-2h i po temacie. Moja podusia okazała się być w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja także dostałe list, X ściągnięty z Francji trzy lata temu , W Krakowie robiłem przegląd na Krzemionkach i pewnie dlatego mieli moje dane i mnie znaleźli . Może się uda umówić na przyszły tydzień. PS. na polskiej liście numerów VIN mojego nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Mojego też nie było. Gość mi wyjaśnił, że profilaktycznie sprawdzają teraz wszystkie. No i u mnie zgodnie z listą, problem nie wystąpił. Wytapkane z M1 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq79 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ciekawe co goście w ASO zrobią gdy podczas takiej kontroli zamiast poduszek znajdą zaślepki, jak to przekażą właścicielowi - mina właściciela bezcenna No chyba że zamontują nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam Też ostatnio dostałem list z centrali w Czechach o akcji z poduchami .Ale w Częstochowie to jest taki serwis że raczej nie skorzystam z tej akcji z obawy o możliwe szkody powstałe przy okazji oględzin tej poduchy,miałem z tym serwisem już do czynienia i dziękuję za kolejną wizytę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Nie strasz, może sobie odpuszczę. Nie wiem jak serwis w Sączu lub Tarnowie. Wie ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Serwisy dostały instrukcję serwisową, nie da się tego sp***dolić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Kariboksie szanowny, wiesz że nie chodzi o poduszkę, tylko o całokształt. W bufecie nie mam żadnych świerszczy i nie chcę mieć. Może się okazać że po naprawie zostanie garść wkrętów, które - jak się to potocznie mówi - są niepotrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) No tak, mogą też za mocno dokręcić maszynką wkręty i wtedy luz murowany. Dobra byłem dziś w serwisie na rekonesans. Nie ma strachu, zdejmują tylko schowek góra dół. Poza tym nie wymieniają poduszek tylko sprawdzają. Do rzadkości należy wymiana. Edytowane 4 Lutego 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 to powiem Wam szczerze że Nissan ma refleks...dopiero dziś dostałem info od NIssana, że mam się stawić na kontrolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Poduszka jak poduszka ale dziś wyszło, że w Ravach elementy kanapy tną pasy w czasie zderzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 A ja całkiem zapomniałem zadzwonić do serwisu Nie ma na kiedy się umówić, bo cały czas w rozjazdach. Może zostawią choć jednego jaśka dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.