sakusek Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Witam, posiadam notka z 2008r. Ostatnie 2 lata po założeniu lpg świecił sie check engine teraz po przeglądzie lpg wyskakiwal blad p1111. Nie wiem co to za blad jednak mechanik zauważył wypieta wtyczke i wpial ja. Check juz się nie wyświetla. Jednak spalanie na komputerze wzroslo nid wiem czy to przez ta wtyczke do czujnika czy regulacje. Jednak na pb pokazuje tyle samo. Tj. 10l a nawet 12l w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ostatnie 2 lata po założeniu lpg świecił sie check engine dlaczego nie pojechałeś aby usunęli usterkę??? jednak mechanik zauważył wypieta wtyczke i wpial ja. Check juz się nie wyświetla. jaką wtyczkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Może sondę lambda trafiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) P1111 Nissan Opis - Uszkodzony zawór dolotowy zawór elektromagnetyczny sterowania rozrządu Bank 1 - Kontrola rozrządu Zawór dolotowy zaworu elektromagnetycznego Bank 1 uprząż jest otwarty lub zwarty - Kontrola rozrządu Zawór dolotowy Zawór elektromagnetyczny Bank 1 obwodu słabe połączenie elektryczne Kontrola wlotu zaworu elektromagnetycznego jest aktywna rozrządu przez ON / OFF (stosunek impulsów obowiązku) sygnałów z ECM.Zawór wlotowy rozrządu sterujący zaworu elektromagnetycznego zmienia ilość oleju i kierunek przepływu przez jednostki sterującej dolotowego rozrządu lub zatrzymuje przepływ oleju. Szerokość impulsu już zaliczek kąt zaworu.Krótszy czas trwania impulsu opóźnia kąt zaworu. Kiedy i wyłączanie szerokości impulsów stają się równe, elektrozawór zatrzymuje przepływ ciśnienia oleju, aby ustalić kąt zaworu wlotowego na stanowisku sterowania. Czytaj więcej: http://engine-codes.com/p1111_nissan.html#ixzz3aF70CRDF Edytowane 15 Maja 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sakusek Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Nie wiem która to była wtyczka chyba czujnik położenia walka rozrzadu. 2 lata sie tym nie przejmowalem bo mechanik mówił ze tak musi ba tym lpg byc. Na przegląd pojechałem do innego w końcu i wpial ta wtyczke. Nie wiem czy moglo przez to skoczyc spalanie Tak czy owak check już sie nie swieci nie ma juz bledu p1111 a ze spalaniem ciezko zejsc poniżej 10l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Nie wiem która to była wtyczka chyba czujnik położenia walka rozrzadu. raczej nie, bo byś nei odpalił auta 2 lata sie tym nie przejmowalem bo mechanik mówił ze tak musi ba tym lpg byc. ehhh i później wszyscy mówią, że gaz to zło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sakusek Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 wtycka znajdowala sie z tylu silnika po stronie rozrzadu zaraz obok kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) To pierwsza sonda lambda.......odpowiada za mieszankę. Widocznie gazownik specjalnie wypioł żebyś myślał że spalasz 5l/100km Po wypięciu są stałe parametry mieszanki zapisane w sterowniku. Podpięta wtyczka jak sonda działa to brak checka i odpowiednia mieszanka. Zrób kilka km bo teraz parametry muszą się unormować. Moim zdaniem 10L gazu przy silniku ???? (nie podałeś) w mieście jest całkiem przyzwoitym wynikiem. Edytowane 16 Maja 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sakusek Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 silnik 1.4 Spalanie 10l/100km pokazuje na komputerze wiec gazu +/- 20% wiecej = 12 l/100km Ktos ma schemat tego silnika? to bede wiedzial ktora to wtyczka byla blad ktory sie wyswietlal to byl p1111 i to na pewno zalezalo od wpiecia tej wtyczki bo po tym on znikl. Nie wiem czy za to odpowiada sonda lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 A moje pytanie: czy faktycznie spala tak dużo czy tylko wyświetla, ja mam już od kilku lat gaz i nigdy nie pokazywał nawet zbliżonego spalania w stosunku do rzeczywistości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Sakusek,błąd P1111 to błąd elektrozaworu zmiennych faz zaworów dolotowych! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.