masir Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 AP Sportfahrwerke na licencji KW. http://www.ap-sportsuspensions.com/ap-coilover-suspension-galvanized-steel-24.html a tu link z allegro: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-nissan-350z-gwint-ap-by-kw-i5334152437.html Co sądzicie o tym tanim gwincie do Zetki? Może ktoś miał z tym styczność? Czy sprawdzi się w normalnej codziennej jeździe po mieście i okazjonalnym upalaniu? Nie mówie o torze tylko zwykła jazda. Może jest to dobra alternatywa dla montażu samych sprężyn w celu optycznego obniżenia auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Fajna cena ! Ciekawe jak wyglądają osłony na amortyzatory - jak ich nie ma to szybko padną... I jakiej średnicy są sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Podlaczam sie do tematu bo cena atrakcyjna 2200 zl przy czym sprezyny H&R 900zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 i jak kupiłeś? jak oceniasz? bo tez zbieram się do kupna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 AP jak AP dziala fajnie ale wyleje napewno szybciej niz K-sport, BC czy KW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 pewno twarda deska co nie wybiera zbytnio nierówności ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 a ISC ? ktos cos zna temat tego producenta ? mam akurat przedstawiciela blisko siebie (Bochnia) i mysle bo podobno dobre gwinty maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 3/4 driftowozow w polsce lata na tym zawiasie i chwala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 taka odpowedz dostałem od ISC: Witam,Każde zawieszenie jest produkowane pod klienta, Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.Jest dostępne w 3wariantach.SPORTRACINGDRIFTKażde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardościPełną regulację wysokości.Regulację progresywnościWersja Racing I DRIFT - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball Wysyłka lotnicza - cena normalnaSPORT - 3600 zł Racing - 3900 zł DRIFT - 3900 ZŁ Lub na styczeń statkiem W WIELKIM ZAKUPIE GRUPOWYM w cenach:SPORT 3100 złRacing 3400 złDRIFT 3400 złW grupowym wymagana jest tylko zaliczka 700 zł do końca listopada. Reszta dopłaty jak zawieszenia dopłyną do Polski na koniec stycznia.Dodatkowo :Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie. Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące.W razie pytań służę pomocą.Pozdrawiam,KlemensPLANET-JDMISC EUROPEwww.isc-n1.euwww.brazer.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 taka odpowedz dostałem od ISC: Witam, Każde zawieszenie jest produkowane pod klienta, Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia. Jest dostępne w 3 wariantach. SPORT RACING DRIFT Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości Pełną regulację wysokości. Regulację progresywności Wersja Racing I DRIFT - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball Wysyłka lotnicza - cena normalna SPORT - 3600 zł Racing - 3900 zł DRIFT - 3900 ZŁ Lub na styczeń statkiem W WIELKIM ZAKUPIE GRUPOWYM w cenach: SPORT 3100 zł Racing 3400 zł DRIFT 3400 zł W grupowym wymagana jest tylko zaliczka 700 zł do końca listopada. Reszta dopłaty jak zawieszenia dopłyną do Polski na koniec stycznia. Dodatkowo : Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno. Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową. Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem. Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie. Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander. Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące. W razie pytań służę pomocą. Pozdrawiam, Klemens PLANET-JDM ISC EUROPE www.isc-n1.eu www.brazer.pl Hmm grupowo niezly upust daje ja jestem zainteresowany bo AP mam za 2200 ale boje sie ze nie spelni oczekiwan i szybko poleci a tu mam serwis itp przegladam oferte sklepu www.venom24.pl Gwint Eibach B12 ze springami Pro tech w cenie 2900 zl Gwint AP 2150 zl i pytanie AP nie ma regulacji twardosci czy nie wjezdzajac na tory potrzebna mi reg. twardosci ? autko jezdzi tylko po publiczbych i okolo 6000 km rocznie max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 AP i Eibach niestety nie ma naprężenia wstepnego spręzyn więc jak podnosisz auto do góry na nim to jest automatycznie utwardzasz i na odwrót... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 I właśnie dlatego to jest takie tanie. A potem tak wygląda jazda na tanim gwincie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 wszytsko wyjasnione dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 AP i Eibach niestety nie ma naprężenia wstepnego spręzyn więc jak podnosisz auto do góry na nim to jest automatycznie utwardzasz i na odwrót... Czyli jak posadze to mogę się spodziewać, że zrobi się bardziej miekko? oj to bida... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 ja chyba narazie kupie springi Eibacha bo na tor sie nie wybieram jak narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 jak chcesz springi to ja mam jeszcze u siebie zamontowane....zdje sie HR -30mm. na bank na koniec miesiąca zamowie gwint i pewno będzie to D2. Springi będą wiec na sprzedaż.....dużo taniej niz na allegro. Mam je rok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 jak chcesz springi to ja mam jeszcze u siebie zamontowane....zdje sie HR -30mm. na bank na koniec miesiąca zamowie gwint i pewno będzie to D2. Springi będą wiec na sprzedaż.....dużo taniej niz na allegro. Mam je rok... daj znac jak bd sprzedawal , a czemu nie AP ? ja dzisiaj rozmawialem z typkiem co ma AP gwint fakt w civicu ale nie narzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 ap to jest ok 2,2tyś plus camber plates 400zł to jest 2600zl....wole mieć gwarancje i jako taka regulację twardości niż nic,,,,,a 3,2k to nie tragedia..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) A po co Ci camber plates? Przeciez w Z regulacja kata nachylenia odbywa sie poprzez wahacz bo dolna czesc amortyzatora jest mocowana poprzez zimmerblok w wahaczu... Edytowane 8 Listopada 2015 przez Bydle 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Recool Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja mam ISC w zetce i sobie chwale, brać sporta jeśli chce sie mieć wygode na racing i drift jest znośny beton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.